Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #41 Del Skrevet 25. juni 2003 vet du hvor ofte jeg har sex da? ALDRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #42 Del Skrevet 26. juni 2003 Vi har sex ca. 2-3 ganger i uka. Vi er så slitne på ukedagene når vi skal legge oss begge to så det blir ofte ikke mer enn det. Men når vi har ferie da er vi som kaniner Det første året vi var sammen hadde vi sex ca.3-4 ganger om dagen...da bodde vi riktignok ganske langt unna hverandre og så hverandre ikke mer enn hver helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 27. juni 2003 #43 Del Skrevet 27. juni 2003 Ble kjæreste for om lag to måneder siden. Vi bor ikke i samme by, så vi treffes bare i helgene..... og da....... da blir det sex 10 til 15 ganger i løpet av helgen! Det er jeg rimelig fornøyd med. Som regel faller ikke mensen dagene mine på en helg, så det er helt greit foreløpig. Og som regel har vi kranglet på søndagsmorran, så da blir det makeup-sex flere ganger fra da av til jeg eller han reiser hjem på kvelden. Det tar mest av på søndag for å si det sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juni 2003 #44 Del Skrevet 27. juni 2003 4 ganger daglig, og i gjennomsnitt 15 ganger hver eneste helg. Heeelt sant! Maiken *pokerfjes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #45 Del Skrevet 27. juni 2003 4 ganger daglig, og i gjennomsnitt 15 ganger hver eneste helg. Heeelt sant! Maiken *pokerfjes* Akkurat som meg da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 27. juni 2003 #46 Del Skrevet 27. juni 2003 jeg er singel jeg, men i løpet av de to siste ukene har jeg hatt sex 5 ganger. det er fint med gode venner!! håper det blir mer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. juni 2003 #47 Del Skrevet 27. juni 2003 Sex.. sex.. Jo, jeg synes å ha et vagt minne av hva det var. (singel..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fornøyd Skrevet 27. juni 2003 #48 Del Skrevet 27. juni 2003 Har sex nesten hver dag... er sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomine28 Skrevet 28. juni 2003 #49 Del Skrevet 28. juni 2003 Er samboer og har sex stort sett hver dag - litt hyppigere i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjestM Skrevet 28. juni 2003 #50 Del Skrevet 28. juni 2003 Vi har sex ca. en gang hver mnd., et "pliktknull" når hun er ferdig med mensen. Da greier jeg meg til neste mnd., men jeg spiser masse søtsaker - må innrømme det! Hilsen mannlig gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 29. juni 2003 #51 Del Skrevet 29. juni 2003 Ca annenhverdag i snitt, holder lenge det, noen ganger blir det mer, andre ganger mindre, det er sånn det er. Vi er gift og har vært sammen i 4 år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. august 2003 #52 Del Skrevet 26. august 2003 4 ganger daglig, og i gjennomsnitt 15 ganger hver eneste helg. Heeelt sant! Maiken *pokerfjes* øøøø... Maiken.... Når du skal overdrive så overdiv da.... Dvs finn på et HØYT tall.... See?... *Lasse faktisk helt seriøs og litt bekymret for Maiken.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 26. august 2003 #53 Del Skrevet 26. august 2003 Vi har en gjeng med unger og har vært sammen /gift i mange år. I ferier har vi oss hele tiden så snart vi får anledning. Sommerhalvåret er også mer aktivt enn vinteren. Gjennomsnittet er vel mellom 3-6 ganger pr. uke, noen ganger bevilger vi oss en kjapp og lat en før vekkerklokka ringer om morran, en perfekt start på dagen. Går det tre-fire dager mellom hver gang blir vi urolige og merker at noe mangler. For oss gjelder det at ofte sex gir mer lyst på mer sex... Har forresten hormonspiral, mensen er derfor et fremmedord for meg, har ikke hatt den røde plage på tre år. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2003 #54 Del Skrevet 26. august 2003 7 eller flere ganger i uken...ca 1-3 hver dag! Er i ett forhold, og bor for øyeblikket sammen. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spismusa Skrevet 27. august 2003 #55 Del Skrevet 27. august 2003 FY! Skjønner ikke at dere uten type kan løpe rundt og oppføre dere sånn, "sex venn" hærregud da, er fyren god nok til det så er det for F bare å begynne sammen og slutte å fly løs som en pose i vinden! :evil: Sånne jenter som gir jenter dårlig rykte i det hele og store. -Lenker dere fast i sengen uten noe sex i en uke- Jeg er samboer og har vel sex 1-2 ganger daglig, ellers alle ganger jeg har lyst er det bare å stilne behovet enten med typen eller no leketøy. Synes det virker som om jenter leker mindre med seg en gutta, rart...det er jo ikke akkurat vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 28. august 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 28. august 2003 Vel Spismusa, spørsmålet mitt var jo hvor ofte folk har SAMLEIE, og onani skulle ikke regnes med! Litt artig å se hvor store forskjeller det er, og det beviser jo bare at man har forskjellig sexlyst. Håper bare at de fleste av de som er i forhold har en partner som er noenlunde lik dem selv! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 28. august 2003 #57 Del Skrevet 28. august 2003 Varierer vel fra 1 - 3 ganger i uka. Skulle gjerne hatt mer jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 28. august 2003 #58 Del Skrevet 28. august 2003 Det varierer, men cd 4-5 ganger i uken og ofte flere ganger om dagen! Gla i sex jeg! Har type, men vi bor ver for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northstar_ Skrevet 28. august 2003 #59 Del Skrevet 28. august 2003 Hver dag og gjerne 2 ganger om dagen... men er nyforelsket og vet ikke om dette vil vedvare... Men vi har det veldig bra sammen seksuelt som alle andre steder!!!! Så kryss fingrene for at jeg har funnet meg en stay'er... He he he :D :kissfan: Northy :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå