Gå til innhold

Bare rare menn på nett

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jada, synes at 20 prosent av Norges befolkning er okei mennesker.

Da synes jeg du bør fokusere på dem i stedet for å kaste bort tiden på de andre 80%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slettes ikke, det er bare å lese innleggene til Onar Åm, Chris Joy, Vampus, Alpha og resten av libertarianergjengen det. En av dem mener endog at foreldre burde ha lov til å steke sin egen baby i mikrobølgeovnen. Ikke normale mennesker det der.

Folk i det liberale Oslo-miljøet, de som kaller seg libertarianere, er gale:

www.liberaleren.no

De lar prinsipper styre alt...og ser ikke menneskene for bare teorier.

Skrevet
Folk i det liberale Oslo-miljøet, de som kaller seg libertarianere, er gale:

www.liberaleren.no

De lar prinsipper styre alt...og ser ikke menneskene for bare teorier.

Det værste er jo at folkene rundt Liberaleren faktisk er de mest normale av de folka. :tristbla:

Skrevet

Jeg møtte kjærsten min over nett :) har vært ilag i rundt 2 år nå, hadde 0 skuffelse når vi møttes, var over all forventning! Kunne ikke ha vært mer fornøyd :rødme:

Skrevet
Jeg er da både slank, pen og snill dame og på nett, jeg. Hvor er alle froskene som skal bli til røverprinser da!!! :-(

Hver gang jeg nærmet meg en frosk så hoppet den bare bort. Prøvde å kysse noen plastikkfrosker, men de forble bare frosker. Så jeg gikk over til gutter. Det har i alle fall en midlertidig suksess :yvonne:

Skrevet
De perfekte mennene er opptatt. Når jeg treffer en mann finner jeg alltid noe galt med ham: utseende, høyden, personligheten, kroppen, total image osv.

Hvordan kan man klare å bli mer tolerant overfor andre? (Menn)

Er vel egentlig mye av det samme blant jenter på nettet også!(?)

Selvfølgelig er kravene du selv stiller viktige for hva du faktisk blir fornøyd med. For meg virker det som du stiller ganske høye krav til partneren din.

Jeg kjenner faktisk flere som "aldri finner noen"! Ikke fordi de faktisk aldri finner noen, men fordi kravene deres er altfor høye.

En annen sak er, at hvis du leter etter feil - så vil du alltid finne det! La oss si at du finner en som har bra utseende, personligheten, kropp og total image - men mangler litt høyde. Ville du da vraket denne personen?

Skrevet
En annen sak er, at hvis du leter etter feil - så vil du alltid finne det! La oss si at du finner en som har bra utseende, personligheten, kropp og total image - men mangler litt høyde. Ville du da vraket denne personen?

Ja, om han er lavere enn meg kan jeg ikke leve med det.

Skrevet
Ja, om han er lavere enn meg kan jeg ikke leve med det.

Jeg gjentar det jeg skrev tidligere, skaff en katt.......

Skrevet
Jeg gjentar det jeg skrev tidligere, skaff en katt.......

Du begynner å irritere meg, du skal virkelig bli mer ydmyk.

Skrevet
Du begynner å irritere meg, du skal virkelig bli mer ydmyk.

Hvis du er trådstarter, er det jo litt rart at du ønsker at andre skal bli mer ydmyke. Sannheten er jo at du begynte tråden for å heve deg over de lite verdige mannfolkene som er på Sukker, mens det i realiteten er du som er en levende tragisk stereotyp. Greit nok å ikke ønske å ha en kjæreste man ikke er tiltrukket av, men når du kommer med en slik smørbrødliste av konkrete krav, så er det jo ikke greit. Det er typisk slike som deg som ender som gamle tanker, og når de er 65 år endelig forstår at de var litt vel kravstore, og at mange potensielle beiler egentlig ikke var så ille allikevel. Har en gammel tante som var slik. Nå flyr hun etter menn som er tyve år yngre enn henne, selvfølgelig med null hell.

Skrevet (endret)
Hvis du er trådstarter, er det jo litt rart at du ønsker at andre skal bli mer ydmyke. Sannheten er jo at du begynte tråden for å heve deg over de lite verdige mannfolkene som er på Sukker, mens det i realiteten er du som er en levende tragisk stereotyp. Greit nok å ikke ønske å ha en kjæreste man ikke er tiltrukket av, men når du kommer med en slik smørbrødliste av konkrete krav, så er det jo ikke greit. Det er typisk slike som deg som ender som gamle tanker, og når de er 65 år endelig forstår at de var litt vel kravstore, og at mange potensielle beiler egentlig ikke var så ille allikevel. Har en gammel tante som var slik. Nå flyr hun etter menn som er tyve år yngre enn henne, selvfølgelig med null hell.

Kunne ikke vært mer enig med PeeWee her!

Endret av Eskild
Gjest Gjest_sanne_*
Skrevet

Det er vel ingen som får seg kjæreste de IKKE er tiltrukket av? Heldigvis er mange ikke så opptatt av utseende og er åpne for å treffe et menneske med gode kvaliteter.

Problemet er at mange setter opp en mal for utseende og type.

Det er nok av de som mener at de skal ha en høy mørk mann - og som dermed går glipp av å møte en middels høy blond mann med masse glimt i øyet!!

Skrevet
Det er vel ingen som får seg kjæreste de IKKE er tiltrukket av? Heldigvis er mange ikke så opptatt av utseende og er åpne for å treffe et menneske med gode kvaliteter.

Problemet er at mange setter opp en mal for utseende og type.

Det er nok av de som mener at de skal ha en høy mørk mann - og som dermed går glipp av å møte en middels høy blond mann med masse glimt i øyet!!

Det er store forskjeller mellom nordmenn også. Mens noen er kjempekresne er det andre som tar det første og beste som virker greit nok.

Gjest Garibaldi
Skrevet
De perfekte mennene er opptatt. Når jeg treffer en mann finner jeg alltid noe galt med ham: utseende, høyden, personligheten, kroppen, total image osv.

Hvordan bli mer tollerant..??? Starte med deg selv kanskje?

Forøvrig så finnes det sikkert minst like mange "rare" kvinnfolk som "rare" menn på nettet.

Men husk - det handler om øyet som ser.....

Gjest Konservativ Mann
Skrevet

I feministiske land er det langt flere bra menn som er single enn bra damer.

Dette er grunnen til at så mange menn henter koner fra Asia og Øst-Europa.

Problemet ditt, og for svært mange andre damer, er at dere har helt urealistiske forventninger og forlanger en standard dere selv ikke er i nærheten av å leve opp til.

Jeg leste en gang profilen til en jente som var 162 cm høy og over 100kg, som vulgært annonserte at hun allikevel "ikke hadde noen problemer med å få seg pikk, for å si det sånn", så man måtte være forberedt på å virkelig være "noe ekstra" som mann for å oppnå denne "gudinnen".

Tilsvarende forhold er det visst for menn i Russland og Ukraina. Der kan menn av en svært lav standard få seg meget bra koner og skandinaviske menn i slutten av 30-årene har opplevd å få henvendelser fra et tre-sifret antall kvinner som ønsker å date dem.

Mitt poeng er at du skal være glad til for at disse "forferdelige" mennene fortsatt er tilgjengelige for deg og ikke allerede har booket flybillett hos Aeroflot!

Skrevet
Mitt poeng er at du skal være glad til for at disse "forferdelige" mennene fortsatt er tilgjengelige for deg og ikke allerede har booket flybillett hos Aeroflot!

Nja...er de som mennene på KG skal vi være glad de finner seg en i Asia, no fence (Pee Wee, Kjetil, Bønna, Tom Krus og andre).

Skrevet
Tilsvarende forhold er det visst for menn i Russland og Ukraina. Der kan menn av en svært lav standard få seg meget bra koner og skandinaviske menn i slutten av 30-årene har opplevd å få henvendelser fra et tre-sifret antall kvinner som ønsker å date dem.

Jeg for min del er rimelig skeptisk til mange av de kvinnene der. Forsøkte en gang å registrere meg på en slik datingside bare for moro skyld, og det forble bare for moro skyld, fordi jeg bare fikk en haug av henvendelser fra goldiggere på tyve med profilen full av bikinibilder. Jeg har en stygg misstanke om at du med "kvalitet" tenker på noe annet enn meg...

Det er nok enklere å skaffe en bra dame fra Øst Europa uansett, men det er ikke fordi østeuropeiske damer er bedre enn norske. Det er heller fordi det rett og slett er kvinneoverskudd i de landene, samt at det er flere enslige damer i Øst Europa enn Norge. Hvis man i tillegg ønsker en russisk dame som ønsker å jobbe, har utdannelse, ikke bruker en masse sminke, er eldre enn 27, foretrekker likestilling og "kun" ser helt normale ut så har man det kjempeflott, da det helt åpenbart er helt minimal konkurranse om disse kvinnene :) Greit nok at dette kan lukte desperasjon, men jeg kaller det heller rasjonalisme. Det er rett og slett så store konkurranse om de bra norske damene på begynnelsen av tredveårene, at det blir langt mer praktisk å kontakte utenlandske i denne gruppen. Allikevel vil jeg nok si at snittet av norske damer er betydelig bedre enn snittet på russiske damer. Det er bare at de bra russiske damene er lettere tilgjengelig.

Skrevet

Jeg traff mannen min gjennom nettet for noen år siden. Jeg hadde ikke vært singel lenge, og var egentlig ikke på utkikk etter en mann heller, men vi vekslet noen mailer og bestemte oss for å møtes.

Det var spennende, for ingen av oss hadde bilde i profilen, og vi hadde heller ikke sendt bilder til hverandre, så det var i aller høyeste grad en blind date.

Vi møttes, og begge likte det vi så (ble positivt overrasket, faktisk), og vi likte hverandre. Det var ikke forelskelse ved første blikk, men vi holdt kontakten, og ble forelsket litt etterhvert.

Mannen virket ikke så veldig spennende i starten, han skrev ikke særlig spennende, og hadde forsåvidt helt andre interesser enn meg. Men det var i grunnen førsteinntrykket. For denne mannen han er så mye, og han er så spennende når en først blir kjent med ham, og han har så mange gode egenskaper.

Poenget er at man må ta seg tid til å bli kjent med noen, ikke tro at man vet alt om den man har møtt 3-4 ganger, for en har bare såvidt begynt å skrape i overflaten. Dessuten bør man ikke være så opptatt av å fnne ut hva som er FEIL, men heller fokusere på det som er BRA!

Ser man først og fremst etter feilene, så går man fort glipp av alle gode egenskaper, og det som er verdt å lete etter.

Dessuten bør man være litt ydmyk også, ikke tro at man er den som setter premissene for alt....for en har feil selv også, og en må være bevisst på hva en selv har å tilby. Det nytter ikke å kreve mer enn en kan tilby selv, da blir man nok skuffet.

Selvsagt mener jeg ikke at en skal hive seg på hvem som helst, for det er mange forhold som ikke har livets rett også, men jeg tror mange er for kresne og har for høye krav til ting som ikke er viktige i det lange løp, som f.eks hvor høy partneren skal være.

Gjest Gjest_truls_*
Skrevet
Jeg traff mannen min gjennom nettet for noen år siden. Jeg hadde ikke vært singel lenge, og var egentlig ikke på utkikk etter en mann heller, men vi vekslet noen mailer og bestemte oss for å møtes.

Det var spennende, for ingen av oss hadde bilde i profilen, og vi hadde heller ikke sendt bilder til hverandre, så det var i aller høyeste grad en blind date.

Vi møttes, og begge likte det vi så (ble positivt overrasket, faktisk), og vi likte hverandre. Det var ikke forelskelse ved første blikk, men vi holdt kontakten, og ble forelsket litt etterhvert.

Mannen virket ikke så veldig spennende i starten, han skrev ikke særlig spennende, og hadde forsåvidt helt andre interesser enn meg. Men det var i grunnen førsteinntrykket. For denne mannen han er så mye, og han er så spennende når en først blir kjent med ham, og han har så mange gode egenskaper.

Poenget er at man må ta seg tid til å bli kjent med noen, ikke tro at man vet alt om den man har møtt 3-4 ganger, for en har bare såvidt begynt å skrape i overflaten. Dessuten bør man ikke være så opptatt av å fnne ut hva som er FEIL, men heller fokusere på det som er BRA!

Ser man først og fremst etter feilene, så går man fort glipp av alle gode egenskaper, og det som er verdt å lete etter.

Dessuten bør man være litt ydmyk også, ikke tro at man er den som setter premissene for alt....for en har feil selv også, og en må være bevisst på hva en selv har å tilby. Det nytter ikke å kreve mer enn en kan tilby selv, da blir man nok skuffet.

Selvsagt mener jeg ikke at en skal hive seg på hvem som helst, for det er mange forhold som ikke har livets rett også, men jeg tror mange er for kresne og har for høye krav til ting som ikke er viktige i det lange løp, som f.eks hvor høy partneren skal være.

tl;dr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...