Indira Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Skal ha en uke sammen med kjæresten helt uten barn i sommer. Vi har begge lyst til å være i Norge, heller reise utenlands til vinteren. Er det noen som har tips om bra steder? Kan også være Sverige eller Danmark asså, eller hva som helst egentlig. Bare lyst til å se litt og ha det litt romantisk kansje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Har et vennepar som var på spa sammen og det hadde de likt begge to. Husker selvfølgelig ikke hvor det var, men det kan da ikke være så mange spa her i landet så det burde være mulig å søke etter. Eller hva med slottsferie i Sverige? Har ingen konkrete tips, men vet at det finnes. Stockholm skal være en kjempefin by, men mer kan jeg ikke fortelle deg før i slutten av sommeren, for jeg skal dit for første gang i ferien. Hurtigruta må jo være en opplevelse, men det kan jo fort bli dyrt hvis dere må legge inn flyreise til og fra. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Lofoten er kjempefint. Eller hva med fottur i fjellet, f.eks. Finse-Aurlandsdalen? Eller Stavangerområdet - fin by med bra restauranter og utesteder, fine strender på Jæren, fine fotturer til f.eks. Prekestolen eller Kjerag. Og så synes jeg faktisk Oslo er et ganske fint sted å være om sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 - Det spørs jo litt hvilke interesser dere har, hvis dere ikke liker fot-turer, kan dere jo ta en bil-tur. Oppover Jotunheimen synes jeg er så flott! Nedover Bøverdalen mot Sognefjorden. Masse fine steder man kan overnatte og kose seg. Og selvsagt er jo Rogaland i en klasse for seg - hvis dere vil se natur som tar pusten fra dere, kjør innover Sirdalen,ta av mot Lysebotn- stopp ved Ørneredet!!- Derfra kan dere gå til Kjerag,om ønskelig. Men så har vi også nydelige strender.........og masse shoppingmuligheter! Det var reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Nord-Møre er vakkert - besøk Smøla og Veidholmen. Veidholmen/Veiholmen er veldig spesiell - veldig a-typisk norsk - heller grønlandsk... Kristiansund er en sjarmerende by... veldig preget av fiskebåter og litt værbitt... Lofoten er imponerende. Hva med Helgelandskysten - en perle, det også. Besøk øyene. Dere kan ta båt ut til den ytterste ø - f.eks. Træna. Trænafestivalen begynner nå i juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. juni 2003 #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg synes Hardanger er veldig fint. Selv har i to drømmer. Den ene er å reise til Kristiansand. Den andre er å reise etter kysten oppover mot møre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 20. juni 2003 Ja her var det masse gode tips! Tusen takk for det! Jeg har aldri vært oppe i nord så skal innrømme at det frister! Siden vi er fra Oslo begge to, så vil vi reise litt vekk herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #8 Del Skrevet 20. juni 2003 Fottur i Rondane kombinert med et opphold på Rondane Spa. Kan virkelig anbefales! I tillegg er restauranten på hotellet helt i en klasse for seg. Mange fine steder i Lofoten også. I tillegg til en del perler langs sørlandskysten og på vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 20. juni 2003 #9 Del Skrevet 20. juni 2003 Vi hadde en kjempefin ferie i fjor sommer. Vi gikk først Besseggen. Deretter kjørte vi mot geiranger, og fra Geiranger til Ålesund. Videre kjørte vi Atlanterhavsveien til Kristiansund (flott by med veldig gode reker) og avsluttet med shopping i Trondheim. Det ble kanskje litt mye kjøring på kort tid, men turen kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. juni 2003 #10 Del Skrevet 20. juni 2003 Nord-Norge er nydelig på sommeren. Lofoten er jo en klassiker, men også lengre nord er det fint. Hurtigruta er et fint tips, da får en jo se litt av hvert. Kanskje legge inn et stopp på en dag eller to et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 25. juni 2003 #11 Del Skrevet 25. juni 2003 Sørlandet er til å anbefal! Synes det er så fint der på sommeren! Det går f.eks an å leie en liten hytte nærme sjøen, så kan man sitte ute og å drikke vin, spise reker og bare nyte hverandre og ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #12 Del Skrevet 25. juni 2003 Lofoten er fantastisk. Bestill en billig flybillett til Bodø (nå flyr Norwegian også dit) og ta hurtigruta. Lei en bil i Svolvær og kjør til Å. Dere finner garantert mange nydelige steder å stoppe underveis. Hvis dere liker å gå turer er det gode muligheter for å gå i fjellene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 25. juni 2003 #13 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg drømmer om å få sett Lofoten, jeg har aldri vært der og har veldig lyst til å se den storslåtte naturen jeg har sett så mange fotografier fra. Jeg har også lyst til å vise mannen min Finnmark, spesielt Sør-Varanger der jeg har bodd. Vakker natur og fascinerende historie. Det er passer kanskje aller best om vinteren, så kan man ta en snøscootertur eller en tur med reinsdyrslede også. Sørlandet er også veldig hyggelig. Risør er en perle, men det er mange andre idylliske steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2003 #14 Del Skrevet 26. juni 2003 Nord-Møre er vakkert - besøk Smøla og Veidholmen. Veidholmen/Veiholmen er veldig spesiell - veldig a-typisk norsk - heller grønlandsk... Kristiansund er en sjarmerende by... veldig preget av fiskebåter og litt værbitt... Hver sommer! Og vi elsker det! Kjør Atlanterhavsveien og kooooos dere. Gudbrandsdalen er også utrolig vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #15 Del Skrevet 27. juni 2003 Stikk innom nsb og hent en brosjyre, "opplevelsesturer i norge". Eller gå inn på www.fjordtours.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå