Gå til innhold

Vanlig å ha sex på første treff?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I mine øyne finnes det ikke noen regler... Det er du som bestemmer over din egen kropp... Vil du ha sex på første date, så gjør du det... Hvis ikke, lar du være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe!

At jeg får de beste damene har jeg aldri sagt.

Jeg sa at flotte damer med selvtillit og intigritet liker menn som klarer å tenke annerledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at de fleste damer likte menn som tenkte litt annerledes, men det er kanskje sterke hos damer med selvtillit og intigritet som du sier.

Men de er vansklig å finne, de damene vi snakker om her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at de fleste damer likte menn som tenkte litt annerledes, men det er kanskje sterke hos damer med selvtillit og intigritet som du sier.

Men de er vansklig å finne, de damene vi snakker om her nå...

Jeg vet, de er vanskelige å finne..kan være vanskelig å få også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man skal ha sex på første date eller ei syntes jeg får være opp til hver enkelt å bestemme.

Han jeg dater nå møtte jeg på byen og vi endte opp med å ha sex senere på kvelden. Så ba han meg med på date neste uke, noe som gikk kjempebra.

Vi har vel totalt møttes rundt 5 ganger og hatt sex alle gangene bortsett fra den siste gangen vi møttes. Vi skal møtes igjen nå til helga. Vi hadde sex alle de gangene rett og slett fordi begge hadde lyst og det føltes naturlig, og ingen av oss har tydligvis mistet interessen for den andre ved å gå til sengs så tidlig. Så det finnes ikke noe fasitsvar.

Gjør det du føler for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her svarer du vel egentlig på ditt egent spørsmål. Hva som er "normalt" er vel egentlig irrelevant, det er mer viktig med hva du føler deg komfertabel med.

Eh, det var ikke jeg som skrev det. Jeg er TS og signerer med TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli kjent med personen først, som en annen har sagt tidligere, hva skal man bygge på hvis man allerede har gjort det? Ikke at jeg har noen erfaring rundt dette emnet i det hele tatt, men jeg ville ikke helt visst hva jeg skulle gjort etterpå hva jeg hadde ligget med en fyr med en gang. Skal man fortsette å ha sex hver gang man møtes, hvordan gjøre det om til et forhold og ikke et friends with benefits opplegg.

Men samtidig, hvordan forklare/få personen til å forstå at man er interessert, men vil ikke gå så fort fram? Ja, jeg vet noen sier man bare skal si det rett ut, men jeg er uerfaren og synes alt sånt er superflaut å snakke om og ender bare med at jeg stotrer fram eller annen dårlig unnskyldning og så blir hele situasjonen misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...