ninuska_ Skrevet 6. desember 2008 #1 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har aldri vært i minnestund før, og nå kom det til det. Er det greit å ha på seg en stripete "dressbukse" i en lysebrun / mørkebrun nyanse, med mørkebrun genser over med en brun topp under? Og.. er høyhælte støvletter ok? Føler meg teit, men alt er så nytt for meg. Vet ikke hva man kan / ikke kan ha på.. Om det må være svart eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 6. desember 2008 #2 Del Skrevet 6. desember 2008 Er du diskret kledd behøver du ikke ha svarte klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ajrg Skrevet 6. desember 2008 #3 Del Skrevet 6. desember 2008 javisst, alt som ikke skriker "happy" er helt ok. det kommer helt an på personen, noen kler seg i fargerike klær fordi de visste personen likte dette. tror kanskje dyp utringing/kort skjørt osv er veldig tabu, ellers er det mange som stiller i dongeri osv hvis de ikke er nærme. det er jo helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #4 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er ingen krav til å skulle gå i sort i begravelser/minnestund. Faktisk er det ganske vanlig å ikke gå i helsort, og en del går ikke i veldig mørke klær heller. Som gjesten over meg skrev - alt som ikke skriker "happy" er ok. Du trenger jo ikke freake helt ut med farger, men det er ok å bruke farge på klærne! Høyhælte støvletter kan du godt bruke, men jeg vil jo si at det kommer litt an på utseendet på de. Hvis de skriker "party" ville jeg unngått de, men du skal kanskje ha de under bukse uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, jeg hadde de utenpå buksa, og jeg syns det var helt fint. Gikk i brune klær. Tenkte at så lenge det ikke var knallrosa, hadde det ingenting å si Og det hadde det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå