SIFA Skrevet 6. desember 2008 #1 Skrevet 6. desember 2008 Det passer seg egentlig ikke å ha dette innpå kropp og helse - gruppa, men fant ikke noe som egnet seg bedre.. Fortel om du/ dere brenner for, som gjør det glade, motiverte og engasjerte!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg brenner for å informere folk om farlige e-stoffer. Jeg brenner for å fortelle folk at JO, det finnes barnemishandling i norske familier også. Og at det er mulig å være "psyk" uten å være "gal og ustabil". Og at ikke nødvendigvis alle som går rundt og kutter seg og skriker etter oppmerksomhet, faktisk mener det. (Kort fortalt: Man har de som kutter seg og skjuler det, og de som risper seg og viser det til alle som gidder å se.. for oss som har KUTT så er det temmelig provoserende å høre på sånne "wannabes/dramaqueens! og at folk dermed lar være å tro på noen med psykiske problemer, heller enn å lære seg forskjellen på syk og "syk". At alt som står i aviser og blir sagt på nyhetene nødvendigvis ikke er sant/hele sannheten, og at mye ikke blir nevnt. Jeg har slutta å se på nyhetene (les: samboer tørr ikke å sette på mer ) fordi jeg nærmerer meg faretruende høyt blodtrykk av å se på.. er så mye dritt. http://rettfram.wordpress.com/ finner litt om e-stoffer her, og litt om psykisk helse. kommer mer!
SIFA Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 Interessant:) Og helt enig! Brenner du for noe som virkelig gleder deg?
Gjest Cederic Rueben Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Historie. Hovedsakelig Russisk historie Endret 7. desember 2008 av Cederic Rueben
pantera Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Er veldig glad i både dyr og naturen. Synes alltid det er spennende å prøvde nye turområder, og elsker å holde på med alt som har med dyr å gjøre, da det er så mye innen det området jeg blir så fascinert over.
Gjest Gjest_mimmi_* Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 jeg brenner for kvinnelig skjønnhet, å være spessiell, kle meg pent, å se strålende og unik ut, slik at jeg får oppmerksomhet både fra kvinner så menn. J digger rett og slett å være en spessiell dame. Skal ikke skryte av meg, men er høy og slank, har mørt hår, og klarer å pynte meg med utenlandsk smak (SEXY og feminin), shopper hverken på H&M eller BIKbOK skal utdanne meg innenfor kosmetikk og plastisk kirurgi
annamaria8 Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 jeg brenner for kvinnelig skjønnhet, å være spessiell, kle meg pent, å se strålende og unik ut, slik at jeg får oppmerksomhet både fra kvinner så menn. J digger rett og slett å være en spessiell dame. Skal ikke skryte av meg, men er høy og slank, har mørt hår, og klarer å pynte meg med utenlandsk smak (SEXY og feminin), shopper hverken på H&M eller BIKbOK skal utdanne meg innenfor kosmetikk og plastisk kirurgi Æææ, akkurat ja. Si meg, har du langt og bustete hår, gjerne skjegg, selebukser, hale og store føtter? Er du et troll?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Æææ, akkurat ja. Si meg, har du langt og bustete hår, gjerne skjegg, selebukser, hale og store føtter? Er du et troll? Hva er det du IKKE tålte å høre?! Forskjellen på smak mellom nordmenn og utenlandske!! Vi alle veit jo at de flese norske jentene går i kjole med høye hæler KUN i 17 mai o i nyttårsaften, og det innrømmer norske jenter! Så hva er ditt Problem her! UANSETT jeg vill ikke blande opp med ei som mangler modenheten.
Olive Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Hva er det du IKKE tålte å høre?! Det er jo ikke rart hun trodde du var et forumtroll når det var en tråd om hva man brenner for. Det å være veldig selvopptatt er ikke pasjon. Så ro deg ned og klikk videre inn på sminke-forumet. Selv brenner jeg for musikk og dyrevern
Anglofil Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Læreryrket, kampkunsten jeg bedriver, det engelske språk, rettferdighet og veldig mye mer. Mvh Yvonne Endret 7. desember 2008 av Yvonne
Gjest Frida Tusenfryd Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 jeg brenner for kvinnelig skjønnhet, å være spessiell, kle meg pent, å se strålende og unik ut, slik at jeg får oppmerksomhet både fra kvinner så menn. J digger rett og slett å være en spessiell dame. Skal ikke skryte av meg, men er høy og slank, har mørt hår, og klarer å pynte meg med utenlandsk smak (SEXY og feminin), shopper hverken på H&M eller BIKbOK skal utdanne meg innenfor kosmetikk og plastisk kirurgi Wow.. Så dette brenner du for.. Ja får håpe plastikkkirurgien kommer litt lenger enn den har kommet til nå. Ellers så har du svært lite å leve for når du blir gammel..
annamaria8 Skrevet 8. desember 2008 #14 Skrevet 8. desember 2008 Hva er det du IKKE tålte å høre?! Forskjellen på smak mellom nordmenn og utenlandske!! Vi alle veit jo at de flese norske jentene går i kjole med høye hæler KUN i 17 mai o i nyttårsaften, og det innrømmer norske jenter! Så hva er ditt Problem her! UANSETT jeg vill ikke blande opp med ei som mangler modenheten. Beklager, jeg trodde virkelig at du kødda. Standpunktet ligger nemlig milelangt fra de som går igjen i mitt eget miljø. Vi har nok veldig ulike synspunkt på hva som er god smak. Jeg synes f.eks. ikke at den eneste formen for god smak er høye hæler, kjole, plastisk kirurgi og alt annet som gir assosiasjoner til Barbiedukker. Jeg mener det er svært falskt. Kvinnen skal ikke måtte pynte særlig på seg selv bare for å imøtekomme en mann. Kvinnen har verd i seg selv, ikke gjennom mannen.
annamaria8 Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 Jeg brenner for demokrati og opplysthet - at alle mennesker skal få utdannelse og evnen til å tenke selvstendig og kritisk. Jeg brenner for likhet for alle uavhengig av bosted, klasse og kjønn. Jeg brenner for at barn skal slippe å oppleve fattigdom, sult og krenkelse.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 8. desember 2008 #16 Skrevet 8. desember 2008 Jeg brenner for demokrati og opplysthet - at alle mennesker skal få utdannelse og evnen til å tenke selvstendig og kritisk. Jeg brenner for likhet for alle uavhengig av bosted, klasse og kjønn. Jeg brenner for at barn skal slippe å oppleve fattigdom, sult og krenkelse. Denne underskrives og tiltredes 100 % (selv om jeg vil legge til legning og hudfarge ...).
TinaM Skrevet 8. desember 2008 #17 Skrevet 8. desember 2008 Dyr og dyrs rettigheter, hjelpe andre både mennesker og dyr.
fløtepia Skrevet 8. desember 2008 #18 Skrevet 8. desember 2008 Lyden av et piano og "vanlige" mennesker med flotte talenter som synging, dansing o.l. Jeg kan sitte å se på og beundre i evigheter.. jeg brenner også for å klare å gjøre en forskjell. å hjelpe. bety noe. selv om jeg ikke helt enda har det klart for meg hvordan enda
cilja Skrevet 8. desember 2008 #19 Skrevet 8. desember 2008 Jeg brenner for å være en kjærlig, aktiv, kyndig og rettferdig mor, som gjør en bra jobb med å forberede barna mine til voksenlivet. Jeg brenner for å spille fløyte og å danse (ikke samtidig...)
Gjest Linepus Skrevet 11. desember 2008 #20 Skrevet 11. desember 2008 Dyrs rettigheter (har vert vegeterianer i 14aar), det er min hjertesak:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå