Gå til innhold

TREFFE nettvenn

optimisten

Anbefalte innlegg

:oops: Jeg har maila ei stund med en tilsynelatende trivelig fyr . Nå lurer

han på om vi kan treffes.

Jeg vil jo gjerne det , men sommerfuglene flakser i magen på meg. Bør jeg treffe han og i såfall hvor og hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje verdt et forsøk,men ikke ha for store forhåpninger da....

Treff hverandre offentlig de første gangene,du VET jo aldri.. :-?

Mye skummelt ute og går!

Lykke til. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Treff hverandre offentlig de første gangene,du VET jo aldri.. :-?  

Mye skummelt ute og går!

Lykke til.  :wink:

Herregud Barbie, er det rart folk sitter alene å er ensom.

optimisten ta mote til deg du, kan jo hende du får en kjempe romantisk sommer :D Middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja vel,og hva var "feil" med det svaret da?? :o

sorry, mente det ikke på den måten..eller det gjør jeg.

Man trenger da ikke være skeptisk til alt og alle som et utgangspunkt, var bare det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sorry, mente det ikke på den måten..eller det gjør jeg.

Man trenger da ikke være skeptisk til alt og alle som et utgangspunkt, var bare det jeg mente.

Man kan aldri være forsiktig nok. På nettet kan man utgi seg for å være hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man kan aldri være forsiktig nok. På nettet kan man utgi seg for å være hvem som helst.

Joda det klart, men regner med at det er snakk om voksne folk som har mailet litt over tid. Er man usikker kan man jo ringe først.

Er ikke alle menn der ute som er pedofil eller voldteksforbyter, noen er sikkert litt greie også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Quik var sikkert hyggelig på mail/telefon han også....! :wink:

Ja, det vil jeg tro. At det går an å være så naiv gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hører man på stemmen til en mann om han er voldtektsforbryter eller ikke? Det var noe nytt.

huff, at det går ann sier nå bare jeg. Ser man det etter første møte da? eller andre? kansje man skal be om en politiatest eller enda bedre fra tidligere forhold?

Poenge med tlf var nå helst at man kunne se om den personen var den han ga seg ut for å være..vanskelig å forstå det?

Men nå ble det litt negativt her..ta et møte du optimist, blir sikkert helt topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traff en fyr jeg hadde chatta med ganske lenge -det var skikkelig nedtur! På nett og mail var han kjempesjarmerende, når jeg traff han virket det ikke som han eide sosiale antenner! Han var ikke hverken pedofil eller potensiell voldtektsforbryter, men ble en skikkelig plage i lang tid etterpå; mailet og ringte og sendte SMSer i uante mengder.

Treff han ute blant folk - ut å spise middag for eksempel. Si fra til noen av dine venner hva du skal og hvor du skal og be gjerne vedkommende om å sende deg en SMS i løpet av kvelden. Ikke gi han telefonnummer og fullt navn og adresse før du har møtt han (jeg gjorde den tabben at jeg ringte han for å beklage at jeg var sen uten å skjule nummeret og da fikk han det jo :().

Det er bare noen enkle forhåndsregler som gjør at du kan treffe han og slappe av uten å risikere å få masse problemer og ubehageligheter etterpå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff samboeren min på den måten, så man kan være heldig også :blunke:

Men jeg vil si meg enig i at dere bør møtes i offentlighet, og med en venninne som back-up!! (det gjorde jeg )

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du bør treffe ham!

Velg nøytral grunn (cafe, pub e.l) og ikke en sammenheng der det er for mye bråk, men nok action i nærheten til at du har en retrettplan - og noe å snakke om hvis det skulle bli stille.

Jeg har møtt to nettvenner og den ene av dem bor jeg sammen med på andre året... :wink:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lully

-Sjansen for at dere ikke finner tonen, er større enn at denne mannen er en øksemorder.

Du merker fort om du vil tilbringe resten av kvelden sammen med ham.

Men treff ham på en pub,kafe e.l.

Hvis jeg var deg, ville jeg hatt en "Plan B" i bakhode, en forklaring på hvorfor jeg måtte trekke meg tilbake, sagt "takk for kaffen, det var hyggelig å møte deg, men nå må jeg......."

Jeg har selv dårlige erfaringer med dette- og det går kanskje på at mine forventninger var skrudd altfor høyt, kanskje hans også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søta

Jeg møtte samboern min på den måten, i dag er vi forlovet...

Ønsker deg lykke til! Men vil oppfordre til å møtes på offentlig sted først...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en kaffe eller en øll første gangen, heller enn middag. Litt mer uformelt, og kan bli ganske kort uten å være uhøflig, samtidig kan man sitte i timesvis og sludre hvis man har bra kjemi, uten at det er rart heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på det andre har sagt: Møt gjerne fyren, men gjør det på et offentlig sted. Finn en cafe uten altfor mye bråk, så dere kan snakke litt sammen.

Jeg har møtt folk jeg bare kjenner fra nettet. En har jeg holdt kontakten med i 7 år, faktisk. Den første gangen vi traff hverandre var det litt sært, og det er fremdeles lettere å snakke på nett enn når vi møtes. Det har aldri vært noe romantikk inni bildet, har hatt andre kjærester hele tiden, og det er også ganske uinteressant fra min side. Men det er litt morsomt å ha en pludre-venn på nettet som jeg også kan gå på kino med i det virkelige liv. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...