Gjest dalieo Skrevet 7. desember 2008 #21 Skrevet 7. desember 2008 Jessica Alba. Synes øynene til Adriana Lima ser sløve ut... Synes også det. Også ser hun nesten litt sint ut. Også er det noe med nesen jeg ikke liker.
Kakee Skrevet 7. desember 2008 #22 Skrevet 7. desember 2008 Alba derimot ser ut som en helt normal Amerikansk kvinne: http://images.starpulse.com/Photos/Preview...-Alba-itb02.jpg Jeg som trodde det var dette som var typisk amerikansk
Gjest Betty89 Skrevet 7. desember 2008 #23 Skrevet 7. desember 2008 Mer er ikke alltid bedre vet du Jeg sier også Alba. OMG! Jeg er helt sjokka jeg! Jessica alba ser ut som en gjennomsnittlig amerikansk kvinne. Ser virkelig ingenting spesielt med henne. Ja hun er kanskje litt søt da men! Fins ikke sexy med henne!
Gjest Wind Skrevet 7. desember 2008 #24 Skrevet 7. desember 2008 OMG! Jeg er helt sjokka jeg! Jessica alba ser ut som en gjennomsnittlig amerikansk kvinne. Ser virkelig ingenting spesielt med henne. Ja hun er kanskje litt søt da men! Fins ikke sexy med henne! Liten vits i å uttale seg så bastant når de fleste i denne tråden tydeligvis er uenig med deg.
Gjest Betty89 Skrevet 7. desember 2008 #25 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg som trodde det var dette som var typisk amerikansk Når jeg snakker om typsik amerikans kvinne mener jeg typisk: The Hills og Laguna Beach jenter.... Må bare kommentere kroppen til Adriana Lima: DAMN! Endret 7. desember 2008 av Betty89
Gjest Cederic Rueben Skrevet 7. desember 2008 #26 Skrevet 7. desember 2008 Når jeg snakker om typsik amerikans kvinne mener jeg typisk: The Hills og Laguna Beach jenter.... Må bare kommentere kroppen til Adriana Lima: DAMN! Jeg synes det er viktig å bare nevne at Adriana Lima ikke er amerikansk... Bare fordi de som kanskje ikke vet det
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2008 #27 Skrevet 7. desember 2008 Hva hadde Jessica Alba vært uten sine enorme kollageninnsprøytninger?
Gjest Betty89 Skrevet 7. desember 2008 #28 Skrevet 7. desember 2008 Hva hadde Jessica Alba vært uten sine enorme kollageninnsprøytninger? You made my day
Kakee Skrevet 7. desember 2008 #29 Skrevet 7. desember 2008 Hva er grunnen til at du "disser" Jessica Alba? Syns typen din at hu er fin? 1
Gjest dalieo Skrevet 7. desember 2008 #30 Skrevet 7. desember 2008 Hva er grunnen til at du "disser" Jessica Alba? Syns typen din at hu er fin? Begynner å lure jeg også. We get it, du liker Adriana Lima, men du kan jo godta at andre ikke gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #31 Skrevet 7. desember 2008 Hva er grunnen til at du "disser" Jessica Alba? Syns typen din at hu er fin? Tenkte jeg også ...
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2008 #32 Skrevet 7. desember 2008 Nei, men seriøst... Jeg synes hun er nydelig. Men har sett før og etter-bilde av leppene hennes, og de har jo blitt enorme
Gjest Betty89 Skrevet 7. desember 2008 #33 Skrevet 7. desember 2008 Begynner å lure jeg også. We get it, du liker Adriana Lima, men du kan jo godta at andre ikke gjør det? Typen min er enig med meg han:) Jeg bare kan ikke se hva som er så spesielt med henne. Vet om andre som også synes hun er fin. Men så har jeg aldri likt blodiner heller da
Gjest dalieo Skrevet 7. desember 2008 #34 Skrevet 7. desember 2008 Typen min er enig med meg han:) Jeg bare kan ikke se hva som er så spesielt med henne. Vet om andre som også synes hun er fin. Men så har jeg aldri likt blodiner heller da Jessica Alba er ingen blondine, hun er jo halvt meksikansk. Hun har jo opprinnelig nesten svart hår. Men ja, smaken er som baken.
Gjest Betty89 Skrevet 7. desember 2008 #35 Skrevet 7. desember 2008 Jessica Alba er ingen blondine, hun er jo halvt meksikansk. Hun har jo opprinnelig nesten svart hår. Men ja, smaken er som baken. Er klar over det. Men hun har som oftest blondt hår. Synes derimot hun passe mørkt hår mye bedre:)
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2008 #37 Skrevet 7. desember 2008 Er klar over det. Men hun har som oftest blondt hår. Synes derimot hun passe mørkt hår mye bedre:) Det synes hun selv også, til Jessicas forsvar Kunne forresten drept for kroppen hennes....
Gjest Gutt92 Skrevet 7. desember 2008 #38 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Synes egentlig ingen av dem er usedvanlig pene, men begge har jo en ganske fin kropp. ( selv om Jessica Alba kunne hatt litt mer kjøtt på kroppen). Synes beina hennes så litt tynne ut.. Ansiktet til Adriana Lima var jo nesten bare skremmende. Og ingen av dem ser særlig naturlige ut på bildene, og det i seg selv drar ned et par hakk... Endret 7. desember 2008 av Gutt92
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #39 Skrevet 7. desember 2008 Alba all the way. For en skjønnhet!
Gjest Betty89 Skrevet 7. desember 2008 #40 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Dette er sexy! Og til Gutt92: hva er galt med dette fjeset? http://farm2.static.flickr.com/1114/695463503_ebf08f39af.jpg Og kroppen: http://i299.photobucket.com/albums/mm291/b...driana-lima.jpg Mjau ... Endret 7. desember 2008 av Betty89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå