Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Ops jeg ble vist meget godt kjent i natt. Jeg er jo innom her hver dag, så det er ikke noe rart jeg begynner å få litt innlegg. Gratulerer til meg selv! Jeg vet at mange av dere har kommet mye lengre en meg. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Gratulerer Trulsinemor! Har jammen blitt det jeg og, så gratulerer til oss begge :D *mange bekker små blir til stor å* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. juni 2003 #3 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg vil gratulere både Trulselinemor og Scampi som meget godt kjente her på KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Grattis! :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. juni 2003 #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Grattis, Trulselinemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 20. juni 2003 #6 Del Skrevet 20. juni 2003 Grattis så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2003 #7 Del Skrevet 20. juni 2003 gratulerer begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 20. juni 2003 #8 Del Skrevet 20. juni 2003 Slenger meg med på begge gratulasjonene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå