Gå til innhold

Life in a Glass House!


Nessa!

Anbefalte innlegg

Velkommen

:)

Sitter en del på kvinne guiden å fant ut at jeg også ville skrive Dagbok :)

Har lenge tenkt på det men har liksom ikke kommet i gang!

En liten Intro

Jeg er en Jente på 21 år.

Er mamma til en liten gutt på snart 5 mnd!

Alene Mamma!

Her vil jeg skrive litt om dagene som Mamma & litt hips som haps :)

Gi gjerne tilbake meldinger :)

Endret av Nessa!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, enda en lang å kjedelig kveld/ natt!

sliten... Tenker en del på å sove! Eller mer eller mindre hele tiden! Tror ikke jeg har sovet ut en gang, etter at jeg fikk småen! Ettersom jeg det ble slutt mellom meg og barnefaren tidelig i svangerskapet!

Føler meg som en skikkelig Mamma her jeg sitter med håret i hytt å gevær, med en shabby joggis :fnise:

Tenker ofte på å ta en shinings med meg selv. Pynte meg en dag liksom. Men har liksom ikke funnet ork til noe til meg selv.

Pappaen te sønnen min er ikke til stede i det hele tatt! Sånn hips som haps når det passer han, 1 gang i mnd! Tulling. Kan ikke skjønne at ei sånn jente som meg har vært sammen med en sånn slask :sukk:

Ble sikkert invitert til 3 fester i helgen. Min mor kunne sitte barnevakt. Men har liksom ikke lyst! Meg og venninene mine er liksom på et helt forskjellig nivå ettersom jeg fikk barn. Å jeg vil liksom MYYYE heller være hjemme med lille pjokken min!

Jeg er på tur hver dag med sønnen min. Å en del med familien min som bor i nærheten av meg, handler og alt det! Men jeg er ikke sosial for meg selv med mine venner. Å gjør slike jente ting lengre! :(

Men jeg venter på oppturen min. Er jo ikke bare, bare å være mamma 100% hele tiden! Å samtidig være ung!

Endret av Nessa!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil kommentere dagboken min?? :tristbla:

Vell, vell. Skriver likevell!!

Huff, jeg blir aldri kvitt Ex`n! Hver gang vi krangler på telefonen, brytes samtalen å jeg håper hver gang han aldri mer ringer!! Jeg vil bare ha fred fra han. Jeg er ikke glad i han lengre en gang! Drittsekken, føler meg lurt til de grader! Skjønner ikke at det går ann å bli så naiv som jeg en gang var å sikkert er ennå på noen områder.

Jeg skjønner ikke hvorfor han skriver slike latterlige meldinger som at "Jeg savner dere" når han søren meg har gitt faen fra dag en! Hva er det han forventer? At jeg skal si "jeg savner deg også" ALDRI! Fy faen jeg angerer så jævlig på at jeg ga den fjotten av en halv slaur, av en fyr i det hele tatt en sjangs. Skulle hørt på mennesker rundt meg. Vell vell,

Det hele som er vell så grusomt er at jeg har barn med fyren! Å himmel å hav hvor jeg har stelt i stend for meg selv. Sønnen min er helt klart en stor velsignelse i livet mitt. Bare synd gutten kom til verden med en far som er like dum som en livløs plumme :kjefte:

Endret av Nessa!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for at du ga deg til kjenne i dagboka mi!

Følger deg litt videre her i dagboka di - det ser ut til at vi har endel felles livserfaringer selv om jeg er "gamle damen" som har vært i dine sko.. Vi har begge fått barn unge!

Husk på at det er en grunn til at Eksen er eks, og ikke med deg i det daglige.. Selv om det er tungt og vanskelig å være alene med liten, så får du så uendelig mye igjen for å bruke all energien din på barnet ditt i stedet for på et halvdårlig forhold i tillegg! Ikke angre på Eksen, men LÆR av det han har dratt med seg - og søk helt andre kvaliteter hos din neste kjæreste..

Har du mulighet for å overnatte hos dine voksne sammen med barnet ditt? Anbefaler deg å ta imot hjelp om du er så heldig å ha noen til å tilby deg det.. Det er godt å kunne sove bittelitt lenger, eller rett og slett kunne ta seg en halvime på badet for å få ut floken i håret :fnise:

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Har du mulighet for å overnatte hos dine voksne sammen med barnet ditt? Anbefaler deg å ta imot hjelp om du er så heldig å ha noen til å tilby deg det.. Det er godt å kunne sove bittelitt lenger, eller rett og slett kunne ta seg en halvime på badet for å få ut floken i håret :fnise:

Ha en flott dag!

Hehehehe! Den med floka stemmer godt :D ja jeg har en god familie som stiller opp når jeg trenger en lang halvtime i dusjen og en god lur!

Takk for kommentar! Alltid kjekt med gode råd og konstruktive tilbake meldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var julen snart i hus!

Dagene har vært lange. Mye handle mas, å en forkjølet liten tass! Skjønner ikke poenget med dette pakke maset. For å si det på godt Norsk bytter jo man bare skrot! Hehe!

Har ikke skrevet på en stund nå, men vært litt hektisk med småen når han har vært syk! Blir jo overbekymret! Men det handler om å bry seg ;) Gleder meg til god mat å fin julestemning med familien. Blir jo fint. Julen blir vell mer jul når småen er litt større. Han er bikker mot 5 mnd om et par uker! Tiden flyr føler han var en nyfødt baby i går! Jøss!!! Men sånn går vell en gang livet!

Kvir meg til Nyttårsaften! Da det bare er fyll å mas. Heldighvis skal jeg den dagen lene meg godt tilbake i sofaen å se en god film! Jeg har funnet ut at i år igjen vil jeg være alene! Fornuftig pike ;) ( I blandt) Må jo si det frister å dra ut en tur med alle invitasjonene men jeg vet jo at når jeg sitter på byen eller festen føler jeg bare meg omringet av fulle fjortisser og idioter, å bare vil hjem til lille mann! Kjekt å ta seg en fest når man er singel å alene. Men etter jeg fikk tassn var det LITE spennende! Føler jo meg litt stakkarslig å alene for tiden. Men må jo noen ganger ta meg selv i at jeg skal takke for at jeg ikke "forfalt" under svangerskapet å ennå er ung! Tror dere det kommer en MacDreamy på døren min :fnise: Sannsynelighvis ikke! Hehe! Ja så var det "helten""Exn" hehe! Jeg vil liksom ha fyren ut av livet mitt men ser ut til at jeg må sloss med både meg selv å han for å få til det! Burde innta en Passiv stilling snart tror jeg! Kanskje det gjør susen! Men nå er ikke vi kvinne mennesker kjent for å være passiv heller da :filer:

Ellers har jeg så vanvittig lyst til å begynne å trene igjen! Jeg har alltid vært en aktiv glad jente å føler ryggen min trenger en oppstramming! Er liksom ikke akkuratt noe selvtilitts bombe å føde et barn :fnise: Men er liksom så skeptisk til å gi fra meg småen som bare er 5 mnd til disse barneroms pikene! De kommer vell løpenes når han gråter men som jeg e jo så bekymret av meg.

Ellers funnet ut at det er jo mer menn enn kvinner på Kg! Hva er det menn ikke skjønner med ordet "KVINNE GUIDEN" hehe kanskje kjerringen er så kjedelig å krangle med at de må inn på forum for kvinner og lire av seg sine mandige meninger :fnise: For ellers de som har innteresse av gode råd om jenter er vell det Ok :) Vell Vell...

Nei det var en kjpa liten oppdatering men nå er jeg så trøtt at jeg må hive meg i seng! Har noen lange Jule dager for meg! Skal skrive igjen Soooon!

Litt for dere der ute å litt for meg selv :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kaffen :) God jul til deg også, håper du koser deg med babyen og de andre du har rundt deg!

Ser du har lyst å være hjemme nyttårsaften - kjenner igjen følelsen.. Har hatt mange kvelder slik, bare Tenåringen og jeg da han var yngre. Godt å være hjemme, gå inn i det nye året sammen med den som er viktigst i livet mitt - synes nå jeg!! Bedre enn å "overta" ungen bakfull 1. dagen i det nye året..

Hvordan er ståa med eksen?

Kos deg masse - her ser jeg meg nødt til å ta kveld.. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...