Gjest *Mim* Skrevet 10. desember 2008 #1 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg skal kjøpe chipotle, og lurer på hvordan det uttales. Og hvor man kan få kjøpt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 10. desember 2008 #2 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå ble jeg så nysgjerrig, hva er det`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. desember 2008 #3 Del Skrevet 10. desember 2008 Tørket, røkt chili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 10. desember 2008 #4 Del Skrevet 10. desember 2008 Aha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 10. desember 2008 #5 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kalt det for tsjipåtl, men jeg vet ikke om det er riktig. Sjansen for at den du spør vet hva det er er vel heller ikke særlig stor.. Jeg husker ikke helt hvor jeg har kjøpt det, men mener jeg har sett det på Jacobs i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balooa Skrevet 10. desember 2008 #6 Del Skrevet 10. desember 2008 Rett fram. Tsji-påt-le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekoppen Skrevet 10. desember 2008 #7 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) [tʃiˈpotle] Jeg vet ikke hvor du bor, men jeg har sett det på Grønland, i den innvandrerbutikken som ligger i Smalgangen. Det er forresten den hermetiske typen jeg har sett der. Endret 10. desember 2008 av Kaffekoppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 10. desember 2008 #8 Del Skrevet 10. desember 2008 Ultra har også pleid å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. desember 2008 #9 Del Skrevet 10. desember 2008 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå