Gå til innhold

Bli kjent med en ny jente..

Chippflipp

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg merket nå at jeg har msn-adressen til en søt jente lenge nå, men jeg har ikke snakket med henne på årevis. Så, med andre ord, jeg kjenner henne ikke.

Jeg har da startet en samtale med henne, men hva skal jeg gjøre fra nå av?

Når er det jeg kan be henne ut? Har lest litt rundt, og folk sier bare: "Go for it! Ikke drøy det, og gjør det kjapt!". Men burde man ikke bli litt godt kjent først?

Evt. hvordan skal jeg få tak i tlf nr hennes? Hvordan skal jeg spørre henne?

NB! Bare for å nevne det.. Jeg kjenner ingen av vennene hennes! Absolutt ingen!

Takker for evt svar!

Endret av Chippflipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo selvsagt se an jenta! Og situasjonen! Tror du det finnes en oppskrift for hvordan man omgås mennesker? :klø:

Plumper du ut med et dateforslag altfor tidlig, risikerer du å drepe en interesse som kanskje har begynt å vokse i henne. Selv hater jeg menn som altfor tidlig skal ha telefonnummer og ditt og datt. De kveler følelsene nesten før de rekker å komme. De eneste jeg velger å treffe er de jeg kan snakke med en stund på en vennskapelig måte først, for så å bygge opp flørtingen og spenningen gradvis. Klarer de ikke/gidder de ikke er, mister jeg interessen tvert.

Men det er jo bare meg. Kvinner er individer! Det er derfor du må se an hvert enkelt tilfelle, og ta det derfra.

Tolk signalene hun sender ut, og ta det på feelingen. Greier du ikke det, må du nok jobbe litt med dine sosiale kunnskaper og følsomhet før du forsøker deg på kjærlighetsfronten uansett, siden mellommenneskelige forhold i stor grad er basert på kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du msn adressen hennes?

Jeg ville ventet med å be henne ut til jeg var sikker på at kjemien er der. Har dere kjemi spiller det liten rolle om hvor og når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med det første svaret du fikk her.

Ikke virk overivrig, ta det med ro og hold praten på msn inntil videre.

Hvis du maser om treff veldig tidlig, så virker det bare smådesperat.

Vent også med å spørre etter telefonnummer til samtalen på msn har gått greit og lett en god stund. Som du sier så kjenner du henne ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...