Gjest Vanja Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Fort ca et år siden kjøpte jeg en sinnsykt bra mascara fra Lòreal. Den hadde sølvfarget rund tube og et fransk navn. Den ga skikkelig bra volum og klumpet ikke. Men nå finner jeg den ikke i butikkene mer!! Hvor er den? De kunne heller fjernet lash architect for den er FÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det Intensifique du mener? Mener da at jeg har sett den i butikkene nylig. Enig i at den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanja Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Nei det er ikke den heller denne tuben er helt enkel og rund og sølvfarget. Har ikke sett den på leeeeeeeeeeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanja Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Nei det er ikke den heller denne tuben er helt enkel og rund og sølvfarget. Har ikke sett den på leeeeeeeeeeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 hmm... til du finner den som er kanskje Loreal Longtitude en god erstatning?? Den er hvertfall god!! Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå