Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Har dere forslag til eyeliner som sitter. Har fet hud og den har en tendens til å legge seg i riller. Bruker Dior nå men er ikke fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har konsekvent brukt Pierre Robert sin eyeliner, den maling-saken. Nå finner jeg den ingensteder lenger, men H&M har laget seg en maken. Føres på med en liten pensel og sitter som støpt hele dagen. Bruk foresten gjerne pudder på øyelokkene før du legger på øyenskygge eller eyeliner. Da blir det ikke så "fett". Vanlig dagkrem skal heller ikke brukes rundt øynene, den er for fet for den tynne huden der, og da oppstår det gjerne lett slike riller du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg bruker flytende eyeliner fra Bodyshop, og er veldig fornøyd med denne, den sitter bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Jepp, flytende var ordet jeg lette etter. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. juni 2003 #5 Del Skrevet 19. juni 2003 Vel, ingen av de nevnte sitter på meg. Kanskje fuktighetskremen er løsningen... for vannfast hjelper heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #6 Del Skrevet 22. juni 2003 Vil anbefale Clarins sin vannfaste eyeliner (blyant) - er kjempefornøyd med den! Den sitter hele dagen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå