jamie Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvilke bukser går det an å bruke til disse skoene? Hvordan går du med buksa når du bruker disse skoene? Oppi eller utenpå? Går det an å bruke skoene til skjørt? Hva slags skjørt? Har et par av disse skoene, og bruker de til en lys, litt vid bukse som jeg har oppi skoene og litt sånn halveis utenpå hvis dere forsto... Synes skoene blir litt lite brukt siden jeg bare har en bukse som jeg bruker til de. Bruker du dongribuke til feks? Oppi eller utenpå? Er litt grønn på dette området, så jeg håper noen svarer :D Ble litt mange spørsmål på en gang, men det går nok greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg synes selv de er mest passelig med dongeri bukser. Ruller de opp slik at det sitter oppi, jeg mener at det ser ut best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Bruker mine boksersko hele tiden. Selv bruker jeg sånne bukser som man snører igjen nede. Den putter jeg inni skoene. Også sånne behagelige busker i velour bruker jeg til, også den inni. Når jeg har andre busker på har jeg de utenpå. Syns generelt at vide bukser passer bedre til boksersko. Skjørt bruker jeg sjelden, men det skal godt gjøres å finne et som passer til slike sko. Et langt vil iallefall ikke passe. Jeg bruker aldri denimklær, så det vil jeg ikke si noe om. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Åssen ser boksersko ut?? Kjøpte nye sko idag..kanskje det er sånne..? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Bukser nedi sko er IKKE pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Boksesko i seg selv er knallharry uansett med buksene oppi eller utenpå. Det ser IKKE bra ut, og til skjørt??? :o Hver sin smak... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 19. juni 2003 #7 Del Skrevet 19. juni 2003 jeje hver sin smak..-selvfølgelig tenk så kjedelig om vi alle kledde oss likt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg bruker også buksene oppi bokseskoene mine. både dongeri og bukser med snøring nede. har også brukt de til litt tøffe skjørt i knelengde. synes det ser tøfft ut jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 19. juni 2003 #9 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har buksene utenpå, da synes det ikke at det er boksersko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 19. juni 2003 #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Nei, NETTE boksersko er ikke harry. Sånne digre lagd av tykt materiale kan ehm... tendere til å være harry. Mine er et par beige, meget nette vagabonds og de er diskrete.... Jeg er glad for at behagelige sko er på moten da mine føtter ikke tåler hæler mer, uansett hvor lave de er (ettervirkninger av ballettrening). Ikke alle er skapt (hverken stilmessig eller anatomisk) for å kunne gå i bittesmåe sandaler eller andre sko med hæl eller kjempetynne og harde såler. Hvis man f.eks. har en sporty stil og er som meg, en feminin tomboy med langt hår, er slike sko absolutt tingen. Har fått mange komplimenter for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 20. juni 2003 #11 Del Skrevet 20. juni 2003 Har ikke sånne sko selv men ser for meg at det kan se bra ut med sånne sko til dongeriskjört i ca knelengde? (å..nå fikk jeg lyst på sånne sko selv..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bradshaw Skrevet 20. juni 2003 #12 Del Skrevet 20. juni 2003 Ha for all del buksene oppi slik at de er litt baggy nederst, du kan ikke btruke skjørt til! Men bokserskoene er vel ikke helt fint nå på sommern??? Sluttet å bruke det for flere mnd siden :o Invester i noen små feminine sko! (ballerina?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 20. juni 2003 #13 Del Skrevet 20. juni 2003 Kjæresten min bruker dem til en tight lårkort drakt med bånd over skuldrene. Nemlig brytedrakt.. jeg synes de skoene er teite å bruke til "vanlige" sko, når man vet hvor de hører hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #14 Del Skrevet 21. juni 2003 Innlegget er slettet. Hold dere til tema. Personlige meldinger hører hjemme på nettopp Personlige Meldinger eller via PM. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #15 Del Skrevet 21. juni 2003 Innlegget er slettet da det henviser til et allerede slettet innlegg. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #16 Del Skrevet 21. juni 2003 Innlegget er slettet da det uten de forrigående innleggene er fullstendig uten kontekst. Innlegget omhandlet heller ikke det opprinnelige temaet. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå