Gå til innhold

Noen som kan tipse meg om en interiørkonsulent?


Minette

Anbefalte innlegg

Vi skal male mange rom og jeg kunne tenke meg å få råd fra en interiørarkitekt/konsulent for å få en "profesjonell" helhet. Jeg liker en moderne, enkel stil. Noen som vet om noen som er dyktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er jo noen som er med i det her NRK-programmet til Hilde Hummelvold der de bytter hus.

Han mannen for eksempel virker veldig flink. Finner sikkert navnet på nettsidene til NRK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at flere har forsøkt seg her tidligere, men uten å få napp.

Skulle gjerne ha engasjert Minnie jeg da, hun høres ut til å ha god smak og sikker stilsans!

Det går an å kontakte "forbundet" (husker ikke hva det heter) som mange interiørarkitekter er organisert i - endel av medlemmene har egne hjemmesider og tar også oppdrag hos privatpersoner.

Vi holder forøvrig også på å pusse opp et helt hus. Jeg har klare formeninger om hvordan jeg vil ha det, men står helt fast i forhold til e n spesiell løsning.

Har du forsøkt å ringe rundt til møbelforretninger som selger møbler i din stil? De har ofte kontakter på interiørfronten og kan kanskje tipse om enkelt personer som tar oppdrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror også en del fargehandlere (som Interiørland osv.) er i kontakt interiørkonsulenter. Og det er jo en del gardinbutikker som driver med hjemmebesøk. De kan sikkert gi tips om fargebruk o.l.

Dersom du skriver litt mer spesifikt om hvor du bor kanskje noen flere svarer.

Jeg har aldri brukt noen selv, men en venninne fikk interiørhjelp fra Creative Design ved Ski. Hun var i hvert fall fornøyd.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...