Gå til innhold

Hvem betaler på restourant?

Alla

Anbefalte innlegg

For eksempel... Hvis jeg møte mann fra Finn. no og han foreslo kommer på restourant... Hvem skal betale for mat?

Fordi i Russland betaler bare menn... og jeg vil ikke kommer i vanskelig situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WildRider

Tja, det er litt opp til mannen og deg det egentlig. Kan hende det er han som betaler for alt siden han inviterte deg ut, men kanskje satser han på at du betaler din mat og han sin. Jeg tror ikke at han tror du skal betale for alt. Så altså betaler du enten din mat, eller han betaler for alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på situasjonen men jeg ville sagt mannen. På en annen måte kan man ikke forvente det, synes jeg. Jeg har opplevd en gang å måtte betale for min mat selv. Det gjorde meg ikke noe men jeg trodde vi hadde det hyggelig. Så han aldri igjen etter det. Så det var nok fordi han ikke var interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojo *utlogget*

Det er som det andre sier, det kommer an på. Men da jeg var på date i går var det han som betalt alt, og det var gansk lang date og vi drakk en del og spiste god mat. Jeg ville sagt, mannen siden han inviterte deg ut. Men alt er mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fostår... Jeg kan spørre fra andre siden. Hvis norsk mann betaler for mat - betyr det at han vil seks i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fostår... Jeg kan spørre fra andre siden. Hvis norsk mann betaler for mat - betyr det at han vil seks i kveld?

Du spør om menn forventer sex samme kveld dersom de spanderer? På en date vil jeg si nei, ute på byen muligens ja.

Jeg ville tilbydt meg å betale halvparten, men dersom han sa han ville spandere, så ville jeg latt ham gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville betalt min del, dersom han hadde insistert på å betale min del og jeg trodde vi kom til å sees igjen kunne han fått lov. Sex hadde vi kun hatt om begge ønsket det, uavhengig av hva han forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som inviterer, bør forvente å må betale, men om den som ble invitert insisterer på å betale, så går det greit og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å tilby meg å betale i alle fall min del! Men ender som regel med at mannen betaler, og jeg kanskje spanderer is eller noe godis etterpå, når vi går tur rundt i byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møte en mann fra finn.no? :klø:

Møteplassen har et samarbeid med finn.no, så du kan logge inn fra finn.no sine framsider (ellers du blir jo ført videre da) så da ser det ut som du er på finn.no :)

edit: skrivefeil

Endret av Miley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sikker at alle vet det....

Hvorfor skulle alle vite det? Finn har jo ikke en egen dateside, men kun en link til Møteplassen (fordi Schibsted eier begge), som nevnt over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Hun mener jo at alle bør skjønne hva hun mener når hun sier hun treffer en mann fra finn.no. Det betyr ikke at hun fant ham der blant annonsene, men mener datinglinken som ligger ute på fremsiden som det første du ser når du klikker deg inn på finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...