Penny Lane Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Kjente noe rart i underlivet når jeg dusjet istad, en stor klump jeg dro ut. Fikk helt panikk, så så jeg at det var et KONDOM!! hadde sex på lørdag, hvordan i helvete kan det ha ligget der så lenge ettersom jeg har både dusjet og tisset flere ganger etter lørdagen? Vi hadde sex hele natten omtrent, men med pauser og slikt. Husker jeg kjente den ikke var der plutselig men trodde han tok den av etter første orgasmen hans. Kan han ha kjent den der oppe mon tro?? Min første reaksjon nå var uansett å kaste opp, det tror jeg det kvalmeste som har skjedd meg før...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 tror min første reaksjon ville være å ta en graviditetstest........
Penny Lane Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 tror min første reaksjon ville være å ta en graviditetstest........ Skal ta det i morgen, får de gratis på jobben så skal ta med meg et par. Men jeg glemte å spørre, kan det være farlig? å ha noe som ikke skal være der så lenge? uuusj
Gjest *Ulla* Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Men jeg glemte å spørre, kan det være farlig? å ha noe som ikke skal være der så lenge? uuusj Det kan sikkert være farlig. Men antagelig ikke. Skjeden blir kanskje litt irritert bare.
Gjest Naria Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Det er i hvertfall ikke noe poeng i å ta en graviditetstest i morgen, det er altfor tidlig til at den kan gi deg noe svar.
Penny Lane Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 Det kan sikkert være farlig. Men antagelig ikke. Skjeden blir kanskje litt irritert bare. Jeg har heldigvis ingen plager hittil. Men skal sies jeg brukte opp hele intimvasken min nå har den sittet fast i livmorstappen mon tro? fikk jo mensen i går også, at den ikke kom ut da heller er jo helt sykt. Trodde det bare var sånn vandrerhistorie eller noe jeg at sånt kan skje.
Hinata Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Dersom du fikk mensen i går og den er som normalt, tror jeg det er veldig liten sjanse for at du er gravid Btw.. Hva slags jobb har du siden du får gratis graviditetstester? Trenger ikke svare altså, men ble litt nyskjerrig...
Penny Lane Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2008 Dersom du fikk mensen i går og den er som normalt, tror jeg det er veldig liten sjanse for at du er gravid Btw.. Hva slags jobb har du siden du får gratis graviditetstester? Trenger ikke svare altså, men ble litt nyskjerrig... Takk for svar dere! Skjønner det kanskje er tidlig å sjekke om man er gravid, samt som at mensen er et tegn på at man ikke er det, men var kvalm på morgenen både i går og i dag. Får håpe det bare er mensensmerter. Jobber i helsetjenesten, er ikke en graviditetstest i seg selv, men man kan blandt annet sjekke om man er gravid på den. En kollega fant ut at hun var gravid når hun testet en slik for moro skyld på jobb, var en artig dag
Gjest Wrangler Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Hvis du fikk mensen nå så er du garantert ikke gravid. Eggløsning skjer ca. 14 dager før mens. Men fytti så ubehagelig! Aaante ikke jeg heller at den kunne være der inne så lenge....
Gjest WildRider Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Hjelp, stakkars deg! Skjønner at du fikk helt hetta, hadde jeg også fått.. Tror ikke det er noe fare for at du skal bli syk eller noe, da den ikke var der inne så lenge. Tror heller ikke du er gravid om du nettopp har hatt mensen, men sikkert fint å sjekke..
B.A. Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Det trodde ikke jeg kunne skje i det hele tatt, men tror jeg kommer til å sjekke litt ekstra i fremtiden:) Må ha vært forferdelig for deg.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Jeg syns det var mer kvalmende med hun som dro ut en mark
Morgause Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Men hvorfor i all verden merket ikke han noe, da?!
Gjest Pupsilure Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 Det har skjedd meg også Min ødelagte kondom satt fast på tampongen min, da jeg fikk mensen noen dager etter sex. Alt gikk bra Men jeg ble rimelig sjokkert!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 2 dager er vell ikke så ekstrem lenge da. har skjedd meg også ,men ikke en hel.skjeden er jo selvrensende den.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #16 Skrevet 9. desember 2008 Det finnes jo folk som har opdaget kondomer som har ligget inne i magen i flere år...
Morgause Skrevet 9. desember 2008 #17 Skrevet 9. desember 2008 Det finnes jo folk som har opdaget kondomer som har ligget inne i magen i flere år... Og hvordan klarte det kondomet å migrere til magen, egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #18 Skrevet 9. desember 2008 "Skal ta det i morgen, får de gratis på jobben så skal ta med meg et par."....Det hetter STJELE
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #19 Skrevet 9. desember 2008 Jeg syns det var mer kvalmende med hun som dro ut en mark En gammel kg-myte det. Morsomt at så mange biter på den.
Amalie_85 Skrevet 9. desember 2008 #20 Skrevet 9. desember 2008 "Skal ta det i morgen, får de gratis på jobben så skal ta med meg et par."....Det hetter STJELE Kommer vel helt ann på hva som er lov på jobben dems det vel? Jeg får en gratis bilvask i uka på jobb, er det også å stjele da? Kan og da brødene som er igjen når dagen er over. Er det å stjele? Men ts, det at du er kvalm kan jo ha noe med at du har hatt den der. Det ble en gang trodd at jeg hadde TSS i forbinnelse med tampongbruk da jeg ble veldig kvalm ofte når jeg hadde mensen. Men det var nok bare kvalme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå