Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Tv2 har ikke kjøpt inn flere episoder av passions!!!!!!!!!!! -Det slutta jo rett før bryllupet. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Det kostet nok tv2 for mye penger til å kjøpe hundre og ørten episoder til..og de hadde sikkert ikke fått gifta seg i løpet av de epsiodene heller. Var jo litt dårlig av tv2 og kutte rett før da, men.. Antagligvis hadde de så få seere, at det ikke var noen vits i å kjøpe flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Å takk! Er den endelig ferdig? Tror det er eneste serien som klarer å få EN setning til å vare i hele tre episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Årsaken var vel heller at det var en serie som ikke TV2 ønsket å ha på formiddagstid etter reaksjoner fra foreldre. Det ble reagert på en del sterke scener, med hekseri, branner, vesener o.l. som kanskje ikke passer så bra for barn som ofte sitter foran fjernsynet alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja du sier nok noe der Coda.. Men uansett så var jo den serien så utrolig elendig likevel, så det gjorde jo ikke noe om de fjernet den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. juni 2003 #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Nå har jeg bare sett noen få episoder (på besøk hos min hektede mor), men jeg kan ikke si at de heksene der virket så skremmende at det gjorde noe. Da er de jaggu verre på fox kids! Uansett, vet ikke om jeg tør fortelle min mor at det er slutt for godt. Hun kan finne på å be meg gå på nett og gi henne et fullstendig sammendrag av alt (heh, "alt") som har skjedd frem til de nyeste episodene.. *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 19. juni 2003 #7 Del Skrevet 19. juni 2003 Takk og pris at det er over!!! Ikke nok med at de ikke kom noen vei i episodene, men den lille "dukken" var kjempeskummel.. Nærmest litt ekkel! (dette er min personlige mening og ikke ment som støtende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Timmy er jo kjempesøt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juni 2003 #9 Del Skrevet 24. juni 2003 Å takk! Er den endelig ferdig? Tror det er eneste serien som klarer å få EN setning til å vare i hele tre episoder Nå glemte du killer-serien Sunset Beach- å avslutte en hel samtale kunne ta en uke. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 24. juni 2003 #10 Del Skrevet 24. juni 2003 Dere følger jo tydeligvis med da, uansett... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 24. juni 2003 #11 Del Skrevet 24. juni 2003 den lille "dukken" var kjempeskummel.. Nærmest litt ekkel! (dette er min personlige mening og ikke ment som støtende) Han som spilte denne "figuren" døde plutselig tidligere i år - dagen etter at hans siste episode ble vist på tv i USA (mener å ha lest at hans rollefigur døde). Det synes jeg var litt creepy... Ellers synes jeg det i grunnen er bra at TV2 har kuttet ut denne serien. Jeg har kanskje tittet såvidt på en og annen episode med noen måneders mellomrom, uten at handlingen knapt har beveget seg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #12 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg syns også at d var trist at d sluttet. Når man er begynt å følge med på noe så er jo veldig kjedelig å ikke se slutten. Særlig for meg som har fulgt med mer eller mindre siden begynnelsen. -Ja det er sant at d går sinnsykt tregt med alt, men jeg er blitt så vant til det at jeg liker serien. Han som spilte Timmy døde under en operasjon pga sykdommen hans i fjor høst. Men hadde ikke hørt det om at han hadde spiltt inn sin egen død først. Kanskje de visste at det var en risikofylt operasjon eller at han bare skulle slutte i serien. Kanskje vi skrive mail til tv2 om at de må kjøpe inn mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #13 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg skrev en mail til tv2 og fikk svar tilbake: "Takk for interessen. Det er bare å beklage, men foreløpig har TV 2 ingen planer om å kjøpe inn flere episoder. Vi har selvfølgelig forståelse for de seerne som er tilhengere av serien, men slik vil det jo alltid bli for noen når programmer forsvinner fra skjermen. I USA har serien nådd episode 1000, så det er jo ikke umulig at den kan dukke opp igjen på norske tv-skjermer. (På den offisielle hjemmesiden for Passions kan du oppdatere deg på hva som skjer i serien: http://www.nbc.com/nbc/Passions/catchmeup.shtml )" Så kanskje vi får se en gang i framtiden!!! Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå