Gå til innhold

nessie sitt gode liv!


nessie87

Anbefalte innlegg

God ettermiddag alle saman!

Dette er mitt første forsøk på ein dagbok, eg kan fortelje litt om meg sjølv fyrst..

Er ei vestlandsjente på 21 år, eg går skule og jobbar ved sidan av.

Er overvektig og ynskjer å gjere noko med det, sleit med sosialangst før, men det er noko eg har overvunnet foreløpig og har det bra med meg sjølv!

I dag har eg hatt fri frå skolen då eg har fritak i norsk :lur: stakkars medelevar..

Skal på jobb seinare men fyrst skal eg laga julekaker tenkte eg.

I morgon blir det skole i minimum 10 timar, vi gleder oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Grattis med dagbok ;) Spennende med nye dagbøker synes jeg!

PS, kommer også fra Vestlandet, beste landsdelen spør du meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her ser ut å gå rett vest, eg har aldri laget julekaker sjølv før og deigen ser ut som den har vore i krigen og litt til, ser jo så enkelt ut år mor gjer det.

Det som er ironisk er at eg går kokkfag på skulen og skal da kunne alt slikt om nokre år.

Takk for velkomsthelsing miam :goodbye: sjølvklart er det best på vestlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Ikke alltid enkelt med denne bakingen nei, kanskje du finner noen gode oppskrifter på nettet, om hvordan å få til best mulig deig å sånn :) Du får nok til, til slutt skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kakene smakte mel og vart aldri ferdige... får prøve igjen ein annen dag.

Er på jobb, har pause før gjestene kommer, lyst å bytte jobb da kvaliteten her har gått nedover sidan sommaren, men skal ihvertfall halde ut fram til jul!

I morgon skal eg vere på skulen heile dagen igjen, produsere frem produkter til messe, berre eg slepp å stå og lage flatbrød i 10 timar som eg gjorde på mandagen :fnise:

berre 5 1/2 time til eg er ferdig på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg nettopp kommet hjem frå jobb, og det er 5 timar til eg må opp igjen, men det er greit, penger trenger eg nå.

vore i Tyskland som utplasseringsselev på eit hotell i 3 uker med shoppingturer i Køln :rødme:

Så glad eg fikk vere ein av dei utvalgte til å dra dit, skal tru om frankrike i mars vil verte aktuelt for meg..

Lærarane som bestemme men eg kjem til å gjere stor innsats så får vi se :)

Nå skal eg vere flink og få meg 5 timer på øyet og drømme om fyren eg er forelsket i :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Sov godt og drøm søtt om han du er forelsket i :) Er dere kjærester?

Hei forresten :vinke: Og velkommen til oss dagbok-skrivere :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig morgen, en kopp te før det braker løs på skulen :kaffekopp:

Hei på deg TittTitt :goodbye: vi er nok desverre ikkje kjærester, har likt kvarandre i over 1 år men han er ikkkje klar for forhold seie han :sukk:

men eg har det bra som singel sjølv om eg er forelska i han da!

Nei nå får eg dra meg på skulen, kokkelering står for tur, gler meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Går du på kokkeskole eller noe sånt?

Håper ikke du blir såret da, så lenge du klarer å kjenne på følelsene dine at du klarer å ha det slik, så er det jo bra :jepp:

N var også slik helt i begynnelsen. Jeg var hodestup forelsket. Men han var ikke klar for forhold i det hele tatt. Har blitt masse såret av han, men no er jeg gla for at jeg gikk gjennom det jeg gjorde, at jeg valgte og ikke "vente" til han var klar. Vært sammen i 2 år no :) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Høres deilig ut med en kopp te før du må avgårde på skolen ihvertfall. Jeg har aldri tid til slikt. Men får drikke kaffe/te og spise frokost når jeg kommer på jobb. Men noen ganger ønsker jeg mer tid om morgenene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vart berre tid til ein halv kopp, men det er då betre enn ingenting :gjeiper: alltid ute i siste liten på morgenen eg..

Eg har fagbrev i servitørfaget og går nå kokkfag på skole, rart å gå i klasse med 17 åringer, men eg får leve ut den barnslige delen av meg eit år til då :lur:

eg tenker som så at det er han sitt tap om han ikkje er klar for noko, men han overrasker av og til og han er ein ekte gentleman, koseleg når han kysser meg på hånden :rødme:

koseleg at det gjekk bra for deg då TittTitt!

nå sitt eg og ser hells kitchen, eneste tv programmet eg er hekta på, herlighet for noen kandidater dei har tatt inn denne sesongen :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er eg 3/4 ferdig med rapporten, hodet er tomt men må få levert den i morgen, hurra for mykje å gjere og for lite timar i døgnet, men er under 2 uker igjen til skuleferie :jepp:

produsere mat i morgon også, skal tru om eg får lage flatbrød, berre brukt 15 timar på det hittil denne uka :fnise:

og så blir det litt shopping ( eg mener julegåver trur eg...) og kino eller bowling med venner !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ut i dag, men samtidig ikkje, sliten etter ei travel veke, men skal nå ihvertfall møte ei venninnde seinare som eg ikkje har sett på ein månad!

satt meg ned i den gode lenestolen frå Ekornes, og er truandes til å sovne rett nu!

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det vart ikkje ut, laget løvbiff til familien og så skulle vi sjå julefilm, men der sovna eg visst halvveis uti, vakna til rulleteksten då.. :sjenert:

prater litt med fyren min i kveld, håpar eg får se han igjen snart, vi skal avsted og bowle med venner ein dag ihvert fall :yvonne: vil heller kose meg alene med ham, men vennene hans er som regel greie.

kvifor må gutar vere så treige i oppfattelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig å sove lenge nå når det er laurdag, men har vondt i magen så føler meg ikkje noko særleg på topp akkurat :tristbla:

nå drar eg straks på jobb også og blir der ihvertfall i 12 timar, ikkje noko eg gler meg til men juleborda er heldigvis berre ein gong i året :jepp:

er eg heldig blir det ein liten tur ut etter jobb før eg drar heim att!

i morgen skal eg på vekta har eg funne ut, da er det ingen kjære mor mer, kjem mest sannsynleg til å hoppe på eit grete roede kurs over nyttår, da det hjalp min mor i hennes tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninnda mi fekk høyre om ei leilighet i bra område som passer perfekt for oss, da vi ønsker å bo i lag! det blir spennende å sjå i morgen, krysser fingrane :jepp:

blir tur til trondheim også i januar da det skal vere grundercamp, det blir spennende for det er dei beste frå skulen som skal vere med :skravle: og det er selvfølgelig kun jenter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ååå, leiligheta ser veldig bra ut, perfekt område og ikkje noko gale pris, vi er nå begge klare for å flytte og skal møte huseigaren på laurdag og snakke..

Håper så gale at vi får leiligheta!!

Kan nokon krysse fingrane sine for meg, vil vil vil!!

Ellers er siste oppgåve gjort før skoleslutt, nå er det berre julemessa igjen og den går nok som smurt tenker eg :jepp:

Har også søkt på ein stilling på deltid som barkeeper, trur det vil gjere godt å skifte miljø!

trur det blir ein tidleg kveld, livet er hardt men godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...