Gå til innhold

Ungkarskvinnen 4

MissStiles

Anbefalte innlegg

Hihi :)

Har du sett episoden på Youtube..? Tør ikke å gå inn der jeg, da får jeg vel vite mye mer enn jeg ønsker!

Ja, jeg så hele sesongen for en stund siden. IKKE gå inn der hvis du ikke vil vite hvem som vinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om dramatisk avslutning på forrige episode!!

Graham ble knut så det ut til.. Synd at han ikke klarer å åpne seg! Tror ikke han er et ektemannemne uansett, men den gode kontakten de hadde kan være tung å komme over.. Han er jo drop dead gorgeous!!

Jeg har holdt en knapp på Jason fra første episode, og gjør fremdeles det.. Nå har DeAnna vært litt sammen med familien hans også, sønnen Ty inkludert, og dermed har hun kanskje fått dannet seg et bedre bilde av hvordan livet som stemor vil bli.

Jeremy er plettfri, men kanskje litt FOR plettfri...? Det må da være noe å pirke på?? Jeg syns han er altfor korrekt, kanskje til det kjedsommelige..

Han siste snowboardfyren har jo virkelig åpnet seg, han blomstrer!! Desverre tror jeg han blir litt for guttete for henne. Tror også han kommer for sent på banen. Tror han ryker neste gang!

Flere som ser på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele sesongen allerede men jeg er enig i mange av de tingene du sier.

Graham er superkjekk! Men han hadde store problemer med å åpne seg for henne. Veldig synd! Men er også litt usikker på om han er ektemannemne.

Jeremy er litt for perfekt. Ingen er så perfekte. Noe må være galt der?!

Jeg digger Jason og sønnen hans er så søt! Han er absolutt ektemannemne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeremy er billedskjønn til det kjedsommelige. Gud, så kjedelig¨å være gift med ham

Jason irriterer meg av en eller annen grunn, klarer ikke sette fingeren på hva

Jesse, syns jeg virker som den mannen Deanna har utviklet det mest normale kjæresteforhodlet med, og tror det er pirrende følelser mellom de to. Likevell syns jeg han virker alt for ungdommelig.

Håper på en ny twist denne sesongen, nemlig at Deanna får muligheten til å velge Graham inn igjen, ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det som skjedde da DeAnna var med forrige gang?

Da hun var en av 25 damer? Da var det Brad Womack som var ungkaren. Hun var en av de to siste, og alt tydet på at han skulle velge henne. Han hadde fløyet faren hennes til stedet så han kunne være der, og hadde kjøpt ring. Så står han der foran henne og sier at han ikke kan si at han elsker henne for det ville vært å villede henne osv. Han dumpa henne, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og gråter jeg nå, så trist å se alle følelsene de har når de tar farvel!

Men jeg syns han var i overkant bebreidende mot henne..

Jeg er uansett glad for at Jeremy er ute, det var noe muffens med han!

Heia Jason!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...