Gå til innhold

Vi giftet oss...

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle oppdatere listen min litt, siden jeg føler vi har fått gjort så utrolig mye i det siste:

Ferdig

Ikke gjort

Under planlegging/produksjon

Antrekk til meg:

Brudekjole

Sko

Ørepynt

Smykke

Hårpynt

Slør

Strømper

Neglisjè til bryllupsnatten

Antrekk til brudgom:

Bestilt leie av smoking (???)

Sko

Skjorte til smoking (???)

Mansjettknapper

Vielsen:

Booket kirke

Kirkeprogram (???)

Sende papirer til folkeregisteret

Pynt og blomster til kirken

Festen:

Bestilt lokaler

Laget gjesteliste

Bestemt meny/drikke

Pynt og lys

Musikk

Bryllupskake

Andre kaker

Gjestebok (???)

Laget invitasjoner

Laget festprogram (???)

Toastmaster

Annet:

Blomster

Frisør

Fotograf

Transport til/fra kirke

Hotell/overnattingsalternativer

Min forlover

Samboers forlover

Gifteringer

:hoppe: Ikke så veldig mye som gjenstår her. :skya:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Har ikke vært i dagboka di på en stund, men ser det har skjedd en del. Hvordan blir det med antrekket til din kjære? Blir det lyseblått eller klarer du å snakke han ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har ikke vært i dagboka di på en stund, men ser det har skjedd en del. Hvordan blir det med antrekket til din kjære? Blir det lyseblått eller klarer du å snakke han ut av det?

Ja, når det først skjer noe, så skjer det fort! :fnise:

Huff, jeg vet ikke helt. Jeg snakket nettopp med ham og maste litt på at han måtte gå å se i ulike brudesalonger på hva han ville ha ganske snart. Da kom det frem at han brydde seg egentlig ikke om jeg så den eller ei, så kanskje jeg får være med å finne dress? *håpe-håpe* Jeg tror jeg har stressa ham litt også, siden jeg sa at han ikke kunne ha kritthvit skjorte siden kjolen min ikke er kritthvit (dette hadde jeg ikke tenkt på en gang :klaske: ) for da vil jo jeg se skitten ut og det er jo ikke bra. :fnise: Håper han tar til fornuft og velger noe litt mer moderne enn en lyseblå smoking da. Selv om han er nyyyydelig i lyseblått tror jeg kanskje at det blir litt for mye av det gode med smoking, magebelte og sløyfe. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Disturbed skal på Hovefestivalen den 25.juni og jeg har sååå lyst til å gå. :trist: Jeg vet jo at det ikke er noen sjanse i verden at jeg klarer å presse inn en tur til Arendal uansett, men det hadde vært så GØY! Da får vi håpe at bryllupet blir GØYERE! :fnise:

Ellers er det lite som skjer på bryllupsfronten nå. Det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre akkurat nå, så da er det bare å vente.

Jeg snakket med venninna mi - som skal gifte seg en måned etter meg - i går. Det er så gøy å kunne plapre i vei om blomster, invitasjoner og bordkort uten at jeg føler jeg plager noen. :ler: De skal forresten til Kapp Verde i julen, på bryllupsreise. Og de er STUDENTER!!!! *sukk* og *utrolig misunnelig*

Vi har forresten snakket om bryllupsreise vi også, siden vi får dekket maten vår og vi faktisk har penger til alt. :fnise: Min kjære kom med et kjempegodt forslag: én uke i Roma og én uke på Sicilia. Hadde ikke det vært drømmen? :sol: Jeg har til og med sjekket flypriser og det er overraskende billig. Vi flyr med Ryanair til London og videre fra London til Roma. Dette kom på 2400 kr tur/retur for oss to til sammen. :overrasket: Midt i høysesongen. :overrasket: Fly fra Roma til Palermo kostet ingenting med EasyJet - 370 kr tur/retur per person! :overrasket: :overrasket: :overrasket:

På denne turen er det jo hotell som blir dyrt da. Jeg var inne på hostelworld og sjekket, og det blir ca. 3000 kr til sammen per uke. Ikke det verste, i og med at charterturer på sommeren koster 6000+ per person.

Uansett må vi vente til mai før vi bestemmer oss siden min kjære bytter rotasjon da. Han skal få 2-4 ordning! :bolledeig::skya:

Ha en god helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet blir nok mye morsommere! :jepp: Om enn på en litt annen måte.

Lurer på om vi har litt lik musikksmak? ;)

Roma og Sicilia høres jo knallbra ut! :strix: Vi har også kjempelyst til å dra til Sicilia en gang.

Får håpe du får litt innvirkning på valg av dress da. :lur:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet blir nok mye morsommere! :jepp: Om enn på en litt annen måte.

Lurer på om vi har litt lik musikksmak? ;)

Roma og Sicilia høres jo knallbra ut! :strix: Vi har også kjempelyst til å dra til Sicilia en gang.

Får håpe du får litt innvirkning på valg av dress da. :lur:

God helg! :klemmer:

Disturbed er nok veldig representativ for den musikken jeg liker, så dersom du liker dem har vi nok helt sikkert samme musikksmak. ;) Så gøy å treffe noen (og en jente i tillegg) som liker slik musikk. :hoppe: Jeg vil da anbefale mine nye oppdagelser: Sinch og Taproot. :rødme:

Huff, håper jeg klarer å snike med inn i dressvalget hans. :fnise:

God helg til deg Muffin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med bryllupsreise :strix: Og for noen priser :dåne:

Men det er vel mange rare regler med Ryan air og Easyjet :klø: Tenker på bagasje og sånn...

God helg forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med bryllupsreise :strix: Og for noen priser :dåne:

Men det er vel mange rare regler med Ryan air og Easyjet :klø: Tenker på bagasje og sånn...

God helg forresten! :klem:

Ja, prisene er ikke akkurat til å rynke på nesen for. :fnise:

Ja, de har nok bagasjeregler ja... :klaske: Tror det er 50 kr per kolli eller noe.

God mandag til deg MaiL!

Jeg skal på Disturbed! :nigo:

:sur::kjefte: NÅ er jeg misunnelig nå. :trist::fnise:

Du får gi meg et detaljert referat da, og så får jeg håpe at det ikke kommer til å bli så bra som jeg tror det vil bli...bare for å holde motet oppe liksom. :ler:

-------

Det er lite som har skjedd på bryllupsfronten denne helgen. Jeg fikk den ene brosjen jeg kjøpte (utrolig kort leveringstid forresten - 3 dager! :overrasket: ) og det er vel det. :fnise:

Jeg har også alliert meg med en av forloverne til min kjære, at han må dra ham med seg for å finne dress slik at jeg slipper det stressmomentet der òg. :klaske:

Ellers har jeg hatt en fortreffelig helg med litt shopping og litt (for mye) alkohol. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disturbed er nok veldig representativ for den musikken jeg liker, så dersom du liker dem har vi nok helt sikkert samme musikksmak. ;) Så gøy å treffe noen (og en jente i tillegg) som liker slik musikk. :hoppe: Jeg vil da anbefale mine nye oppdagelser: Sinch og Taproot. :rødme:

Huff, håper jeg klarer å snike med inn i dressvalget hans. :fnise:

God helg til deg Muffin! :klemmer:

De må sjekkes ut da. :jepp: Gøy med nyoppdagelser. Jeg ble kjempeglad da jeg oppdaget Volbeat for eksempel. :Nikke:

Vi har tenkt litt på hva slags musikk vi skal ha på bryllupsfesten, for tror ikke alle hadde blitt fornøyd om vi bare hadde spilt "vår" musikk. ;) Så vi har skaffet masse musikk nå fra alle tiår, så satser på at vi får til en fin miks. Så får vi heller sette på litt "ordentlig musikk" når de gamle har lagt seg. :lur:

Bra du har fått alliert deg med en av forloverne hans. :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må sjekkes ut da. :jepp: Gøy med nyoppdagelser. Jeg ble kjempeglad da jeg oppdaget Volbeat for eksempel. :Nikke:

Vi har tenkt litt på hva slags musikk vi skal ha på bryllupsfesten, for tror ikke alle hadde blitt fornøyd om vi bare hadde spilt "vår" musikk. ;) Så vi har skaffet masse musikk nå fra alle tiår, så satser på at vi får til en fin miks. Så får vi heller sette på litt "ordentlig musikk" når de gamle har lagt seg. :lur:

Bra du har fått alliert deg med en av forloverne hans. :tommel:

Nyoppdagelser er det beste! :strix: Jeg bruker ''similar artists'' på yahoo music jeg, utrolig greit. Volbeat har jeg ikke hørt om, men det skal sjekkes ut! :Nikke:

Huff, vi har også tenkt en del på musikk. Min kjære hater jo musikksmaken min, så jeg tror ikke det blir noe ''min'' musikk i det hele tatt i løpet av kvelden. Men så lenge det ikke blir danseband ( :spy: ) er jeg fornøyd. Da hører jeg heller på satanmusikk (les: brølemusikk) eller ravemusikk en hel kveld. :fnise:

Har du lyst til å dele musikklista di? :sjenert: Trenger litt inspirasjon. :ler:

:hoppe: for mottatt brosje ;) Helt utolig hvor fort ting kan gå i posten av og til :)

Ja, jeg kan ikke tro hvor fort det gikk. :dåne: Jeg trodde det skulle gå 2 uker eller noe, så det var en positiv overraskelse. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det litt framgang igjen på bryllupsfronten! :hoppe:

Vi har funnet noen tøyservietter som er utrolig billige (her snakker vi 100kr for 50stk eller noe) og faktisk veldig fine. Storcash er tingen jenter. :fnise: Så mamma og jeg tar oss sikkert turen en dag denne uken for å få kjøpt disse. Vi skal også på Nille og sjekke ut noen pyntegreier.

Jeg er så utrolig glad for at jeg har mamma til å hjelpe meg. :dåne: Jeg hadde aldri klart meg uten! Hun er så flink til å huske på ting, klistre til seg ting hun har sett og generelt tenke på bryllup like mye som meg. :fnise: Jeg elsker mamma'n min! :rødme: :ler:

Fotografen får vi svar av på mandag i neste uke (ikke i går slik jeg trodde) og vi håper han kan. :hoppe:

God tirsdag til alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sikkert sagt det før, men jeg sier det igjen: Så koselig at du og mora di jobber så godt sammen med alle disse bryllupstingene! :jepp:

God tirsdag til deg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyoppdagelser er det beste! :strix: Jeg bruker ''similar artists'' på yahoo music jeg, utrolig greit. Volbeat har jeg ikke hørt om, men det skal sjekkes ut! :Nikke:

Huff, vi har også tenkt en del på musikk. Min kjære hater jo musikksmaken min, så jeg tror ikke det blir noe ''min'' musikk i det hele tatt i løpet av kvelden. Men så lenge det ikke blir danseband ( :spy: ) er jeg fornøyd. Da hører jeg heller på satanmusikk (les: brølemusikk) eller ravemusikk en hel kveld. :fnise:

Har du lyst til å dele musikklista di? :sjenert: Trenger litt inspirasjon. :ler:

Vi har ikke musikklista ferdig enda, men kan sende til deg når vi har laget den. :jepp: Har skaffet mange samlinger da, så vi slipper å sette sammen alt selv.

Så bra at mammaen din er så hjelpsom og snill. :strix:

Håper det blir positivt svar fra fotografen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert sagt det før, men jeg sier det igjen: Så koselig at du og mora di jobber så godt sammen med alle disse bryllupstingene! :jepp:

God tirsdag til deg og! :)

Ja, jeg synes det er utrolig koselig! :rødme: Det beste er at jeg kan si til henne: ''mamma, nå tar du litt for mye i her'' og hun blir ikke sur. (Jeg vet det er spesielt mange svigermødre som ikke har denne egenskapen. :fnise: ) Hun vet selv at hun kan bli litt gira og sier hele tiden at vi må si ifra dersom hun tar for mye over. Men jeg synes det bare er bra jeg. Jeg trenger en som holder meg i ørene og husker på ting som jeg aldri hadde tenkt på en gang.

Vi har ikke musikklista ferdig enda, men kan sende til deg når vi har laget den. :jepp: Har skaffet mange samlinger da, så vi slipper å sette sammen alt selv.

Så bra at mammaen din er så hjelpsom og snill. :strix:

Håper det blir positivt svar fra fotografen da!

Det hadde vært helt himmelsk dersom du kunne sendt den ja. :jepp: Du er snill du! :strix:

Mamma'n min er den beste. :fnise: Og ja, vi :hoppe: litt for positivt svar fra fotograf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er toastmaster i boks også! :skya: Jeg fikk et litt tvetydig svar da jeg spurte sist. Jeg fikk inntrykk av at han måtte tenke litt på det, sjekke dato og slikt. Derfor spurte jeg nå nettopp og han ville. :strix: Deilig å ha fått det bekreftet = én ting mindre å tenke på. *herlig*

Vi får også fikset tøyservietter (forhåpentligvis) en av de nærmeste dagene. Mamma er så skjønn. Hun sa til meg igår at hun skulle mest sannsynligvis innom storcash en dag med en venninne og ''da kjøper jeg rett og slett 80 servietter til deg jeg''. :fnise: Hun er, om mulig, enda mer stresset enn hva jeg er over dette bryllupet. :ler:

Mamma har også fått sendt ut invitasjoner (gratis fra jobb :overrasket: ) og jeg har fått svar fra mange. En stor (og positiv) overraskelse var at tvillingbroren til pappa kunne komme. :strix: Han jobber på sjøen, og jeg trodde han kom til å være borte når vi skal gifte oss. Ååårh, nå gleder jeg meg bare ENDA mer!

God onsdag til alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt himmelsk dersom du kunne sendt den ja. :jepp: Du er snill du! :strix:

Det er sånn vi gjør for hverandre her det. :) Det kan ta litt tid da. :fnise:

:hoppe: for toastmaster! Og så bra tvillingbroren til pappaen din kan komme! Gøy at pappaen din er tvilling da. Kanskje dere også får det. :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn vi gjør for hverandre her det. :) Det kan ta litt tid da. :fnise:

:hoppe: for toastmaster! Og så bra tvillingbroren til pappaen din kan komme! Gøy at pappaen din er tvilling da. Kanskje dere også får det. :lur:

:klemmer:

Jeg har god tid jeg. :sjenert:

Ja, det er veldig gøy. Det er godt å ha noen igjen etter ham som kan minne litt om hvordan han var - de var veldig like både i oppførsel og utseende (selv om ikke vi synes det da, men andre klarte ikke å se forskjell på dem :overrasket: ). Jeg er jo neste generasjon - tvillinggenet skipper annenhver generasjon - så det er veldig godt mulig at vi får det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så snill og koselig mamman din virker ;) Skulle ønske min mor var like engasjert i bryllupet mitt :fnise: Men så bor vi 4-5timers kjøring unna hverandre også da ;)

Så delig at dere har fått ordnet toastmaster! Nå er det virkelig du som har vært den flinke av oss til bryllupsforberedelsene, her har det stått stille et par uker :) Må forresten ordne kake snart :jepp:

Ønsker deg en god dag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...