Gå til innhold

Vil ha ny lang boblejakke!

Thomasine

Anbefalte innlegg

Hallo, folkens!

Jeg vil ha ny lang boblekåpe men har ikke funnet noen jeg virkelig liker. Kanskje noen som kan tipse meg om noen nettbutikker som har?

Har tittet på Ellos og alle de som er der...uten hell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

;)

Har da sett flere jeg...men ikke akkurat DEN jeg vil ha.

Kanskje jeg skal ta en titt på Zara...:Nikke:

Dessuten bryr det meg egentlig midt bak om noe er på "moten"...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, folkens!

Jeg vil ha ny lang boblekåpe men har ikke funnet noen jeg virkelig liker. Kanskje noen som kan tipse meg om noen nettbutikker som har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, folkens!

Hei!

Prøver igjen.....

Jeg kjøpte for et par uker siden ei kjempefin, lang boblekåpe på Obs! av merket Skogstad. (Tror modellen het "Siv") Den er mørkebrun og veldig varm og god. Betalt 999,- mens den koster 1400,- på sportsbutikker. Anbefaler den på det varmeste! Virkelig ei flott jakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg ta en tur på Obs!

Vil gjerne ha brun ja, eller rød!

Gubben ville nok helst at jeg skulle holdt meg til svart eller brun, ja... :ler:

Takk, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det viktig at jakka skal være varm? Da tror jeg du burde gå for en ordentlig dunjakke av god kvalitet.

Bergans sine parkaer er laget for å være ekstra varme og gode, og jeg synes de ser helt ålreite ut også. Har en selv i svart :) De koster 3000 kr på G-Sport.

Den finnes i svart, brun, hvit, oliven og lilla.

http://bergans.no/dynamisk/ftp/produktbild.../5330_brown.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans sin brune var rålekker, Tonje!

...men nok litt i dyreste laget...;)

Ja, det skjønner jeg godt. Er ikke vits å punge ut 3000 for en dunparka om du først og fremst vil ha en som er pen. Jeg kjøpte Bergansparkaen fordi jeg trenger en ekstremt varm jakke, da jeg fryser bare noen blåser på meg :P Jeg fikk den for 2550,- da, for jeg lånte norske skiforeningkortet eller noe til en jeg kjenner, og da får man 15% rabatt på alt på G-Sport :D

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vila har to sånne lange boblekåper denne sesongen som begge er kjempefine. Har desverre ikke link, men de selges i butikker som fører Vila.

Tror det er 50% dun, og dermed er den varm men ikke så veldig dyr (ca 1000).

Lykke til med jakkekjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse butikker har satt ned boblerjakker og lignende med 50% nå. Løp og kjøp!

Jeg så en veldig kul en fra Miss Sixty faktisk.

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes denne er fantastisk pen, jeg, men den selges visst ikke i Norge.

http://www.youtube.com/watch?v=F8_4izTnFto

Men ellers har de noen kjempefine boblekåper på United Colors som er veldig lange. De koster "bare" 1890.

Hvordan er det å bevege seg i den der? Den går jo helt ned til føttene :P Ser for meg at det må være spesielt vanskelig å løpe! Også synes jeg det ble fryktelig "gammel dame" med en sååå lang kåpe egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_christin_*
Hei!

Prøver igjen.....

Jeg kjøpte for et par uker siden ei kjempefin, lang boblekåpe på Obs! av merket Skogstad. (Tror modellen het "Siv") Den er mørkebrun og veldig varm og god. Betalt 999,- mens den koster 1400,- på sportsbutikker. Anbefaler den på det varmeste! Virkelig ei flott jakke!

Hei! Det er akuratt den jeg er på jakt etter, kan jeg spørre hvor du kjøpte den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kjempekul og VARM boblejakke på Only nå denne uka :) Går litt nedom rumpa, om du synes det er langt nok da. Jeg er også en frossenpin, til de grader! Men den jakka ble jeg faktisk varm og god i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...