Gjest Gjest_hei_* Skrevet 3. desember 2008 #1 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei! Gutten min på 12 har snakket om at alle guttene i klassen bruker DC-merket. Tenkte kanskje jeg skulle gi han en DC-genser i julegave, men fikk jo bakoversveis da jeg så prisen, kr 8-900,- for en hettegenser!!!!!!!!!!!!!!!! Noen tips til hva jeg kan kjøpe isteden? Til nå har det gått på gensere fra Lindex og skolegensere men jeg skjønner jo at det ikke er så kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Del Skrevet 3. desember 2008 Siden sånne genere er utrolig poulære, så ville jeg personlig ha strukket meg langt for å få det til. Alternativer som wesc er like dyre. Begge deler finnes i t-skjorter også da, til 400 kr. Dc lue til 350. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Del Skrevet 3. desember 2008 Du finner gensere som Nike, Puma og Umbro på sportsbutikker. Disse har en ok pris samtidig som de er kule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M O R Skrevet 3. desember 2008 #4 Del Skrevet 3. desember 2008 På JC har de også gensere som gutter "godkjenner". Cubus og Lindex er ikke kult.... desverre, ettersom prisen er ganske kul der for oss foreldre. Min sønn har DC genser. Han ville heller ha en DC genser enn tre kjedelige og ukule..... Mitt inntrykk er at det er best med helt enkle hettegensere uten noe som helst merke på som alternativ til de dyre genserne. HM har sånne. Helt uten trykk og motiver. Både hettegensere og jakker. I sort, grått og marineblått. Min gutt som er veldig opptatt av dyre merker har ingenting imot å ha enkle (og billige!!!) hettejakker fra HM!!! Ettersom det ikke er noe merke på de så er det heller ingen som tenker over hvor de kommer fra! Heldigvis tjener poden penger selv nå som han bruker på klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 3. desember 2008 #5 Del Skrevet 3. desember 2008 Kjøp en DC t-skjorte? Da halveres prisen, og merket er det samme. De fleste t-skjortene koster 349, og det er jo ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for svar dere. Ille at unger skal være så opptatt av merker (og kanskje enda værre er det vel at mor backer opp om det). Tok meg en tur innom sporten og Jc og fant to gensere jeg tror han vil like. En tykk, Umbro hettegenser på sporten og en klassisk, grå v-genser på JC. Ble 550,- til sammen for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå