Gjest Zalomine Skrevet 19. juni 2003 #21 Del Skrevet 19. juni 2003 Det glemte jeg ja (jeg gadd ikke gå sjekke jeg) der er ei penn og et nattlys også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. juni 2003 #22 Del Skrevet 19. juni 2003 På nattbordet har jeg: - Ett lite bilde av meg og sambo i syden, må nesten det da! - En estee lauder fuktighetskrem, som jeg smører meg inn med hver kveld - En solarolje, til neglene.. - Ei bok, som jeg aldri blir ferdig med... - En eske sovetabeletter, for oss som aldri får sove... :-? I hyllen under ligger ett Marie Claire, ett Elle, ett Vouge, og en bok som heter Angles. Har ett nydelig nattbord i mørkt tre, sekskantet, litt høyt og ikke for bredt, med en liten hylle og en skapdør.. Utrolig fint syntes jeg selv... :D Syntes det er viktig å trives på soverommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 19. juni 2003 #23 Del Skrevet 19. juni 2003 Klarer dere virkelig å få sove med duftlys på nattbordet? Jeg blir så forstyrret av "lukter i nesen" når jeg skal sove, at jeg alltid ender med å stå opp igjen for å plassere lysene i stuen... Merkelig det der, det er jo alltid søte og beroligende dufter på lysene mine... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. juni 2003 #24 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har et kjedelig hvitt IKEA nattbord. på dette bordet bruker jeg å legge mobilen (ekstra vekkeklokke). På hyllen i midten ligger en bok ("mannen som elsket Yngve" - utrolig bra bok, anbefale anbefale) og på nederste hylle ligger det masse interiørblader, fagtidsskrifter, m.m. Klokkeradioen står på et "sekundært nattbord" litt unna sengen (slik at jeg faktisk må såvidt ut av sengen for å stenge av..) skjønner at jeg har et veldig kjedelig nattbord, ingen ting å rødme for der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 19. juni 2003 #25 Del Skrevet 19. juni 2003 2 T-lys (til private stunder.. :oops: ) Ved første øyekast leste jeg: "til private kunder" :o Selv har jeg noe så kjedlig som en nattbordlampe og en utgave av Vi Menn Vekkeklokka ligger på hodeputa ved siden av, da hører jeg ikke "tikkelyden" så godt.... merkelig, men egentlig liker jeg ingen av lydene den klokka lirker av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 19. juni 2003 #26 Del Skrevet 19. juni 2003 Og jeg som har trodd at mitt nattbord er kaotisk :-? Vel, jeg har følgende: Lampe Vekkeklokke Vannglass Tørkerull Lesebriller Boken jeg prøver å lese Og selvfølgelig mobilen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #27 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har egentlig ikke nattbord jeg :oops: . Vi har et soverom som ikke er helt ferig møblert, men vinduskarmen fungerer som nattbord. Der har jeg: *Klokkeradio *Mobiltelefon *Lader til mobiltelefon *3 hårstrikker *En tom kaffekopp med mynter i (får mobilen til å bråke fryktelig når alarmen ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. juni 2003 #28 Del Skrevet 20. juni 2003 Kristian (71): Nå fikk jeg meg en meget god latter.. "Private kunder",du liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. juni 2003 #29 Del Skrevet 20. juni 2003 Kamferdrops - Kamferlatium - Lommertørkle - Brilleetuiet - Bilde av bestemor - Gebisset i et vannglass - har jeg ikke. Faktisk så har jeg per i dag ikke nattbord. På soverommet. Men på gjesterommet har jeg. Når vi flytter skal jeg kanskje ta det i bruk. Men kjenner meg selv. Det blir en oppsamlingsplass. Nå har jeg kun en bok i senga, ved siden av hodeputa. Stor seng, 1,80. Vekkerklokka står og vagler på hodegjerdet midt i mellom oss. Samboeren min mener vi skal skaffe en digital vekkerklokke som viser tida i taket - men det vil jeg ikke ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. juni 2003 #30 Del Skrevet 20. juni 2003 En mørkeblå lampe bridget jones - på randen Mobiltelefon det nydelige tissot-klokken jeg fikk av samboeren min :D (hvorfor har jeg den ikke på meg??) klokkeradio i gyyyselige farger (hvit, grønn og oransje fra phillips) hårnåler strikk støv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 20. juni 2003 #31 Del Skrevet 20. juni 2003 Kristian (71): Nå fikk jeg meg en meget god latter.. "Private kunder",du liksom... Hehe, lo godt jeg også Barbie... en smule flau over min skitne fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juni 2003 #32 Del Skrevet 20. juni 2003 *Titter godt etter* *Vekkerklokke *To hjerteformede lys på et sølvfat *Et termometer *Mobillader **tusjer *et par-tre penner *en duk *binders *En flaske "Clean a toy" Tror jeg burde harr rydda der....... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #33 Del Skrevet 20. juni 2003 Minnie, Jeg lurte på hvor du har fått kjøpt det Rigaud lyset du nevnte? Finnes de å få kjøpt i Norge, eller må man handle dem utenlands? Har du noen favoritt duft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 20. juni 2003 #34 Del Skrevet 20. juni 2003 På nattbordet, som er en hylle som henger på sengen, har jeg to bøker, min og min manns, en vekkerklokke og noe kjeks som ikke ble spist opp i går. Til vanlig er det ikke kjeks på nattbordet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 20. juni 2003 #35 Del Skrevet 20. juni 2003 Klokkeradio, Kleenex og halstabletter. I skuffa under er det bare rot, og i hylla under der igjen ligger det diverse rangler, småbiler etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. juni 2003 #36 Del Skrevet 20. juni 2003 Minnie, Jeg lurte på hvor du har fått kjøpt det Rigaud lyset du nevnte? Finnes de å få kjøpt i Norge, eller må man handle dem utenlands? Har du noen favoritt duft? Jeg har ikke sett dem i Norge men det er meget mulig at man får kjøpt dem her. Mine har jeg tatt med på reise, de lages i Frankrike. Du kan også kjøpe dem via Scented-Boutique.com http://www.scentedboutique.com/rigaudcandles.html Jeg foretrekker Fresh Gardenia (hvite) og Tournesol Sunflower. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #37 Del Skrevet 20. juni 2003 Har ikke nattbord jeg gitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 20. juni 2003 #38 Del Skrevet 20. juni 2003 La meg se: *Mobil (brukes som vekkerklokke) *Tørkerull *En vibrator :oops: Pleier ikke å lese i sengen, så alle bøker og magasiner er i stuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 20. juni 2003 #39 Del Skrevet 20. juni 2003 Tar med PC og tusler inn på soverommet for å se hva jeg har på nattbordet. (Sjekt med trådløst nettverk :D ) *Vekkerklokke *Tommy og Tigern God som gull (bok) *Kart over et sted i Vestfold *The stars shine down av Sidney Sheldon (leses) *Bokhandleren i Kabul av Åsne Seierstad (venter på å bli lest) *Game Boy Advance *Blyant til kryssord løsning *Brukerveiledning til dig.kam *P-piller Nattbordet har også en skuff og et skap med mye rart i. Videokamera som ikke brukes, ekstra p-piller, en del gamle Det Beste, kryssordblader, 19 pocket bøker norske/engelske, lommelykt, hefter som har fulgt med GBA spill, boken I stedet for en blomst av Sven Nordqvist og Erik Arpi, LCD Card Game spill (virker ikke), Donald pocket bok, en klesbørste, vibrator :oops: og en del andre småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 20. juni 2003 #40 Del Skrevet 20. juni 2003 Har faktisk ganske lekker nattbord (nyinnkjøpt). Det har tre skuffer hvor jeg har utrolig mange "skatter". Tror ikke jeg kan nevne dem alle. På toppen har jeg akkurat nå: 1 stk håndkrem 2 stk bøker 1 stk markeringspenn 2 armbånd 1 tå-ring + litt støv. Fyda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå