Neytiri Skrevet 11. februar 2009 #201 Skrevet 11. februar 2009 Hehe, da har vi visst samme plan gitt.. Men jeg så ikke på det som så veldig negativt akkurat, koster meg hverken mye penger eller energi å kjøpe et annet bånd og bytte det ut, er jo så lett siden båndet er løst, derfor er jeg veldig fornøyd med den ja akkurat! du får ha lykke tl på store dagen, med flott korsett!
illafanten Skrevet 11. februar 2009 #202 Skrevet 11. februar 2009 ja akkurat! du får ha lykke tl på store dagen, med flott korsett! Hehe, takk det samme du!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #203 Skrevet 12. februar 2009 Hjelp meg litt.. hva heter sånn halv langt brudeslør??? Dårlig på engelsk. Noen som har funnet både tiara og slør fra samme forhandler og er fornøyd? Jeg finner bare enkelt selgere... fersk jeg da;)
Neytiri Skrevet 12. februar 2009 #204 Skrevet 12. februar 2009 Hjelp meg litt.. hva heter sånn halv langt brudeslør??? Dårlig på engelsk. Noen som har funnet både tiara og slør fra samme forhandler og er fornøyd? Jeg finner bare enkelt selgere... fersk jeg da;) Hmmmm ka mener du med halv langt.... Her ikvertfall de vanlige lengdene på engelsk: Shoulder Elbow Fingertip Waltz(ned til kne) Chapel(til gulvet) Cathedral(langt slep) Tror du er enten ute etter elbow eller fingertip lengde!
Karabista Skrevet 12. februar 2009 #205 Skrevet 12. februar 2009 Tusen takk.. ble waltz tror jeg.. den var fin.. noen som har kjøpt noe av det og blitt fornøyd? tenker å ta av sløret til kvelden uansett så kult med noe langt i kirken
Neytiri Skrevet 12. februar 2009 #206 Skrevet 12. februar 2009 Tusen takk.. ble waltz tror jeg.. den var fin.. noen som har kjøpt noe av det og blitt fornøyd? tenker å ta av sløret til kvelden uansett så kult med noe langt i kirken Har kjøpt fra lightup bridal på ebay....kjempefint! Har både tiara og slør
KittyBambi Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #207 Skrevet 16. februar 2009 (endret) I går kjøpte vi 4 engangskameraer på Ebay. Kostet oss 127 kroner for 4 stk inkl. frakt. 27 bilder med blits =) Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 17. februar 2009 av Arwen
Gjest pupsi Skrevet 16. februar 2009 #209 Skrevet 16. februar 2009 Og disse Hadde vært fint til bryllupsreisen
KittyBambi Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #211 Skrevet 17. februar 2009 Søte, og billige Absolutt! Men sender ikke til Norge
temar Skrevet 17. februar 2009 #212 Skrevet 17. februar 2009 Har kjøpt denne (foran) på ebay Noen som har greie på om jeg må ha underskjørt? For da kan jeg kjøpe dette.
KittyBambi Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #213 Skrevet 17. februar 2009 Har kjøpt denne (foran) på ebay Noen som har greie på om jeg må ha underskjørt? For da kan jeg kjøpe dette. Jeg ville nok gått for et sånn underskjørt ja.. Og veldig flott kjole Jeg har omtrent lik "fylde" på det og hadde kjøpt et tre-rings underskjørt da jeg trodde jeg hadde funnet kjolen. Men det hadde jeg ikke, så nå håper jeg at jeg har muligheten å ta ut ringene og at det passer til kjolen jeg får i midten av mars....
Neytiri Skrevet 17. februar 2009 #214 Skrevet 17. februar 2009 Har kjøpt denne (foran) på ebay Noen som har greie på om jeg må ha underskjørt? For da kan jeg kjøpe dette. VELDIG fin kjole! Men eg hadde nesten tatt et underskjørt uten ringer sånn som denne: underskjørt uten ring Eg har et underskjørt som du viser, og tror den blir for fyldig til din kjole! Jeg ville nok gått for et sånn underskjørt ja.. Og veldig flott kjole Jeg har omtrent lik "fylde" på det og hadde kjøpt et tre-rings underskjørt da jeg trodde jeg hadde funnet kjolen. Men det hadde jeg ikke, så nå håper jeg at jeg har muligheten å ta ut ringene og at det passer til kjolen jeg får i midten av mars.... Ikke noe problem å ta ut ringer til underskjørtet! Også hvis den er litt for fyldig, så er det bare å ta litt av tyllet bort...alt er mulig
KittyBambi Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #215 Skrevet 17. februar 2009 Eg har et underskjørt som du viser, og tror den blir for fyldig til din kjole! Ikke noe problem å ta ut ringer til underskjørtet! Også hvis den er litt for fyldig, så er det bare å ta litt av tyllet bort...alt er mulig Flott Ble litt nervøs kan du si - da jeg hadde underskjørt i boks og plutselig ville ha en annen kjole enn jeg i utgangspunktet trodde.. hehe Har ikke prøvd med det under som sagt, men får vel gjøre det når jeg skal hente kjolen, så kan jeg ta med underskjørtet og prøve evt.. For nå er det aaaaaltfor fyldig..
Neytiri Skrevet 17. februar 2009 #216 Skrevet 17. februar 2009 Flott Ble litt nervøs kan du si - da jeg hadde underskjørt i boks og plutselig ville ha en annen kjole enn jeg i utgangspunktet trodde.. hehe Har ikke prøvd med det under som sagt, men får vel gjøre det når jeg skal hente kjolen, så kan jeg ta med underskjørtet og prøve evt.. For nå er det aaaaaltfor fyldig.. Hehehe ja forstår det. Eg snakket litt med ho sydama som skal gjøre litt om kjolen min. Og ho sa at de pleier å rive vekk tyll og ta ut ringer som er unødvendig.....så ho sa det var ikke noe problem å tilpasse det... da kan du puste tenker eg
temar Skrevet 17. februar 2009 #217 Skrevet 17. februar 2009 Jeg ville nok gått for et sånn underskjørt ja.. Og veldig flott kjole Jeg har omtrent lik "fylde" på det og hadde kjøpt et tre-rings underskjørt da jeg trodde jeg hadde funnet kjolen. Men det hadde jeg ikke, så nå håper jeg at jeg har muligheten å ta ut ringene og at det passer til kjolen jeg får i midten av mars.... Er veldig spent på om kjolen passer meg jeg også. Har aldri prøvd brudekjole, så jeg aner jo ikke hvilke modeller jeg kan kle VELDIG fin kjole! Men eg hadde nesten tatt et underskjørt uten ringer sånn som denne: underskjørt uten ring Eg har et underskjørt som du viser, og tror den blir for fyldig til din kjole! Ikke noe problem å ta ut ringer til underskjørtet! Også hvis den er litt for fyldig, så er det bare å ta litt av tyllet bort...alt er mulig Takk for hjelpen Da bestiller jeg nok det enkleste underskjørtet Er redd det skal bli for mye fylde, for det passer nok ikke til meg som er så kort. Men da får jeg finne en sydame som kan hjelpe meg med å justere tyllet Den er sikkert alt for lang til meg, så den må nok legges opp uansett
Neytiri Skrevet 17. februar 2009 #218 Skrevet 17. februar 2009 Er veldig spent på om kjolen passer meg jeg også. Har aldri prøvd brudekjole, så jeg aner jo ikke hvilke modeller jeg kan kle Takk for hjelpen Da bestiller jeg nok det enkleste underskjørtet Er redd det skal bli for mye fylde, for det passer nok ikke til meg som er så kort. Men da får jeg finne en sydame som kan hjelpe meg med å justere tyllet Den er sikkert alt for lang til meg, så den må nok legges opp uansett Noen selger også underskjørt til oss som er korte. Eg er jo 158cm, men hadde eg vært under 150cm så hadde dem kortere sydd underskjørt! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #219 Skrevet 17. februar 2009 Noen som har fått kjolen sin? ble dere fornøyd? er det noe man kan hake av ved søking på ebay sånn at bare de som sender til norge kommer opp? er så lei av at jeg finner noe kjempefint, også kan de ikke sende det hit
helenen Skrevet 17. februar 2009 #220 Skrevet 17. februar 2009 Jeg må bare få spørre om noe, har ikke peiling på kjoler eller underskjørt. Hva er disse ringene i underskjørtene? Hva er forskjellen på uten og med, med få og mange? Du som var 158 cm, hvilket underskjørt har du kjøpt? om du har kjøpt på ebay. Jeg er også så lav. Trenger alle kjoler underskjørt? Jeg skal ha denne kjolen . Tror dere jeg bør ha underskjørt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå