Gå til innhold

God oppvaskmaskin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du borrevann eller annet vann med mye kalk i må du være obs på at ikke alle ASKO maskiner har saltbeholder og det vil ødelegge maskinen raskt med kalkholdig vann.

Jeg syns Siemens/Bosh (samme merke, produsent) har fine maskiner og kommer til å velge det neste gang vi skal ha maskin. Jeg liker stablemulighetene i de.

Miele har gode maskiner, men jeg ser at her i huset kommer ikke bestikkskuffen til å falle noe i smak.

AEG, Husquarna er gode merker også.

Jeg ville tatt meg en tur rundt å kikket litt var jeg deg og sett litt på innredning etter hva du kan trenge og hva du vasker opp. Muligheter for å flytte bestikkkurv, slå sammen innredning ol om du pleier å vaske opp store ting.

Her bruker vi også stort sett bare 65 grader vask så å ha så innmari mange temperaturer er ikke noe å betale for, for du kommer nok ikke til å bruke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bosch er visst ikke lenger av Bosch-kvalitet. I Bosch-Siemens er det nå maskinene merket Siemens som har den beste kvaliteten, mens Bosch-maskinene er økonomimodellene. Hadde jeg visst det for noen uker siden, hadde jeg kjøpt Siemens i stedet. Denne merkejungelen er umulig. Innen verktøy er Bosch kvalitetsmerket mens Skil (som er eid av Bosch) er økonomimodellen.

Skrevet

Jeg har aller best erfaring med Siemens sine maskiner. (Har solgt hvitevarer) Som Utleier over her sier, er Bosch billigvarianten av Siemens, og har dermed også litt færre funksjoner og finesser. Har en Siemens selv (modell SL65M352EU) og den vasker som bare juling :)

Skrevet

Takk for alle meninger og erfaringer. Nå leter jeg ikke i blinde lengre, og det et kvantesprang fra der jeg var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...