Gå til innhold

~ D@gens innlegg ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Som i "dagens rose". Her kan du trekke frem/sitere et innlegg/kommentar/utsagn fra dagen som du la spesielt godt merke til. Da begynner jeg:

Synes det er en fascinerende tanke.. at billettkontrolløren på t-bana kan være hun som forteller om frustrerende svigerforeldre. At den elegante damen som passerer nederst i Bogstadveien' date=' kanskje er hun som akkurat har mistet bestemoren sin. [/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Tuuusen takk june2002! Det var faktisk bare forloveren min som husket bryllupsdagen vår. Bortsett fra deg

Vil gratulere så mye til deg/dere også med papirbryllup! Hyggelig å se deg igjen her!

Skrev Xeyes.

Beklager så mye Xeyes.. Jeg tenkte ikke over det før den 16 juni jeg og da var det forsent.. Men jeg har ofte tenkt at tenk, nå er det allerede 1 år siden dere ble gift. Dere er et flott par så det er sagt! Men vi hadde det jo morro den søndagen da. Skal aldri mer ta Space Shot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Dagens:

hei jeg bare lurte på et lite problem jeg har.

Typen min viil alltid jeg skal utvide rumpehullet for han og fise i fleset i diggi style.

Er dette liksom noe opphissende eller???

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har ikke lest det innlegget, men... Jeg synes det blir litt slemt å trekke fram/latterliggjøre et innlegg hvis det i utgangspunktet var ment seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg startet en egen tråd til livets datter om dette jeg :D , men med litt klipping og liming tar jeg den inn her

Dette er overhode ikke ment som en krangle eller kritikk tråd .Den "dagens innlegg" tråd er sikkert ment som en morsom greie og det blir den sikkert også , men hvis det er noen som blir sitert der inne og faktisk mente kommentaren sin alvorlig og kanskje ga litt av seg selv, føler de seg muligens gjort litt narr av .

Bare litt til ettertanke

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget jeg har sitert, er et av de tullete innleggene som raste inn igår fra en gjest, og som ble anbefalt fjernet (et annet innlegg lå på "Vi som sørger, og der beskrev gjest hvor mye han/hun savnet sin tapte mobiltelefon). Det var ingen som tok det alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...