Cognizance Skrevet 8. desember 2008 #21 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes det virker litt rart å skulle bestemme seg helt på forhånd om man vil ha sex eller ikke. Fordi den riktige stemningen ikke nødvendigvis lar seg planlegge, og fordi det å skifte mening fra nei til ja blir lett hvis ting begynner å skje og man blir revet med. Hvor ofte er vel kvinner helt klare på at i kveld blir det nok ikke noe sex nei, for så å likevel bli med til køys når ting blir hett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #22 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå er det vel strengt tatt gutten som er luremus (hva er uttrykket for en mannlig luremus, egentlig?) hvis han spør "Vil du være med hjem?" og faktisk mener "Skal vi ha sex?". Veldig enig. Norsk avtalerett bygger også på at folk selv har ansvar for sine egne forutsetninger, og ikke kan klandre motparten for forutsetninger som ikke er avtalt. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 8. desember 2008 #23 Del Skrevet 8. desember 2008 Uansett hva "reglene" er så burde det ikke være nødvendig å avklare nøyaktig hva som skal skje før man blir med noen hjem. Selvfølgelig er det en fordel å gjøre det klart at man ikke vil ha sex, så har man størst sjanse for å unngå pinlige eller ubehaglige situasjoner for begge. Men uansett hva motparten forventer eller ikke så er det vedkommendes problem, og ikke den som blir med hjem. Det er klart, har du sendt "slibrige" sex-meldinger i forkant eller svinget deg i stanga på byen og åpenlyst hintet om sex så kan nok menn lett føle seg litt lurt....men uansett: forventninger om sex er mannens problem, ikke ditt, så lenge du ikke med vilje gir ham falske forventninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #24 Del Skrevet 8. desember 2008 hvorfor skulel det være slemt? Det ahr ALDRI skjedd at jeg har hatt sex med en fyr 1. gang jeg var på besøk hos ham, og det har aldri vært et problem for de som var noe å samle på. De som blir sure, er ikke noe å samle på uansett. Så enig. Det kunne ikke falt meg inn engang at det å skulle være med noen hjem for første gang for å se en film feks, skulle bety noe mer enn akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S85 Skrevet 8. desember 2008 #25 Del Skrevet 8. desember 2008 Men hva hvis man er litt venner på forhånd, har snakket litt sammen på msn (ikke noen slibrige sexantydninger) og har det hyggelig på fest (ikke noe massiv flørting) og han inviterer deg hjem fordi du bor laaangt unna og der du egentlig skulle overnatte er det ganske fullt? Hvor mye kan han da forvente? jeg tipper nå at det er mer enn bare for å se film, men alikevel jeg ville ikke sagt ja til sex da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #26 Del Skrevet 8. desember 2008 Men hva hvis man er litt venner på forhånd, har snakket litt sammen på msn (ikke noen slibrige sexantydninger) og har det hyggelig på fest (ikke noe massiv flørting) og han inviterer deg hjem fordi du bor laaangt unna og der du egentlig skulle overnatte er det ganske fullt? Hvor mye kan han da forvente? jeg tipper nå at det er mer enn bare for å se film, men alikevel jeg ville ikke sagt ja til sex da Han kan ikke forvente noe som helst, med mindre han har sagt rett ut hvilke hensikter han har. Det skulle tatt seg ut om man automatisk forpliktet seg til sex hver gang man besøkte noen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå