Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Er det virkelig så uvanlig å jobbe deltid? Virker som om alle jobber i full stilling og føler at jeg blir sett rart på som jobber kun deltid.. Flere her som jobber deltid?
Nattpatruljen Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jobber deltid i helsevesenet, og stortrives! Edit: Jobber bortimot full stilling, natt - så det utgjør ca full stilling utbetalt.. Frihet til å velge de evt ekstravaktene som passer inn i familiekabalen Tenkte det kunne være greit å nevne.. Endret 6. desember 2008 av Nattpatruljen
Gjest Pupsilure Skrevet 6. desember 2008 #3 Skrevet 6. desember 2008 Jeg jobber også deltid i helsevesenet, men det er uønsket da... Ikke lett å få full stilling dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Skrevet 6. desember 2008 Jeg skulle gjerne jobbet deltid jeg. Men det har jeg ikke råd til. Så lenge man er en om alle utgifter blir det for meg umulig å få til. Dette til tross for at jeg har et svært beskjedent personlig forbruk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå