Gå til innhold

Misty og aniN.... 15. juni

june2002

Anbefalte innlegg

hadde dere papirbryllup. Gratulerer med 1-års bryllupsdagen som nettopp har vært! :hoppe::hjerter:

Håper dere koste dere skikkelig. :hjerte: Leeenge siden jeg har gitt lyd fra meg, men husker mange fra det "gamle" bryllupsforumet. Så vil derfor gratulere andre jeg husker som har hatt 1-års bryllupsdag: Mrs. B, Perser (oi, det er jo en stund siden da... ) og de som snaart den 22. juni vil ha: Anki og viwi. Vil også gratulere alle andre som jeg ikke husker i farten, som har hatt eller skal snart ha bryllupsdag.

Gratulerer! :rodme:

Ellers vil jeg gi en stor klem til Gry og alle andre hjelpfulle og inspirerende sjeler på forumet. Takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:oops: Tuuusen takk june2002! Det var faktisk bare forloveren min som husket bryllupsdagen vår. :D Bortsett fra deg :wink:

Vil gratulere så mye til deg/dere også med papirbryllup! :hjerte: Hyggelig å se deg igjen her!

*Masse klemmer fra xeyes (har byttet nick) :wink:

(gratulerer til dere andre også! :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for hilsen.... og gratulere til Xeyes også.

Vi fikk verdens flotteste presang, da vår lille sønn faktisk ble født på vår bryllupsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare forloveren som husket altså Xeyes? eh, slik er det bare av og til, og det er nå vel slik at sånne dager husker man best selv. Må innrømme jeg ikke er en kløpper til å huske andres bryllupsdager heller. Vel, hos oss var det (bare) husvert som husket. :lol: Takker for gratulasjoner tilbake forresten. :D

Og gratulerer så mye Misty og Mistymann! :hoppe: Det må være den flotteste bryllupspresang en kan få ja... så utrolig skjønt da. Gratulerer og kos dere som foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...