Gå til innhold

Bare rare menn på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

De perfekte mennene er opptatt. Når jeg treffer en mann finner jeg alltid noe galt med ham: utseende, høyden, personligheten, kroppen, total image osv.

Hvordan kan man klare å bli mer tolerant overfor andre? (Menn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du heller får skaffe en katt jeg.

Skrevet
Tror du heller får skaffe en katt jeg.

Hvorfor det, mener du at en katt erstatter en mann?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
De perfekte mennene er opptatt. Når jeg treffer en mann finner jeg alltid noe galt med ham: utseende, høyden, personligheten, kroppen, total image osv.

Det er noe galt med alle mennesker uansett hvor de befinder seg så er det noe galt med dem

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Slik er det for oss menn også. Pene, slanke, snille kvinner med bra personlighet er mangelvare på nett. Kanskje ikke så rart. Disse kvinnene har ikke behov for å bruke nettet til å treffe attraktive menn. De pene, oppegående og bra kjæresteemnene er sjelden single lenge.

Skrevet
Slik er det for oss menn også. Pene, slanke, snille kvinner med bra personlighet er mangelvare på nett. Kanskje ikke så rart. Disse kvinnene har ikke behov for å bruke nettet til å treffe attraktive menn. De pene, oppegående og bra kjæresteemnene er sjelden single lenge.

bullshit

Skrevet

Sant som en nevnte her at det er svært få attraktive kvinner på nett og ( de beste som du kaller det) De flotte damene er som regel alltid opptatt. De få som ikke er det har valgt det selv og søker heller ikke menn på nett. Så min konklusjon er at det er nok like vanskelig for begge parter.

Skrevet

Jeg er da både slank, pen og snill dame og på nett, jeg. Hvor er alle froskene som skal bli til røverprinser da!!! :-(

Skrevet
Jeg er da både slank, pen og snill dame og på nett, jeg. Hvor er alle froskene som skal bli til røverprinser da!!! :-(

Er du en sånn som viser kløft og har trutmunn på profilbildet? For de styrer jeg lett unna...

Kanskje må du gjøre det tydeligere at du er singel og på leting :)

Skrevet
Hvorfor det, mener du at en katt erstatter en mann?

Når du er såpass kresen som du er så får du ikke noe mann allikevel, så det er like greit å skaffe en katt som erstatning. De som finner en feil på alle er typisk slike som ender opp som gamle tanter og ungkarer.

Skrevet

Du finner han den dagen du slutter å tro at du er så mye bedre enn menn generellt på nett. En "bitchi" attitude er sjelden attarktivt.

Gjest Gjest_Mamma21_*
Skrevet

For et vanvittig sløkket emne! Det finnes da ingen perfekte menn ELLER kvinner! Verken single eller de Ikke single!!!!

hehehehe. Hvor gammal er dere?

Skrevet

Samme med damer. Bare se på forumet her. Alle de oppegående damene her er gifte eller samboere. De single damene som surrer rundt her er så sutrende og selvopptatte at man nesten ikke tror det.

Skrevet
Når du er såpass kresen som du er så får du ikke noe mann allikevel, så det er like greit å skaffe en katt som erstatning. De som finner en feil på alle er typisk slike som ender opp som gamle tanter og ungkarer.

Men jeg vil ikke ende opp slik...

Man skal jo ha sommerfugler i magen med den man er sammen med, man skal ikke gjespe og kjede seg...men de som gir sommerfugler i magen bor i en helt annen lant av landet (jeg er ikke i miljøet deres, vet bare om de), eller de er opptatt. De single mennene er liksom ikke der, ser dem ikke.

Sukker.no og nettreff er uaktuelt, den metoden passer meg ikke.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg er da på nett :) Jeg er både pen, slank og bra personlighet. Synes det er mange bra gutter der også jeg da. Var fornøyd med daten min i dag, men gjenstår å se hvordan det utvikler seg...

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Samme med damer. Bare se på forumet her. Alle de oppegående damene her er gifte eller samboere. De single damene som surrer rundt her er så sutrende og selvopptatte at man nesten ikke tror det.

jeg finner det merkelig at du følger med hvem som er single og ikke single på dette forumet....

Skrevet (endret)

Hvis du går rundt med innstillingen at det 'bare er rare menn på nett', så tror jeg heller ikke du finner noen. Spesielt ikke hvis idealet er at de skal være 'perfekte'. Ingen er perfekte, verken du eller jeg. Okay, kanskje har man standarder, men det handler litt om å være åpen også. Tror du vinner veldig mye mer på det, rett og slett fordi flere vil fatte interessen for deg, enn om du hele tiden legger begresninger. Personlig vet jeg med meg selv at man får liten lyst til å prøve å komme i kontakt med noen, hvis man hele tiden vet at den personen man prøve å komme i kontakt med uansett nesten er umulig å få 'gjennomslag' hos. For meg virker det uansett som svært lite åpne mennesker, med altfor høye krav til omgivelsene rundt seg.

Selv fant jeg min kjære på nett, og kunne ikke ha funnet noen bedre etter min mening. Så det er absolutt mulig, bare man ikke gir opp.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet
Hvis du går rundt med innstillingen at det 'bare er rare menn på nett', så tror jeg heller ikke du finner noen. Spesielt ikke hvis idealet er at de skal være 'perfekte'. Ingen er perfekte, verken du eller jeg. Okay, kanskje har man standarder, men det handler litt om å være åpen også. Tror du vinner veldig mye mer på det, rett og slett fordi flere vil fatte interessen for deg, enn om du hele tiden legger begresninger. Personlig vet jeg med meg selv at man får liten lyst til å prøve å komme i kontakt med noen, hvis man hele tiden vet at den personen man prøve å komme i kontakt med uansett nesten er umulig å få 'gjennomslag' hos. For meg virker det uansett som svært lite åpne mennesker, med altfor høye krav til omgivelsene rundt seg.

Selv fant jeg min kjære på nett, og kunne ikke ha funnet noen bedre etter min mening. Så det er absolutt mulig, bare man ikke gir opp.

Det høres veldig flott ut at du har slike holdninger og er positiv og åpen.

Det er lettere sagt enn gjort å endre på sine dype holdninger og tanker/krav til omgivelsene.

Noen har høye/stenge krav til seg selv, og slike har også lett for å ha strenge og høye krav til andre. Det er vanskelig å endre slikt over natten.

Jeg møter av og til veldig positive menn som jobber med seg selv: de har flotte holdninger, er veldig bevisste, intelligente og i det hele tatt, de er beleste, givende menn. Jeg burde sette pris på dette, men når utseendet deres ikke helt matcher med hva som sier klikk hos meg...? Det lille ekstra som sier klkk og "yes" er der på få menn, så hva med alle de andre som er greie, men ikke noe mer?

Det er utenkelig å være i forhold med noen som bare er greit nok, tenker jeg.

Eller finnes det faktisk folk som bare har det "helt greit nok" og er fornøyd med det? I såfall kan det hende jeg ender opp som en enslig gammel dame som aldri fikk familie.

Skrevet
jeg finner det merkelig at du følger med hvem som er single og ikke single på dette forumet....

Er du kastrert?

Skrevet (endret)
Det høres veldig flott ut at du har slike holdninger og er positiv og åpen.

Det er lettere sagt enn gjort å endre på sine dype holdninger og tanker/krav til omgivelsene.

Noen har høye/stenge krav til seg selv, og slike har også lett for å ha strenge og høye krav til andre. Det er vanskelig å endre slikt over natten.

Jeg møter av og til veldig positive menn som jobber med seg selv: de har flotte holdninger, er veldig bevisste, intelligente og i det hele tatt, de er beleste, givende menn. Jeg burde sette pris på dette, men når utseendet deres ikke helt matcher med hva som sier klikk hos meg...? Det lille ekstra som sier klkk og "yes" er der på få menn, så hva med alle de andre som er greie, men ikke noe mer?

Det er utenkelig å være i forhold med noen som bare er greit nok, tenker jeg.

Eller finnes det faktisk folk som bare har det "helt greit nok" og er fornøyd med det? I såfall kan det hende jeg ender opp som en enslig gammel dame som aldri fikk familie.

Dette var ikke nødvendigvis ment som en kritikk av deg direkte, kun tanker rundt teamet, bare for å gjøre det klart. :)

Faktisk så forstår jeg hva du mener, på et punkt, da jeg alltid har vært en person som selv har hatt veldig høye krav til meg selv. Jeg gikk derimot på en liten smell (ikke noe jeg vil gå inn på her), men som gjorde at jeg landet raskt på landjorda, og fikk meg til å innse ganske raskt at det fantes viktigere ting enn de idealene jeg hadde lagt for meg selv.

Så skal ikke jeg komme her og si at dine idealer er gale, eller krav om man skal si det slik. Det er jo fullstendig opp til deg å avgjøre, og jeg har heller ingen rett til å dømme deg utifra dem. Vi er forskjellige, og det er selvsagt lov. :)

Men så spør jeg deg: hva legger du egentlig i 'helt greit nok?'. Det er jo kjærligheten mellom f. eks min kjære og meg som gjør ham vakker. Det er jo derfor jeg elsker ham. Nå synes jo jeg han er flott, både når det gjelder personlighet og utseende, men det har jo blitt sånn fordi jeg er glad i han. På en måte kom det helt av seg selv. Jeg er sikkert ikke idealkvinnen for mange menn, men allikevel valgte han meg. Personlig har jeg vanskeligheter for å forstå hvorfor, men jeg er jo utrolig takknemlig for det. Og sånn føler jeg litt at det er, det er ikke nødvendigvis noe som kan forklares. Det høres jo fryktlig klisjéaktig ut, men altså, utseendet kommer liksom i andre rekke når man har funnet den man elsker. Ihvertfall var det slik for meg. Igjen, jeg synes min kjære er kjekk, så det er ikke det, men det er ikke på en måte grunnlaget for vår kjærlighet, om jeg får si det sånn, det er en stor bonus - rett og slett. Og ettersom jeg ble mer og mer forelsket i ham, jo kjekkere ble han også. I dag kunne jeg ikke tenkt meg noen annen, hehe. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...