Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Del Skrevet 3. desember 2008 sender meldinger hver dag, men ringer ikke... hvis han virkelig ville bli kjendt kunne han jo bare ringt.. slike meldinger kan fort føles litt overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 3. desember 2008 #2 Del Skrevet 3. desember 2008 Det kan vi desverre ikke svare på. Letteste måten å finne det ut på er å spørre personen det gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2008 #3 Del Skrevet 3. desember 2008 Det kan vi desverre ikke svare på. Letteste måten å finne det ut på er å spørre personen det gjelder Å ringe kan være litt skummelt kanskje? Tryggere å sende meldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. desember 2008 #4 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes alltid det er tryggere å sende mld i begynnelsen.. også etter hvert gå over til å ringes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes alltid det er tryggere å sende mld i begynnelsen.. også etter hvert gå over til å ringes.. Jeg vet, men samtidig så blir jeg usikker..redd det vil flyte ut i sanden når det kun er slik, blir illusjoner på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_stian Skrevet 6. desember 2008 #6 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva med å ringe han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #7 Del Skrevet 6. desember 2008 Skal man bli kjent møtes man ansikt til ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #8 Del Skrevet 6. desember 2008 sender meldinger hver dag, men ringer ikke... hvis han virkelig ville bli kjendt kunne han jo bare ringt.. slike meldinger kan fort føles litt overfladisk. Noen mennesker liker ikke å snakke i telefoner. mobiler er så dårlige på lyd at det ikke er mulig å høre når den andre trekker pusten for å si noe, så hvis man ikke kjenner hverandre godt - begynner man å snakke samtidig. kjempeheslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 7. desember 2008 #9 Del Skrevet 7. desember 2008 sender meldinger hver dag, men ringer ikke... hvis han virkelig ville bli kjendt kunne han jo bare ringt.. slike meldinger kan fort føles litt overfladisk. Hvis du mottar masse meldinger fra han er han jo åpenbart interessert. Det kommer selvfølgelig ann på hva meldingene inneholder - men siden du spør slik regner jeg med at det har med forhold å gjøre. Mange - også gutter ja - er sjenert i starten, og SMS kan derfor være et veldig trygt alternativ. Dessuten er det ikke alle som synes det er behagelig å snakke i mobiltelefonen, fordi det blir så "kunstig" på en måte. Det beste er jo å faktisk høre med han selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 7. desember 2008 #10 Del Skrevet 7. desember 2008 Klart han er interessert når han sender mange meldinger! Jeg liker ikke å snakke i tlf, ringer så og si aldri, uansett. Men tazter som en gal når jeg er forelska Hvis du har behov for å snakke, så ring selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 7. desember 2008 #11 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen liker bare ikke å snakke i telefon! Jeg har kjent kjærsten min i 4 år nå, vi har ALDRI, jeg gjentar; ALDRI snakket i telefonen ilag. Rett og slett fordi vi begge hater det, er ukonfertabelt. Vi tar alt gjennom SMS, jeg synes det funker flott Sender han masse SMS hver dag og slikt, så er han nok interessert Om du vil snakke med han på tlf, så ring han! Kanskje han begynner å ringe selv etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå