Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #21 Skrevet 4. desember 2008 Har aldri hatt oversikt over eggløsninger nei
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #22 Skrevet 4. desember 2008 Får ikke løs mage av 30 days. Så den har ike noe å si på mensen Men om du da har hatt løs mage siden siste "mens" og ikke tatt nødvendige forhåndsregler (husker ikke hva det er på yasmin, enten 7 eller 14 dager) eventuelt hatt sex i dagene rett før du fikk diare så kan det være mer enn nok. Sier som flere andre her, ta en test. Enten får du ro i sjelen, eller så vet du i det minste hva du har så forholde deg til.
Gjest Wind Skrevet 4. desember 2008 #23 Skrevet 4. desember 2008 Når du ikke har gått på p-piller og har hatt oversikt over når eggløsningen var? Jeg har aldri hørt om noen som har fått forsinket lutealfase pga stress, og jeg har heller ikke fått det selv (inkludert den gangen jeg mistet to nære venner på en uke, ble syk, osv). Så litt intressant å høre om noen som har hatt større slingring enn den normale +/- 1 dag som kan komme uavhengig av stress. (Forsinket eggløsning derimot er ganske vanlig, faktisk en av metodene kroppen har til å forsvare seg mot graviditet på "feil" tidspunkt. ) Joda, jeg regner med at det er forsinket eggløsning, men dette fører også til "forsinket" mens, noe som er det jeg bryr meg om og forteller meg om jeg er gravid eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå