Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest brud 270609
Skrevet

Hei alle ebay brukere!

Har noen kjøpt gifteringer på ebay? hvitt gull eller? hva pris ga dere for disse ev? ble de inngravert med navn/ dato?

Skrevet
Dette blir vel feil... :klø:

2 5/8 inch (2,625) = 6,67 cm

1 inch er nemlig 2,54 cm...

Unskyld eg regna bare de 2 tommene..... 2,625 tommer = 6.67 :fnise:

Gikk litt fort for meg her!!

Hei alle ebay brukere!

Har noen kjøpt gifteringer på ebay? hvitt gull eller? hva pris ga dere for disse ev? ble de inngravert med navn/ dato?

Ja vi kjøpte gifteringen min, men det var fordi eg hadde planlagt ferie til USA og eg kunne sende ringen til bestemor som bodde der. Da ble det ikke noe moms på det. Men uansett tror eg at man kan spare noen kroner.

Min er hvitt gull med åtte diamanter=1ct. Ligner på denne ringen

men bare at diamantene i min er runde, ikke princess cut. Min kostet det samme som denne også :)

Skrevet

HUFF!!

Etter å ha lest denne tråden i går måtte jeg selvfølgelig inn og kikke!

Endte opp med Cape og underskjørt til min datter, blomsterkurv til rosebladene, gjestebok, kakesett, underskjørt til meg + + + +

Er ALT for lett å bare trykke på GOGKJENN.... :gjeiper:

Skrevet
HUFF!!

Etter å ha lest denne tråden i går måtte jeg selvfølgelig inn og kikke!

Endte opp med Cape og underskjørt til min datter, blomsterkurv til rosebladene, gjestebok, kakesett, underskjørt til meg + + + +

Er ALT for lett å bare trykke på GOGKJENN.... :gjeiper:

Helt enig....er morro da!

Nu kom skoa mine og korsettet i går....

korsett

sko

Venter fortsatt på kjolen og sløret! :)

Skrevet

Da har jeg vært crazy bananas og lagt inn bud på en kjole!!!

OH MY GOD! :fnise:

Lurer på om jeg vinner!!

Skrevet

korsett

sko

Icechick hvordan ser kjolen ut som du bestilt? Jeg fikk min kjole for snart ei uka siden og jeg vart kjempefornøyd :)

Fine skor du kjøpt. Syns det er litt vanskelig med størrelser på sko jeg, men eg ska og bestille mine sko fra usa så de ska bli spennende når di kommer :)

Skrevet

Hei alle ebay fans:)

Jeg driver å leter etter brudesko. Har ikke funnet noe å det begynner å haste litt. Er det ingen som har funnet noen fine sko der ute da? Øsnker med rund tå med litt høyde på hælen. :)

Skrevet

Er det safe å kjøpe ekte gull på ebay da..? Er veldig fornøyd med ebay generelt sett, men vet ikke om jeg tør satse på å kjøpe ringen min der.. :s

Skrevet

Jeg driver å leter etter brudesko. Har ikke funnet noe å det begynner å haste litt. Er det ingen som har funnet noen fine sko der ute da? Øsnker med rund tå med litt høyde på hælen. :)

Nå aner jeg jo ikke hva du er på jakt etter, men synes disse er ganske søte.

Skrevet (endret)
Icechick hvordan ser kjolen ut som du bestilt? Jeg fikk min kjole for snart ei uka siden og jeg vart kjempefornøyd :)

Fine skor du kjøpt. Syns det er litt vanskelig med størrelser på sko jeg, men eg ska og bestille mine sko fra usa så de ska bli spennende når di kommer :)

har lagt ved bilder av kjolen....har ikke fått den enda, venter spennt :)

Ja sko kan være vanskelig, men som oftest på seriøse selgere så har dem nederst på sidene en guide som konverterer din euro størrelse i US størrelse!

Touch up skoene har eg kjøpt fra Just Pretty Bridal Inc, de farger skoene hvis du vil ha de ivory farget. Skoene er overaskende kjempebehagelige :)

Ebay selgeren Just Pretty Bridal Inc har masse fine sko som har rund tå og høy hæl..... :)

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Np har jeg ikke scrollet igjennom alle innleggene. Har noen av dere kjøpt underkjørt med bare en ring fra e-bay? fornøyd med de??

Kjøpte i går engangskameraer og sparte jaggu meg en del penger på det.Hadde egentlig ikke tenkt å ha det i bryllupet i første omgang da en sånn koster ca 98 kr i norge.. ebay er ett funn men akk så farlig farlig;)

Skrevet
Np har jeg ikke scrollet igjennom alle innleggene. Har noen av dere kjøpt underkjørt med bare en ring fra e-bay? fornøyd med de??

Kjøpte i går engangskameraer og sparte jaggu meg en del penger på det.Hadde egentlig ikke tenkt å ha det i bryllupet i første omgang da en sånn koster ca 98 kr i norge.. ebay er ett funn men akk så farlig farlig;)

ja kjøpte mitt med en ring. VELDIG fornøyd :) kostet meg kun 264kr. :)

underskjørtet

Skrevet

kanskje denne

den er lilla på bilde fordi den er farget, stocked in white står det så du får den i den fargen du vil :)

Skrevet

korsett

sko

Fine korsett den selgeren hadde. Hvordan ser de ut bakpå? Var jo veldig billige.. Er det slike kroker eller er det noe form for knyting?

Skrevet
Fine korsett den selgeren hadde. Hvordan ser de ut bakpå? Var jo veldig billige.. Er det slike kroker eller er det noe form for knyting?

ja er ikke dårlig pris i det hele tatt.

Den har kroker hele veien ned på siden, så har den en tynn snøring bak....så den kan dra skikkelig in og dytte puppene opp om det er ønsket.

Fikk den litt over en uke etter kjøp! :)

Skrevet
ja er ikke dårlig pris i det hele tatt.

Den har kroker hele veien ned på siden, så har den en tynn snøring bak....så den kan dra skikkelig in og dytte puppene opp om det er ønsket.

Fikk den litt over en uke etter kjøp! :)

Jeg har også kjøpt prikk likt som det du har, er også veldig fornøyd med det! Eneste jeg ikke likte var snøringen bak, syns båndet var litt i tynneste laget, men det er jo bare tredd gjennom hull så går fint ann å ta av og bytte til ett litt tykkere bånd, det er min plan :)

Skrevet
Selleren jeg handlet kjolen fra heter kaixinyizhan268

Jeg vart kjempefornøyd over kjolen og de eg vart mest overgjett over var at stoffet var så bra. Hadde ikke forventa meg det:)

her er kjolen min

å. det er akkurat den kjolen jeg vil ha! Så det gikk greit å handle den på ebay altså? Og den sitter fint på? Har så lyst, men tørr ikke helt..

Skrevet
Jeg har også kjøpt prikk likt som det du har, er også veldig fornøyd med det! Eneste jeg ikke likte var snøringen bak, syns båndet var litt i tynneste laget, men det er jo bare tredd gjennom hull så går fint ann å ta av og bytte til ett litt tykkere bånd, det er min plan :)

Du tok ordene fra meg... :fnise:

Har tent å kjøpe et tykkere silkebånd.....så går det an å få ordnlig hold på det!!! :)

Skrevet

Ser at bildene av kjolen ble fjernet her så da setter eg en link til kjolen

kjolen

Skrevet
Du tok ordene fra meg... :fnise:

Har tent å kjøpe et tykkere silkebånd.....så går det an å få ordnlig hold på det!!! :)

Hehe, da har vi visst samme plan gitt.. Men jeg så ikke på det som så veldig negativt akkurat, koster meg hverken mye penger eller energi å kjøpe et annet bånd og bytte det ut, er jo så lett siden båndet er løst, derfor er jeg veldig fornøyd med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...