Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #21 Skrevet 12. desember 2008 Rettferdighet Alle som faller utenfor i samfunnet Barn og unge
Matty Skrevet 12. desember 2008 #22 Skrevet 12. desember 2008 - Kultur!!(musikk, kunst, film, litteratur og alt det andre er så utrolig viktig, både "finkultur" og annen kultur) - EU, vet det er mye som ikke er så bra, men Norge burde bli medlem så vi kunne se litt over vår egen skigard. - Samfunnet og demokratiet, er avhengig av å følge med. Det å få med seg hva som skjer i samfunet og få høre om det fra forskjellige sider, er utrolig vikitg for meg. - Utdanning, flest mulig bør få ta utdanning, det må forbedringer inn i utdanningssystemet. Samtidig er jeg glad for alle som tar høyere utdanning i dag! - Afrika, verdensdelen i mitt hjerte. Tror tiden er inne for Afrika og har tro på at problemene der blir bekjempet tiårene fremover. - Språk, godt språk!! Engelsk, bokmål og nynorsk, også alle språkene jeg ikke kan, men har lyst til å lære.
Gjest Langsyne Skrevet 12. desember 2008 #23 Skrevet 12. desember 2008 Vi alle veit jo at de flese norske jentene går i kjole med høye hæler KUN i 17 mai o i nyttårsaften, og det innrømmer norske jenter! Så hva er ditt Problem her! UANSETT jeg vill ikke blande opp med ei som mangler modenheten. Jeg BRENNER gjerne for å ikke gå med høye hæler bortsett fra når jeg synes det er interessant og fristende. Men jeg er jo Norsk, da. Kanske forresten ikke så rart at jeg er norsk, når man bare finner høyhælte sko i utlandet..eller? Jeg brenner for å forstå min egen personlighet, følelser og valg. Brenner for å finne ut hvorfor jeg er lei meg, glad, rastløs osv... Brenner for å skjønne at mine livsvalg ikke alltid stemmer overens med hva jeg skulle ønske, eller hva som er en del av resten av samfunnet. Som jeg i leie stunder lurer på om bare finnes på parabol og kabel tv? I media? For når jeg går ut, ser jeg litt mer av hva som virkelig er samfunn. Jeg brenner for å virkelig føle at jeg møter mange forskjellige, mens jeg fortsatt er meg. Også vil jeg gjerne finne ut hvorfor jeg ikke klarer å slå meg til ro med en 09-16/17 jobb.... Dessuten skulle man tro at jeg brenner for å finne meg selv. Men jeg står vel mer i undring for at Hvorfor skal jeg noen gang være meg selv. Dog det er viktig for meg å velge holdinger i samsvar med meg selv, men det er vel nettopp derfor. Ting forandrer seg.
Gjest Langsyne Skrevet 12. desember 2008 #24 Skrevet 12. desember 2008 Mer politisk: Dyrs rettigheter, menneskers rettigheter.. urettferdighet og likegyldige forskjeller!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå