june2002 Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 hadde dere papirbryllup. Gratulerer med 1-års bryllupsdagen som nettopp har vært! Håper dere koste dere skikkelig. Leeenge siden jeg har gitt lyd fra meg, men husker mange fra det "gamle" bryllupsforumet. Så vil derfor gratulere andre jeg husker som har hatt 1-års bryllupsdag: Mrs. B, Perser (oi, det er jo en stund siden da... ) og de som snaart den 22. juni vil ha: Anki og viwi. Vil også gratulere alle andre som jeg ikke husker i farten, som har hatt eller skal snart ha bryllupsdag. Gratulerer! Ellers vil jeg gi en stor klem til Gry og alle andre hjelpfulle og inspirerende sjeler på forumet. Takk alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 :oops: Tuuusen takk june2002! Det var faktisk bare forloveren min som husket bryllupsdagen vår. :D Bortsett fra deg Vil gratulere så mye til deg/dere også med papirbryllup! Hyggelig å se deg igjen her! *Masse klemmer fra xeyes (har byttet nick) (gratulerer til dere andre også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Mange takk for hilsen.... og gratulere til Xeyes også. Vi fikk verdens flotteste presang, da vår lille sønn faktisk ble født på vår bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 20. juni 2003 #4 Del Skrevet 20. juni 2003 Så stilig Misty! Så det i signaturen din et annet sted i forumet. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juni 2003 Var det bare forloveren som husket altså Xeyes? eh, slik er det bare av og til, og det er nå vel slik at sånne dager husker man best selv. Må innrømme jeg ikke er en kløpper til å huske andres bryllupsdager heller. Vel, hos oss var det (bare) husvert som husket. Takker for gratulasjoner tilbake forresten. :D Og gratulerer så mye Misty og Mistymann! Det må være den flotteste bryllupspresang en kan få ja... så utrolig skjønt da. Gratulerer og kos dere som foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå