Gå til innhold

Det kvalmeste i hele mitt liv

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kommer vel helt ann på hva som er lov på jobben dems det vel?

Jeg får en gratis bilvask i uka på jobb, er det også å stjele da? Kan og da brødene som er igjen når dagen er over. Er det å stjele?

Men ts, det at du er kvalm kan jo ha noe med at du har hatt den der. Det ble en gang trodd at jeg hadde TSS i forbinnelse med tampongbruk da jeg ble veldig kvalm ofte når jeg hadde mensen. Men det var nok bare kvalme...

Mhm, vi har mengder med de, kan ikke robbe med oss så klart, men får lov av sjefen å ta noen i ny og ne ettersom det kommer inn nye forsyninger ofte!

Det var nok mer psykisk ja, tanken på å dra den tingen ut.... Maktet ikke trene i går, hadde sånn klump i magen hele kvelden. Venninna mi fikk seg en skrekkelig god latter når hun så det bleke trynet mitt ihvertfall :skratte:

Om han merket det vet jeg ikke, grøss!! det blir jeg av en eller annen grunn enda mer pinlig berørt av å tenke på, men satser på at han da hadde vært gentleman nok til å sagt noe, ihvertfall spurt hvor den ble av ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er jo litt rare og da. Husker en x, det var veldig nytt og vi hadde sex m/kondom. 4 dager senere kommer han å forteller at kondomen sprakk :hakeslepp:

Han turte ikke si noe før sa han :klø:

Gjest WildRider
Skrevet

Når jeg tenker meg om, så har jeg alltid spurt om kondomet ble med ut når jeg har hatt sex, aldri egentlig hatt grunn til det før nå syns jeg. Stakkars deg, har hatt deg i tankene siden jeg leste denne tråden, skulle vært mulig å stripse kondomet fast i fyren til man var skikkelig ferdig :fnise:

Gjest Gjest_Penny Lane_*
Skrevet
Når jeg tenker meg om, så har jeg alltid spurt om kondomet ble med ut når jeg har hatt sex, aldri egentlig hatt grunn til det før nå syns jeg. Stakkars deg, har hatt deg i tankene siden jeg leste denne tråden, skulle vært mulig å stripse kondomet fast i fyren til man var skikkelig ferdig :fnise:

Trodde du skrev "i trynet til fyren" :skratte: Hyggelig å høre at noen har orket å tenke på det da, kanskje minus selve synet av oppdagelsen, det unner jeg nok ingen!

Amalie: Det var litt dårlig gjort, var jo for sent med angrepille. Han burde da heller vært stolt over at hans "O'store herlighet" sprakk den. Det er jo ihvertfall normalt. Hva min gjorde derimot, for å sveipe den opp der kan jeg ikke skjønne, men "herligheten" hans må ha vært temmelig akrobatisk av seg.

Skal forsøke å fortrenge denne hendelsen fra.... Nå!

Skrevet
Trodde du skrev "i trynet til fyren" :skratte: Hyggelig å høre at noen har orket å tenke på det da, kanskje minus selve synet av oppdagelsen, det unner jeg nok ingen!

Amalie: Det var litt dårlig gjort, var jo for sent med angrepille. Han burde da heller vært stolt over at hans "O'store herlighet" sprakk den. Det er jo ihvertfall normalt. Hva min gjorde derimot, for å sveipe den opp der kan jeg ikke skjønne, men "herligheten" hans må ha vært temmelig akrobatisk av seg.

Skal forsøke å fortrenge denne hendelsen fra.... Nå!

hahahaha! jeg trodde også det sto "i trynet på fyren! haha...

kanskje kondomer skulle blitt levert med belte? da hadde de ihvertfall blitt med ut igjen:P

(beklager hvis jeg forstyrrer deg i fortrenginga di....;))

Skrevet
"Skal ta det i morgen, får de gratis på jobben så skal ta med meg et par."....Det hetter STJELE

Det heter HETER

:tunge1:

Gjest WildRider
Skrevet

Hihi, dersom kondomet sprekker, og fyren er klar over det, eller han mister det inni jenta vel vitende om det og heller ikke sier i fra om det, så syns jeg det er vår rett å finne fyren og stripse det fast i trynet på fyren, ja :hoho:

Skrevet
Hihi, dersom kondomet sprekker, og fyren er klar over det, eller han mister det inni jenta vel vitende om det og heller ikke sier i fra om det, så syns jeg det er vår rett å finne fyren og stripse det fast i trynet på fyren, ja :hoho:

Skal møte han i morgen! Hadde jeg ikke kastet det berømte kondomet skulle han fått det tilbake med superlim og påskrift "Takk for lånet" :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...