Blåbæret Skrevet 9. desember 2008 #61 Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes ikke a noen av dem er spesielt lekkre egenlig. Ikke min smak noen av dem.
Gjest KateW Skrevet 9. desember 2008 #62 Skrevet 9. desember 2008 Jeg mistenker at Betty og typen har hatt en krangel, og at hun nå vil ha støtte for sitt syn. Til orientering Betty, så finnes det sexy blonde hotte kvinner også. Jeg nevner Marilyn og sier ingen over ingen ved siden... (ja jeg vet hun er død, men det sier sitt at ingen har tatt henne igjen siden den gang...)
Vera Vinge Skrevet 9. desember 2008 #63 Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor det voldsomme engasjementet, Betty? Når jeg snakker om typsik amerikans kvinne mener jeg typisk: The Hills og Laguna Beach jenter.... Må bare kommentere kroppen til Adriana Lima: DAMN! Du kan mene hva du vil om hva som er typisk amerikansk, men fakta er at disse jentene ikke gjenspeiler hva som er typisk amerikansk. Typisk amerikansk i følge jenteblader kanskje, men ikke typisk når man tenker på hvordan folk flest ser ut i USA. Jeg synes Sexy er et bedre kompliment enn søt! Synes ikke noe om søte, uskyldige jenter. (Tenker automatisk blond og dum ) Adriana skriker nærmest sexy =) Tror du hvor uskyldig eller sexy man er, sier noe om intelligens, altså? Selv trenger jeg noe mer enn noen oppstilte bilder for å vurdere hvor godt jeg liker noens utseende. Jeg må se personen bak poseringen og sminken før jeg kan si noe. Siden jeg har sett Jessica Alba på film og på bilder hvor hun ser naturlig ut, kan jeg si at jeg syns hun er pen. Hun andre (er hun virkelig så kjent siden alle her kjenner navnet hennes?) er jo pen, men hvor godt jeg liker utseendet hennes vet jeg ikke før jeg har sett henne i en ikke-dyrisk setting.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #64 Skrevet 9. desember 2008 Jeg må faktisk svare Adriana Lima
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. desember 2008 #65 Skrevet 9. desember 2008 Jeg stod (står) også fast på at Adriana Lima er en av verdens vakreste kvinner, så sendte en venninne dette bilde på mail til meg http://i133.photobucket.com/albums/q79/she...lle/adriana.jpg Grøss og gru! men er nok dårlig vinkel og slikt. Ellers er hun ihvertfall UTROLIG vakker!! Alba syns jeg også er en tanke opskrytt må jeg si Og nettopp slike bilder er grunnen til at jeg ikke misunner kjendiser utseende deres, for selv jeg kunne sett bra ut med ett tonn sminke lagt av en profesjonell stylist og ikke minst photo shopping av bildene etterpå. Så det skjønnhetsidealet vi har fra film og mote verdenen har jeg ikke så veldig mye til overs for. Hva skal det gi oss vanlige dødelige bortsett fra mindreverdighetskomplekser? Når det er sagt så skjønner jeg ikke helt det "sexy blikket" Lima nesten alltid bruker når hun poser, og det er i grunn nok til at jeg ikke har noe sansen for henne sånn til vanlig. Når det er sagt så likte jeg faktisk det bildet med treningsklær, fordi hun så ut som en sunn idrettsutøver Ellers synes jeg stort sett Alba er er den fineste av de to, men så har jeg stort sett bare sett henne "live" også da, ikke i alle mulige slags unaturlige poser som jeg sjelden synes er spesielt fine.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #66 Skrevet 9. desember 2008 Jeg stod (står) også fast på at Adriana Lima er en av verdens vakreste kvinner, så sendte en venninne dette bilde på mail til meg http://i133.photobucket.com/albums/q79/she...lle/adriana.jpg Grøss og gru! men er nok dårlig vinkel og slikt. Ellers er hun ihvertfall UTROLIG vakker!! Alba syns jeg også er en tanke opskrytt må jeg si grøss grøss grøss.... tenk å gå på byen med adriana lima som hun ser ut som partydronning, så våkne opp med bestemorlookalike. grøss. nei jessica alba for the win
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #67 Skrevet 9. desember 2008 Ditt engasjement for overflatiske, ubetydelige bagateller er fascinerende Betty. "Hvem er mest sexy"...??
Grønt blad Skrevet 9. desember 2008 #68 Skrevet 9. desember 2008 Jeg mistenker at Betty og typen har hatt en krangel, og at hun nå vil ha støtte for sitt syn. Til orientering Betty, så finnes det sexy blonde hotte kvinner også. Jeg nevner Marilyn og sier ingen over ingen ved siden... (ja jeg vet hun er død, men det sier sitt at ingen har tatt henne igjen siden den gang...) Det tror jeg også. Enten det eller et veddemål...
Gjest WildRider Skrevet 9. desember 2008 #70 Skrevet 9. desember 2008 Jeg stod (står) også fast på at Adriana Lima er en av verdens vakreste kvinner, så sendte en venninne dette bilde på mail til meg http://i133.photobucket.com/albums/q79/she...lle/adriana.jpg Grøss og gru! men er nok dårlig vinkel og slikt. Ellers er hun ihvertfall UTROLIG vakker!! Alba syns jeg også er en tanke opskrytt må jeg si Hm.. Er det slik man ser ut før man blir sparklet og stylet, og fotografen er ferdig med å slite ut photoshop programmet..
Gjest Naria Skrevet 9. desember 2008 #71 Skrevet 9. desember 2008 Min stemme går nok til Jessica Alba.
Gjest Betty89 Skrevet 9. desember 2008 #72 Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg mistenker at Betty og typen har hatt en krangel, og at hun nå vil ha støtte for sitt syn. Til orientering Betty, så finnes det sexy blonde hotte kvinner også. Jeg nevner Marilyn og sier ingen over ingen ved siden... (ja jeg vet hun er død, men det sier sitt at ingen har tatt henne igjen siden den gang...) Da tar dere rimlig feil! Når jeg engasjerer meg; Ja då MÅ det jo bare være en krangel med kjæresten. Dummeste jeg har hørt Som sagt, jeg ser ikke hva som er så bra med Alba Ville høre hva dere syntes! Finito finale Endret 9. desember 2008 av Betty89
Gjest dalieo Skrevet 9. desember 2008 #73 Skrevet 9. desember 2008 Ditt engasjement for overflatiske, ubetydelige bagateller er fascinerende Betty. "Hvem er mest sexy"...?? Hehe, sier meg enig der. Av alle ting å engasjere seg for..
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #74 Skrevet 9. desember 2008 Adriana Lima er så ekstremt grisedeilig at... jeg blir helt målløs rett og slett. Antakeligvis klodens diggeste dame. Hun skulle lett få blitt med meg og typen med hjem
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #75 Skrevet 9. desember 2008 Nei fy flate, Alba får min stemme, enkelt og greit.
Gjest Betty89 Skrevet 9. desember 2008 #76 Skrevet 9. desember 2008 They don't call it "Snikk snakk" for nothing Kan spørre om hva jeg vil, om du eller andre ikke er intressert¨, så ikke besøk tråden.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #77 Skrevet 9. desember 2008 Elsket jessica siden flipper filmene, og det gjør jeg enda
Gjest Lommerusk Skrevet 10. desember 2008 #78 Skrevet 10. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Betty89 Skrevet 10. desember 2008 #79 Skrevet 10. desember 2008 Ta en titt på denne og døm etterpå (P.S nei det er ikke jeg som har laget den, fant den tilfeldig.) http://www.youtube.com/watch?v=p3GZiW1NUOU...feature=related
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå