Pearl Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei dere. Er den noen som vet hvor jeg kan få tak i spennende motiver til sytøy. Jeg får tilsendt Atelje Margaretha sin katalog, men utvalget plant litt tøffe motiver er ikke alltid like bra der. Har noen en idee på hvor jeg kan henvende meg, eller om det er noe her på nettet som kan være spennende å se?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg broderer nesten bare Lanarte's motiver. Er ferdig med denne og denne. Igår var jeg og hentet denne, som jeg hadde bestilt. Gleder meg sånn til å begynne. http://www.lanarte.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Så stilige bilden er!! Jeg hadde tenkt å sy to bilder med Egyptisk motiv til min søster, bare i mini format. Bildene ferdig innrammet er vel ca.10*10 cm. Tusen takk for svar. Noen andre som har andre ting å komme med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå