Gå til innhold

Hva føler egentlig mannen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Mann25
Oppover blæra? Dette må du forklare føler jeg...

Altså området fra roten av pikken og 2-3 cm opp mot magen. Er ikke alltid bevegelsene hennes er opp og ned. Også frem og tilbake slik at klitten blir massert. Da er det deilig at det er vått der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken
Dersom dere ikke føler knipeøvelsene funker, gjør dere det nok feil. jeg kan si såpass at vi føler like stor forskjell på dere jenter som det dere jenter gjør på oss. Noen er veldig trange, mens andre er veldig vide. Men det er ingenting som er så turn-off som en slapp og utrent fitte. Så det er bare å trene, uansett om dere har født eller ikke. Dere har i allefall den muligheten i motsetning til oss menn.
Jeg aner en smule bitterhet i det smukke innlegget ditt, så da må jeg bare pirke litt:

Menn kan også den såkalte "PC muskelen" og jeg kan love deg at man kjenner forskjell på en som bruker den, og de som ikke gjør det! :Nikke:

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestttt

Jeg tror jeg er ganske trang, men blir jeg skikkelig våt, hender det jeg tenker at kjæresten min umulig kan kjenne at jeg forsøker å stramme. Men jeg har sluttet å tenke på dette etter at han uoppfordret fortalte meg at han likte det best når det er varmt og vått, og ikke på det trangeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*
Jeg aner en smule bitterhet i det smukke innlegget ditt, så da må jeg bare pirke litt:

Menn kan også den såkalte "PC muskelen" og jeg kan love deg at man kjenner forskjell på en som bruker den, og de som ikke gjør det! :Nikke:

Å? Min nåværende kjæreste gjør noe funky med penisen sin. Han kan ligge helt i ro og "stramme" den på en måte, slik at jeg kjenner den utvider seg litt med roten og vipper opp mot g-punktet mitt. Vanskelig å forklare, hehe.. Men hans penis beveger seg generelt mer enn hva jeg har vært borti før, er det fordi han bruker denne PC-muskelen?

Mulig dette er noe alle menn kan, men ingen har gjort det på meg før (til tross for at jeg er meget erfaren) og det er utrolig digg :)

On topic så bruker jeg knipemusklene for hva de er godt for samtidig som jeg er trang. Har fått høre at jeg er det, en gang ble det slengt ut litt som et sukk fordi han var så sår på pikken etter lange puleøkter.. så jeg spurte om det faktisk kunne være negativt å være trang, men det var visst aldri det i hans mening.

Kjæresten min nå merker stor forskjell på når jeg kniper og ikke, så det er å anbefale. Han vet alltid når jeg kommer fordi han kan kjenne det på rytmene i knipingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner en smule bitterhet i det smukke innlegget ditt, så da må jeg bare pirke litt:

Menn kan også den såkalte "PC muskelen" og jeg kan love deg at man kjenner forskjell på en som bruker den, og de som ikke gjør det! :Nikke:

Poenget mitt hadde med størrelsen for å passe bedre sammen. Jeg er selvsagt klar over denne muskelen og trener daglig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner DU noe når dere har sex? eller kunne dere like godt latt være, når du blir våt, fordi du ikke kjenner ham lenger?

Dersom du fremdeles kjenner ham, er det relativt stor sjans for at han også kjenner deg. At det blir vått, er jo faktisk meningen.

hardt kan gjøre underverker.

Hjelper ikke en plass om pikken er stor, om den ikke blir skikkelig hard. En liten, men beinhard en, kjennes godt!

Graden av hardhet, er undervurdert synes jeg.

Jo, kjenner ham jeg , men er i tvil om han kjenner meg...altså om han får nok friksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være like selvfølgelig for menn å trene PC-musklene som for kvinner å trene sine muskler. Så er det sagt også! ;) Det bedrer jo bare sexlivet! Men som nevnt over. Den blir ikke større, bare stivere.

Vi kjenner like stor forskjell på kvinner, som dere gjør på menn. Uansett er det aldri en ulempe at en kvinne er veldig våt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjenner like stor forskjell på kvinner, som dere gjør på menn. Uansett er det aldri en ulempe at en kvinne er veldig våt... ;)

Men er hun våt så minsker jo friksjonen og dere føler at dere er i et vannglass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr. Feber
Men er hun våt så minsker jo friksjonen og dere føler at dere er i et vannglass?

Da hadde mannfolka gått løs på ett vannglass eller badet veldig mye... trust me! Han kjenner deg nok helt fint:) Hvis du kjenner på innsiden av skjeden er den lang fra helt glatt. Den er litt ruglete og gir friksjon selv om det er veldig godt og vått!

KNIIIIIIIIIIP mens du leser forum på kvinneguiden:) Evnt kjøp vaginalvekter på apoteket for å sjekke at du kniper riktige muskler. De er fantastiske!(Dersom man husker å bruke de ofte da:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde mannfolka gått løs på ett vannglass eller badet veldig mye... trust me!

Hvorfor det?? Det er jo ikke godt. Veldig våt og slapp fitte = vann i bøtte = ikke godt. Av samme grunn kjøper ikke jentene mikropenis-dildo, for da er det faktisk bedre å bruke hendene.

Klissvåt og STRAM fitte, er derimot noe helt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr.Feber
Hvorfor det?? Det er jo ikke godt. Veldig våt og slapp fitte = vann i bøtte = ikke godt. Av samme grunn kjøper ikke jentene mikropenis-dildo, for da er det faktisk bedre å bruke hendene.

Klissvåt og STRAM fitte, er derimot noe helt annet...

Du kan ikke mene at det å penetrere ei våt utrent fitte og "pule" i et vannglass kan sammenlignes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Du kan ikke mene at det å penetrere ei våt utrent fitte og "pule" i et vannglass kan sammenlignes?

HVA er slapp og utrent fitte ? HVEM har slike fitter ? Gamle damer eller flerbarnsmødre ? Ungjenter ? eller også unge kvinner uten barn - mener de at de også er slappe og utrent ?

Bare aner ikke HVA som dere mener er stramt nok . Hvem har som oftest trangest mus da tror dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr.Feber
HVA er slapp og utrent fitte ? HVEM har slike fitter ? Gamle damer eller flerbarnsmødre ? Ungjenter ? eller også unge kvinner uten barn - mener de at de også er slappe og utrent ?

Bare aner ikke HVA som dere mener er stramt nok . Hvem har som oftest trangest mus da tror dere ?

Alle jenter som ikke klarer å stoppe urinstrålen tre ganger mens de tisser har i alle fall svake underlivsmuskler. Ikke sikkert de er "slappe"/vide av den grunn, men det er disse musklene som kan stramme rundt penis ved samleie og øke "herligheten" for deg selv og partner.

Dette kan også gjelde de som ikke har født barn dersom de ikke gjør sine "kegel exercises" (knipeøvelser).

Dersom disse musklene svikter oss jenter lekker vi og får fremfall av livmor når vi blir gamle. Wonderful! :)

KNIIIIIP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Alle jenter som ikke klarer å stoppe urinstrålen tre ganger mens de tisser har i alle fall svake underlivsmuskler. Ikke sikkert de er "slappe"/vide av den grunn, men det er disse musklene som kan stramme rundt penis ved samleie og øke "herligheten" for deg selv og partner.

Dette kan også gjelde de som ikke har født barn dersom de ikke gjør sine "kegel exercises" (knipeøvelser).

Dersom disse musklene svikter oss jenter lekker vi og får fremfall av livmor når vi blir gamle. Wonderful! :)

KNIIIIIP!

Kanskje det IKKE er fitta som det er noe galt med -

men typen til TS som har en mer ufølsom variant av pikk ?

Noen menn - er ut til å føle mindre enn andre menn .STOR VARIABEL FORSKJELL på menn i følsomhet .Likeså hos kvinner .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje det IKKE er fitta som det er noe galt med -

men typen til TS som har en mer ufølsom variant av pikk ?

Noen menn - er ut til å føle mindre enn andre menn .STOR VARIABEL FORSKJELL på menn i følsomhet .Likeså hos kvinner .

Oh yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn liker å kjenne muskler, mer enn at det er så trangt at de snaut kommer inn...

Og har man trente muskler har man glede av sex uansett størrelse på penis, så de så!

Vannglass my ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke mene at det å penetrere ei våt utrent fitte og "pule" i et vannglass kan sammenlignes?

Noen ganger kan det være det, siden friksjonen er den samme. Helhetlig er det jo noe helt annet, men om vi kun konsentrerer oss om det området, så ja, det kan absolutt sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er slapp og utrent fitte ? HVEM har slike fitter ? Gamle damer eller flerbarnsmødre ? Ungjenter ? eller også unge kvinner uten barn - mener de at de også er slappe og utrent ?

Bare aner ikke HVA som dere mener er stramt nok . Hvem har som oftest trangest mus da tror dere ?

Som å spørre hvem som har stor pikk... Jeg tror det er en sammenheng mellom lave og nette jenter og små fitter, men det finnes nok masser av unntak både den ene og andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...