Gå til innhold

Impotens allerede????????(langt)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå

Jeg har en mann. Han er 24år. De siste 2-3 gangene når vi har hatt sex så går det veldig bra i starten. Midt under "seansen" blir han slapp og "faller ut" fra meg. Dette er veldig tydelig at plager ham, selv om han selvsagt gjør alt han kan for å skjule det for meg. Men jeg merker jo at det er skjer, følelsen blir jo ikke så voldsomt stor med en slapp en... :lol:

Så hva skjer egentlig? Når dette skjer og min mann gjerne vil fortsette, merker jeg han får skikkelig prestasjonsangst eller hva jeg skal kalle det. Og da går det iallfall ikke!

Tenner han ikke på meg lenger? Kroppen min og jeg har ikke forandra meg noe særlig den siste tiden, så det kan ikke være sånn sett ihvertfall. Men det kan jo være at han ikke lenger har de samme følelsene for meg så det er derfor?? Jeg vet rett og slett ikke, og det plager meg veldig at dette skjer, men jeg vil ikke ta det opp med ham for jeg ser jo hvor mye det plager ham også og at han er flau over det.

Er det noe jeg kan gjøre? Vi kan gjøre? Kan han være impotens i så ung alder, eller er det at han ikke tenner på meg lenger???????

Vi har vært sammen i snart 6år.

Anonym nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på stillingen?

Noen ganger hvis dere er litt akrobative og det er litt tungt å holde seg oppe eller lignende kan det gå utover junior. Muskler krever blod de og!

Eller hvis jeg tar min kjære bakfra litt for hardt, så gjør det vondt i lårene på grunn av halebeinet (eller noen bein som kan stikke litt (hoftebeina?)) og det er heller ikke så greit for junior..

Eller han tenker for mye å ha den oppe, og når man først tenker hele tiden for å holde den oppe, så skjer det motsatte.

Bare noen tips.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at jeg hadde en type på 31 år for ikke lenge siden. Han var akkurat slik du beskriver typen din. Jeg spurte han faktisk rett ut etter noen måneder, og han sa at han ikke var impotent, men grunnen til at den plutselig ble slapp var fordi han hadde så stor lyst. Jeg møtte han sjeldent, siden han bor i Sverige, og jeg i Norge...derfor ble det sjeldent vi hadde sex. Han kunne holde på lengre da vi hadde vært sammen i ca.2 uker. Om dere sjeldent har sex, så kan det kanskje være grunnen. Tviler sterkt på at det er noe i veien med deg....tror det hele går på psyken hans. Kanskje han har så store forventninger av seg selv at han rett og slett får prestasjonsangst, tenker for mye på hva han gjør enn å nyte- og dermed blir alt feil? Kan jeg ha litt rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han tenker for mye å ha den oppe, og når man først tenker hele tiden for å holde den oppe, så skjer det motsatte.

Er ikke alltid oppførselen til denne junioren er særlig logisk nei, det gjelder forøvrig begge veier.

Den gjør noen ganger som den vil, enten det passer seg eller ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nå

Kan stemme at vi ikek har det så eldig ofte, for jeg sliter med liten lyst i perioder.

Jeg kan også si at jeg hadde akkruat glattbarbert meg for førte gang og det tente han veldig mye på.

Kanskje det var grunnen?

Det er kun den siste gangen nå at han blir så slapp at han ikke kom engang.

Anonym nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en periode som kommer til å gå over. Det er mer vanlig enn vi tror at menn blir impotente i perioder, selv i ung alder.

Prøv å snakk med han om det. Prøv å korte ned denne perioden ved å få han til å lappe av, ikke stresse for mye over det. Bruk kveldene til kos og ikke nødvendigvis for sex, da slipper han presset - presset han har på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Røyker eller snuser han?

Jeg vet at dette veldig ofte blir et problem for menn som røyker eller snuser, men som regel ikke før i trettifem-førtiårs alderen, men tenkte jeg kunne nevne det allikevel.

Nikotin fører til at blodårene i kroppen snevrer inn og blir mindre, også blodårene i junior, og uten blod - ingen fres.

Noe å tenke på for alle dere gutter/menn der ute som røyker?? Det hjelper ikke å begynne å snuse i stedenfor å røyke, da snusen tilfører mer nikotin enn røyken.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men det kan jo være at han ikke lenger har de samme følelsene for meg så det er derfor??

Men og sex fungerer ikke slik, vi puler "alt" ut fra et fysiologisk behov, det er ikke nødvendig å ha emosjonelle bånd til noen for å få stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

2-3 ganger.. det plager han, og du lurer allerede på om han ikke tenner på deg. Er det rart han blir plaget??

Gi nå mannen en sjanse. Det kan gå opp og ned her i livet (bokstavlig talt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Han har jo stå i begynnelsen' date=' det betyr at han ikke er impotent. Håper det ordner seg.[/quote']

Men du sier fremdeles ikke noe om hvorvidt han bruker nikotin eller ikke?

Han behøver ikke bli totalt impotent med for trange årer, men ha vanskelig for å holde ereksjonen. Bare tenk over det..

Ellers er sannsynligheten kanskje størst for at det er litt psykisk i og med at han er såpass ung... At når det først skjer én gang, så blir han så redd for at det skal skje igjen, at da skjer det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nå
2-3 ganger.. det plager han, og du lurer allerede på om han ikke tenner på deg. Er det rart han blir plaget??

Gi nå mannen en sjanse. Det kan gå opp og ned her i livet (bokstavlig talt!!)

Jeg har jo ikke sagt noe om det til han da at jeg lurer på om han ikke tenner på meg lenger. Han vet ingenting om mine tanker rundt det. Det er nok fordi jeg er ung at jeg fikk panikk om han var impotent eller ikke tente på meg lenger. Jeg har aldri vært borti at noen ikke klarte å beholde ståpikken sin med meg før.

Mysepusen: Ja han røyker vanlige sigaretter. Han har for ikke så lenge siden vært med på en bedriftstime hos legen. (Sånn undersøkelse om han var frisk og rask og uten problemer hos bedriftslegen sin)Som jeg forstod utfra et han sa da var at legen hadde sagt at det var ganske godt gjort å være så veldig frisk som han var siden han røyka. For det fantes ikke en eneste feil med ham.

Det som er er at jeg fikk panikk et par daga og ikke klarte ha sex medhan fordi det som skjedde. Når jeg klarte det igjen noen få dager senere så var det ikke noe probelmer. Han sa ikke noe konkret om den gangen han ikke klarte å komme engang men han sa at han var blitt jævlig kåt når han så jeg hadde barbert meg helt glatt.

Anonym nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jamen så bra! Da er jo alt i orden igjen. Supert!

Det var sikkert bare noe forbigående da. Sliten, stressa, hva som helst. Og så vet du det en annen gang, at det egentlig ikke er noe å bry seg om, og at det ikke har noe med deg å gjøre..

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...