Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:strix: Så snill og koselig mamman din virker ;) Skulle ønske min mor var like engasjert i bryllupet mitt :fnise: Men så bor vi 4-5timers kjøring unna hverandre også da ;)

Så delig at dere har fått ordnet toastmaster! Nå er det virkelig du som har vært den flinke av oss til bryllupsforberedelsene, her har det stått stille et par uker :) Må forresten ordne kake snart :jepp:

Ønsker deg en god dag videre :klemmer:

Det er vel kanskje litt vanskelig når mamma'n din er såpass langt borte ja. Mamma bor 15 min kjøring unna, og jeg kjører forbi hver dag til jobb. Da er det veldig lett å bare svippe innom. Jeg pleier også å bo der når min kjære er ute på sjøen. :sjenert: Er ikke helt voksen enda. :fnise:

Det går litt i rykk og napp disse bryllupsgreiene. Nå er vi liksom så klar som det går an å bli på akkurat dette tidspunktet, så nå blir det nok litt venting på oss.

Ha en fin fredag MaiL! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg så nettopp på tickeren min:

:skya::bolledeig: 4 måneder igjen! :bolledeig::skya:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::bolledeig:

4 måneder igjen!

:strix::bolledeig:

Takk MaiL!

Tror ikke tickeren min er helt stabil akkurat. Nå står det 4mnd og 1 dag. :klø: Men det er jo 27. idag, og det betyr bare 4 måneder igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu! 4 mnd igjen! :strix: :strix: :strix: God helg! :klemmer:

Tusen takk! :klem:

:hoppe::bolledeig::hoppe:

:strix:Bare 4 måneder igjen! :strix:

:hjerte::bryllup::hjerte:

Oi, den var fin. :fnise: Takk skal du ha! :klem:

-----

Huff, nå er det jammen meg lite framgang på bryllupsfronten gitt. Vi har fått gjort alt vi skulle gjøre (bortsett fra klær til min kjære), så nå får vi bare vente litt til det nærmer seg enda mer. :Nikke:

Jeg har forresten begynt å trene. :hoppe: Jeg har kjøpt med et treningsprogram til Wii'en vår (nå snakker jeg ikke Wii Fit, men et skikkelig treningsprogram ;) ), så jeg skal klare å trene 3 ganger i uken frem til bryllupet. Det er altså 48 treninger, og første trening blir i dag.

Jeg trenger egentlig ikke å ta av noe særlig, bare stramme opp litt her og der, så da passer det veldig godt med trening hjemme i stua. :Nikke:

God mandag til alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det My fitness coach du har kjøpt eller? Leste om det i går nemlig, og fikk litt lyst på det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det My fitness coach du har kjøpt eller? Leste om det i går nemlig, og fikk litt lyst på det! :Nikke:

Det er det vet du! :jepp: Du bruker egentlig ikke Wii'en til noe, så du må gjøre alt selv. :fnise: Du kan velge mellom cardio, upper body strength, lower body strength, core, yoga eller stretching. Du kan også trene med pulsklokke, manualer og en sånn ball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg syntes det så ut som. Blir som en interaktiv treningsvideo da egentlig! :Nikke: Har du fått prøvd det enda? Jeg vil gjerne ha tilbakemelding på om det er verd pengene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg syntes det så ut som. Blir som en interaktiv treningsvideo da egentlig! :Nikke: Har du fått prøvd det enda? Jeg vil gjerne ha tilbakemelding på om det er verd pengene! :fnise:

Jeg trente 15 min cardio og 15 stretching på lørdag og det var definitivt verdt pengene. For meg, som ikke har noen hjelpemidler, ble cardio'en litt som en aerobictime. Bare husk at du må ha litt plass og sko på deg. Jeg prøvde på sokker og ble forferdelig stiv i leggene pga. at jeg skulle prøve å hindre å gli. :klaske: I dag blir det en litt lengre trening enn bare 15 min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke lurt å gjøre det på sokkelesten nei! :fnise: Men barbeint kan vel funke, så man slipper å hoppe rundt med sko? :vetikke: Jeg har plass til å gjøre aerobicgreier fra YouTube hjemme, så da må jeg vel klare å få plass til dette også! :Nikke: Spørs om ikke jeg også skaffer meg dette snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke lurt å gjøre det på sokkelesten nei! :fnise: Men barbeint kan vel funke, så man slipper å hoppe rundt med sko? :vetikke: Jeg har plass til å gjøre aerobicgreier fra YouTube hjemme, så da må jeg vel klare å få plass til dette også! :Nikke: Spørs om ikke jeg også skaffer meg dette snart! :jepp:

Det var veldig glatt barbeint også hjemme hos oss. :klø: Så jeg får begynne å plukke eventuelle steiner fra håndballskoene mine tror jeg. Har nok ikke vært så flink til å bare bruke dem inne... :sjenert:

Du trenger jo ikke SÅ stor plass da, 2-3 meter fram/bak og 2-3 meter til siden. Det var sånn helt standard aerobic. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes spennende ut. :Nikke:

Det skal jeg vurdere. Men lar deg teste det ut litt til først, ^^Belle^^. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

edit: nå forvirret jeg meg selv og skrev riktig ting i feil dagbok.

ellers høres det ut som et fornuftig kjøp (wii).

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes spennende ut. :Nikke:

Det skal jeg vurdere. Men lar deg teste det ut litt til først, ^^Belle^^. ;)

Skal gi deg referat jeg, på om det funker eller ei. Jeg er faktisk veldig stiv og støl etter lørdagens trening - ikke at det skal så masse til for min del - så noe må jeg jo ha gjort rett. :ler:

edit: nå forvirret jeg meg selv og skrev riktig ting i feil dagbok.

ellers høres det ut som et fornuftig kjøp (wii).

:fnise: Det er ikke alltid lett å treffe rett dagbok. :ler:

---------

Huff, det ble ikke noen testing av Wii-trening i går. Venninna mi hadde en skikkelig crappy dag, så da ble det snop, chips og Paul Walker og Vin Diesel - altså Fast and Furious. :fnise: Gleder meg forresten veldig til den nye filmen kommer, med alle de originale skuespillerne. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke akkurat ut som et bomkjøp den treningsgreia :) Så flink du er som har begynt å trene :duskedame:

Vurderer faktisk en Wii i morgengave til min kjære, men er skeptisk for jeg har satt en regel om at hvis vi skal ha inn en spillmaskin til, så må en ut (gammel PS2 eller gamle Xboxen) Men han vil jo ikke løsrive seg fra noen av de :fnise:

Jeg vet om en ting vi kan gjøre som er bryllupsrelatert nå som det er under 4 måneder igjen! Sende inn forlovererklæringer og prøving av ekteskapsvilkårene :hoppe: Det skal jeg sette igang med med en gang jeg kommer hjem i dag ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke akkurat ut som et bomkjøp den treningsgreia :) Så flink du er som har begynt å trene :duskedame:

Vurderer faktisk en Wii i morgengave til min kjære, men er skeptisk for jeg har satt en regel om at hvis vi skal ha inn en spillmaskin til, så må en ut (gammel PS2 eller gamle Xboxen) Men han vil jo ikke løsrive seg fra noen av de :fnise:

Jeg vet om en ting vi kan gjøre som er bryllupsrelatert nå som det er under 4 måneder igjen! Sende inn forlovererklæringer og prøving av ekteskapsvilkårene :hoppe: Det skal jeg sette igang med med en gang jeg kommer hjem i dag ;)

:klem:

Det er godt du heier på meg for jeg har en lei tendens til å være veldig gira de første par ukene for så å dabbe helt av til slutt. Jeg håper det ikke skjer denne gangen da jeg kan trene hjemme i stua.

:fnise: Det er ikke alltid like lett å løsrive dem fra noe som helst. Akkurat som med oss og sko og vesker. :ler:

Ja, det skal jeg fikse snart! :Nikke: Jeg skal ikke hjem i dag, men skal gjøre det i morgen etter jobb. Det hadde vært så deilig å fått det ut av verden. Én ting mindre å tenke på! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er galt med tickeren min egentlig? Den er jo helt ute av telling :klø: Tidligere i dag viste den det riktige, mens nå er den hoppet tilbake på 4 måneder. Rart...

Akkurat 3000 visninger også, på dagboken min. :hoppe::fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er galt med tickeren min egentlig? Den er jo helt ute av telling :klø: Tidligere i dag viste den det riktige, mens nå er den hoppet tilbake på 4 måneder. Rart...

det står 3 måneder og 24 dager hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...