Gå til innhold

Hvor skal/var dere på Bryllupsreise??

Nikki

Anbefalte innlegg

Temaet har vært oppe flere ganger sikkert.

Men jeg er nå en gang nyskjerrig jeg da... Så hvor skal dere på Bryllupsreise?

Selv skal vi til Isla Magarita utenfor Venezuela. :D Men vi får ikke dratt før på nyåret... Pga ferie... All ferien går med nå i juli i forbindelse med forderedelsene til bryllupet. :-?

Men siden vi drar i Februar så kan vi faktisk feire forlovelsesdagen vår på øya... :) Selv om det kanskje ikke er så vanlig.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi reiser onsdag etter bryllupet, til den Dominikanske Republik.

HURRA!!! Gleder meg sånn!!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei,

Vi reiser til Sorrento i Italia 2 dager etter bryllupet. Gleder meg kjempemye!!

:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :hoppe:

Vi skal 10 dager på Bali, 10 dager på Lombok og 3 dager i Singapore!

Vi drar torsdags morgen, noen få dager etter bryllupet!

Gleder meg, gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Vi får nok ikke dratt på noen lang bryllupsreise, fordi studiene begynner uken før bryllupet (for min del, hvorfor nevnte ingen kvalitetsreformen da vi begynte å planlegge?) og en uke etter (for hans del).

Men vi ønsker oss sammenleggbar kano i bryllupsgave, og om vi får det, drar vi nok med oss den og padler i en eller annen elv en langhelg. Bare oss to og naturen - kjemperomantisk!

(Alternativet, om vi hadde hatt tid, ville vært en uke i fjellet, enten her til lands eller aller helst på Island!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter med en tur rundt i sørnorge for å besøke venner og familie.

Den egentlige bryllupsreisen blir utsatt til høsten pga. jobb. Finner et ledig fly og ser hvor vi ender :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal 3 uker til Brasil. Skal være 3 ulike steder, blant annet Amazonas. Reiser mandagen etter bryllupet. Gleder oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyr mandagen etter bryllupet til Nice, tar båt derfra og ut til Korsika!! Der skal vi være i ca. to uker.. Gjett om vi skal kose oss med øde strender, dykking og sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Dro til Sør Afrika samme ettermiddag......litt utradisonellt med bryllupsnatten på fly, men det var en uforglemmelig tur med masse opplevelser og romantikk i flotte omgivelser i Krüger parken.

Anbefaler Arfika !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på lang og dyr tur i Kina i påska, så det blir ikke noen bryllupsreise rett etter bryllupet. Skal heller være hjemme og bare kose oss en uke, gå ut på restaurant og oppleve ting her i byen som vi ellers ikke tar oss tid/råd til. Tar heller noen småturer nå tidligere i sommer, koser oss skikkelig sammen vi to hele sommeren. Så skal vi reise en langweekend til Glasgow i høst en gang, det blir vel på en måte bryllupsreisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...