Gå til innhold

Bare rare menn på nett

Fremhevede innlegg

Gjest Cederic Rueben
Skrevet (endret)
Er du kastrert?

Det kan du lure på

Endret av Cederic Rueben
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er da på nett :) Jeg er både pen, slank og bra personlighet.

Er ikke umulig at du er pen og slank........

Tråden om NAV viser vel klart hva de fleste på dette forumet mener om dine personlige egenskaper.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Er ikke umulig at du er pen og slank........

Tråden om NAV viser vel klart hva de fleste på dette forumet mener om dine personlige egenskaper.

De fleste på forumet ja, men så er det jo ikke "de fleste på forumet" jeg skal date da :) I motsetning til visse andre er jeg litt mer selektiv enn som så ;)

Skrevet
Jeg møter av og til veldig positive menn som jobber med seg selv: de har flotte holdninger, er veldig bevisste, intelligente og i det hele tatt, de er beleste, givende menn. Jeg burde sette pris på dette, men når utseendet deres ikke helt matcher med hva som sier klikk hos meg...? Det lille ekstra som sier klkk og "yes" er der på få menn, så hva med alle de andre som er greie, men ikke noe mer?

Det er nok her problemet ligger, du har litt for mange krav. Hadde du enten søkt etter mann som var pen å se på eller en mann som har de personlige egenskapene hadde det vært realistisk. Det er når du kombinerer slike egenskaper det blir ekstremt vanskelig. Det er jo gjerne slik at kjekke menn ikke ofte ikke er de mest beleste, bevisst og de som bruker sin intelligens mest aktiv. Årsaken er kort og godt at de flyter gjennom livet uten å gjør det. De som har alt du leter etter er så populære at de aldri er enslige i mer enn et par uker. Det samme gjelder jo også for menn. Det er når man har sære kombinasjoner av krav det blir vanskelig. Ei jente jeg traff en gang ønsket en mann som både var sprengkåt, frekk og frempå, samtidig som han var snill, ettergivende og ikke nøt noen former for rusmidler. Hun kan lete lenge tror jeg :)

Skrevet
De fleste på forumet ja, men så er det jo ikke "de fleste på forumet" jeg skal date da :) I motsetning til visse andre er jeg litt mer selektiv enn som så ;)

Så du gir totalt blaffen i hva alle andre enn din potensielle partner synes om deg? Det er dessuten mange menn som synes at mørkeblå hjernedød og bitchy holdninger ikke er særlig sexy.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Så du gir totalt blaffen i hva alle andre enn din potensielle partner synes om deg? Det er dessuten mange menn som synes at mørkeblå hjernedød og bitchy holdninger ikke er særlig sexy.

Det er dine ord, jeg er fornøyd dersom jeg finnes en mann med ca samma meninger og holdninger som meg jeg, så det der bekymrer meg lite. Kommer ikke til å finne meg en mann som stemmer SV for å si det sånn... Har flere venner med like meninger som meg selv, og noen som er litt ulike, så akkuratt hva andre mener om meg tror jeg ikke du skal bekymre deg for.

Skrevet

Jekk deg ned noen hakk, synes du skal gå i deg selv før du uttaler deg om mennesker du overhode ikke kjenner.

Skrevet
Det er dine ord, jeg er fornøyd dersom jeg finnes en mann med ca samma meninger og holdninger som meg jeg, så det der bekymrer meg lite. Kommer ikke til å finne meg en mann som stemmer SV for å si det sånn... Har flere venner med like meninger som meg selv, og noen som er litt ulike, så akkuratt hva andre mener om meg tror jeg ikke du skal bekymre deg for.

Nå er det jo ofte kvinnen som skal være den omsorgsfulle i forholdet. Særlig veldig borgerlige menn er jo litt tradisjonsbundne slik. Derfor kan det godt være at en ganske mørkeblå mann finner dine holdninger lite passende i en potensielt koneemne for å si det slik. Mørkeblå kvinner blir det samme som SV menn. Det blir liksom feil i forhold til de tradisjonelle kjønnsrollene som mange fortsatt er bundet av, selv om de gjerne ikke innrømmer det. Derfor er det ikke umulig at også suksessrike borgerlige menn om de ikke klarer å kapre en norske kvinne mer i stil med visse andre i tråden her, heller skaffer seg en sympatisk kvinne fra Russland eller Fillipinene enn selvoppfattete machokvinner slik som deg.

Skrevet
Jekk deg ned noen hakk, synes du skal gå i deg selv før du uttaler deg om mennesker du overhode ikke kjenner.

Mennesker med mørkeblå politiske holdninger er ikke skikkelig mennesker. De har jo en grad av empati som man trodde vi hadde utviklet også bort fra langt før apestadiet.

Skrevet
Mennesker med mørkeblå politiske holdninger er ikke skikkelig mennesker. De har jo en grad av empati som man trodde vi hadde utviklet også bort fra langt før apestadiet.

Og med den uttalelsen så forstår vi at dette mennesket kun er ute etter å provosere, her fikk han en som tilsynelatende lot seg det .. se hvordan det virkelig smører på videre... bare å ignorere det.

Skrevet
Og med den uttalelsen så forstår vi at dette mennesket kun er ute etter å provosere, her fikk han en som tilsynelatende lot seg det .. se hvordan det virkelig smører på videre... bare å ignorere det.

Slettes ikke, det er bare å lese innleggene til Onar Åm, Chris Joy, Vampus, Alpha og resten av libertarianergjengen det. En av dem mener endog at foreldre burde ha lov til å steke sin egen baby i mikrobølgeovnen. Ikke normale mennesker det der.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Slettes ikke, det er bare å lese innleggene til Onar Åm, Chris Joy, Vampus, Alpha og resten av libertarianergjengen det. En av dem mener endog at foreldre burde ha lov til å steke sin egen baby i mikrobølgeovnen. Ikke normale mennesker det der.

Håper du har litt selvinnsikt selv også. Du fremstår ikke som mye normal her inne i hvertfall.

Skrevet
Håper du har litt selvinnsikt selv også. Du fremstår ikke som mye normal her inne i hvertfall.

Det er det han prøver og oppnå, gjennomskuet han og se hvordan han virkelig prøver å dra det ennå lenger, prater bare fjas , ingen mening.

Skrevet

Jeg har da aldri strengt tatt hevdet å være hundre prosent seriøs på slike debattforum? Forskjellen er jo at du forsøker å fremstå som helt seriøs og ærlig, uten at det forhindrer at du ses på som en vits av andre forumdeltakere. Uansett, liberalister ser jeg liten grunn til å ta seriøst.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg har da aldri strengt tatt hevdet å være hundre prosent seriøs på slike debattforum? Forskjellen er jo at du forsøker å fremstå som helt seriøs og ærlig, uten at det forhindrer at du ses på som en vits av andre forumdeltakere. Uansett, liberalister ser jeg liten grunn til å ta seriøst.

Dette blir for dumt :ler:

Skrevet

Hva er det egentlig som feiler deg? Du er en MOBBER, gå vekk her fra til du kommer tilbake og sier unnskyld, tenk deg om!

Skrevet
Dette blir for dumt :ler:

Ikke bry deg, klart det blir for dumt.

Skrevet
Hva er det egentlig som feiler deg? Du er en MOBBER, gå vekk her fra til du kommer tilbake og sier unnskyld, tenk deg om!

Jeg missliker jo henne nettopp fordi hun er en klassisk mobbertype. Man må jo i bunn og grunn være en mobbetype for å være liberalist. Er jo bare å se på FpU i media det. Det er det sannelig mange "dåser" og sleske gutter med alt for stor dress, sleske glis og litt smånerdete fremtoning.

Skrevet
Jeg missliker jo henne nettopp fordi hun er en klassisk mobbertype. Man må jo i bunn og grunn være en mobbetype for å være liberalist. Er jo bare å se på FpU i media det. Det er det sannelig mange "dåser" og sleske gutter med alt for stor dress, sleske glis og litt smånerdete fremtoning.

Finnes det i det hele tatt noen du liker? Utenom deg selv, mener jeg.

Skrevet
Finnes det i det hele tatt noen du liker? Utenom deg selv, mener jeg.

Jada, synes at 20 prosent av Norges befolkning er okei mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...