Cilla Skrevet 20. juni 2003 #41 Del Skrevet 20. juni 2003 Nattbordet mitt kjøpte jeg faktisk i julegave til mannen min like etter vi ble sammen, kjemperomantisk gave......... Oppå har jeg vekkerklokke og klokkeradio og et hårbånd, pluss ledningen til mobilladeren min. Oppi skuffa ligger det: servietter, termometer, kondomer, glidekrem, aromaterapiolje, en lapp der alle navnene jeg liker står (til våre fremtidige barn, ja en tenker på så mangt når en ikke får sove!), en penn, perlekjede pluss perlearmband, reservebriller, vaskeservietter til briller, leppepomade, mine gamle russekort, prøve på a creme, lommelykt, klistermerke med nødnumre, lacryl, repsils. Under skuffen ligger gamle dagbøker fra nesten ti år tilbake, noen blader og en kama sutra bok. Trodde ikke jeg hadde så mye jeg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #42 Del Skrevet 20. juni 2003 En bamse som det står I love you som jeg har fått av samboeren. Og mobiltelefonen ligger alltid på nattbordet om natten, fordi jeg bestiller vekking med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. juni 2003 #43 Del Skrevet 21. juni 2003 * et stk lampe, uten pære,med skjerm. * et par stk. regninger. * et stk bok, type Discworld - Soul Music * et stk colaflaske, ca. 0.1 liter igjen. * tre stk Car & Driver. Oppi skuffen? Har ikke peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. juni 2003 #44 Del Skrevet 21. juni 2003 - Radio innstilt på P3 - To ulike bodylotioner - Håndkrem - Briller - Flaske med Evian - Et stresshjerte til å klemme på (hjelper mot søvnløse netter) - En skuff med en masse småting i - Legebok (til å diagnosere små vondter jeg kan få om kvelden med) - Ukens bok/bøker - Noen papir. - Jonhs Hopkins Medical Encyclopedia (til kriser) Har altså en hylle i selve nattbordet + en skuff, derfor alle tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. juni 2003 #45 Del Skrevet 21. juni 2003 Hva er et sånnt stresshjerte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #46 Del Skrevet 26. juni 2003 Hehe, noe litt utenom det vanlige sikkert på nattbordet mitt nå etter en kosestund i går. Der ligger: 1 stk håndjern 1 stk spreader-bar (for å holde bena fra hverandre) 1 stk pisk 1 stk blindfold 2 stk klyper med lenker (et for brystene og et for kjønnsleppene) 1 stk brukt stearinlys er nok litt øm i dag på enkelte plasser, men det er bare deilig. Håper det blir mer lek i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2003 #47 Del Skrevet 26. juni 2003 Vekkerklokken og dinosaurboka til min sønn på 5 år som snart bare kan leie ut rommet sitt da han alltid kommer tuslende inn til oss om natten og sover der..........!! -charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #48 Del Skrevet 27. juni 2003 ... krakk fra JYSK og den har; - lampe i rispapir fra IKEA -hårstrikk. -smukk(som babyen spyttet på gulvet) -Are Kalvø SYDEN _ Liza Marklund SPRENGEREN -Henning Mankell FØR FROSTEN -KK -ikke no støv(vasket idag) -bilde av samboeren -sjokkrosa vannglass -minipiller samboerens krakk har Unni Lindell bok, GLID, lik lampe som meg, klokkeradio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. juni 2003 #49 Del Skrevet 27. juni 2003 MarianneE: Et stresshjerte er en sånn myk dings en kan klemme på, i stedet for å gjøre andre fy-fy ting som å bite negler. En gave fra kjæresteb i forbindelse med skolestart for et eller to år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 28. juni 2003 #50 Del Skrevet 28. juni 2003 På nattbordet har jeg: - dagboken min - et perlekjede - body lotion - en liten bok jeg skriver dikt og annet småtteri i - vekkerklokke - hårstrikk Og på gulvet ved siden av ligger det en bunke interiørblader... Manon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 28. juni 2003 #51 Del Skrevet 28. juni 2003 Oppå nattbordet: - Leselampe - Nivea bodylotion - Linseetui + linsevæske - To tomme vannglass - To ulike tuber glidegrem - Fotvortemiddel - Dermalogica fuktighetskrem - Dermalogica serum - Matis øyegele - Vaginakuler i gull - Dorull I skuffen: - Div. sexleketøy - Div. bodylotion & ansiktskrem - Massasjerulle - Ekstra linseetuier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 28. juni 2003 #52 Del Skrevet 28. juni 2003 Klokkeradio! Kun klokkeradio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. juni 2003 #53 Del Skrevet 28. juni 2003 Har ikke nattbord. Savner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. juni 2003 #54 Del Skrevet 29. juni 2003 Har ikke nattbord egentlig.. Men har en seksjon ved sengen som jeg bruker den nærmeste enden til nattbord.. I seksjonen har jeg : Div bøker :Før du sovner, HOT SEX, Rødstrupe, Frøken senehvit. Bilde av femåringen som nyfødt, massage knotter til fotbadet mitt, Den lille svangerskapsboken, graviditet fødsel og spedbarnsstell, bam, Nådeløs villmark, j’adore parfymen min, ferieblader, moro med mummitrollet, PC Pro, bursdagskort med bilde av meg selv. Nål, Baby gele/Baby olje.. Samt stabler med klær, dukkehus, fagbøker osv (t.o.m en adventsstake på toppen...Hm...) I skuffene der har jeg blader, solbriller, masse penner, intimservietter, masse prøver på bind og truseinnlegg (hm..der de er?) speil, hårspenner, strikk, viskelær (?). Har en hylle over sengen med klokkeradio, walt disney eventyrbånd, første bok i Isfolket serien, Bridget Jones dagbok, Bridget Jones på randen, The Shadow rising.. I fotenden har jeg et stort sminkebord, med 4 skuffer som jeg har alt undertøyet mitt i.. Oppå den står en TV, en lampe, og en bordvifte.. (ingen sminke altså...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. juli 2003 #55 Del Skrevet 1. juli 2003 Har ikke nattbord..men breeeed seng;) på kanten ligger -mobilen(vekkeklokke!) -tre bøker som jeg leser i på skift -brillene Har kommode ved siden av senga og oppå den ligger -en årgang tommy og tigeren -to pysjamaser -fire bøker jeg ikke gidder å lese( og ikke har klart å få stabla inn i hylla i håp om at jeg skal lese dem en gang!) -klokkeradio innstilt på p4 kl. 0600 hveeeer dag..arggghhh så ulidelig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browneyes Skrevet 1. juli 2003 #56 Del Skrevet 1. juli 2003 På nattbordet mitt har jeg kun 2 vekkerklokker (en tredje står på en kommode et stykke unna slik at jeg MÅ opp). Ikke så veldig spennende mao. I skuffene har jeg undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 2. juli 2003 #57 Del Skrevet 2. juli 2003 På mitt nattbord har jeg; lampe, klokkeradio(med en fæl lyd ),. I skuffen har jeg 85 kondomer, the body shop fotkrem, trådsnelle, kleeneks, 1 selvlysende kondom som vi fikk av sønnene til sambo, søsterklokke, tape, brusopptrekker(?), penn. Sånn da tror jeg det var allt. Ikke så mye spennende,men det var da det det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå