-majse- Skrevet 1. desember 2008 #1 Del Skrevet 1. desember 2008 Vi kjenner jo historiene om at menn liker å jakte og ta initiativ og alt det der, så jeg lurer på hvor aktive vi jenter egentlig kan være på sjekkefronten..? Hvis jeg treffer en jeg liker kan jeg godt være den som tar første kontakt, i stedenfor å sitte passivt og vente og håpe at mannen med stor m kontakter meg. Men jeg har brent meg på dette et par ganger nå og lurer på om det rett og slett er feil strategi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Del Skrevet 1. desember 2008 Bare du ikke blir "innpåsliten" går alt greit for meg... Innpåsliten vil si at du snakker fort, for nære, fortsette å snakke om ting jeg ikke vil snakke om, osv. Det blir bare stressende og ubehagelig. Og så bør du føle deg fram får når jaktinnstinktet mitt slår inn, om det gjør det, for da er det best å la meg jobbe litt for å "få deg", men ikke så mye at jeg gir opp. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Mayhem_ Skrevet 1. desember 2008 #3 Del Skrevet 1. desember 2008 Som duden over, sålenge det ikke blir innpåslitent. For nære for fort er overbelastning. Men hva med å bare bli tydeligere på hvilke signaler du sender ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 1. desember 2008 #4 Del Skrevet 1. desember 2008 Bare ikke vær fullere enn ham, det er ikke særlig sjarmerende..om du ikke er sikker på at du er ûbersøt når du er full. Litt kjipt hvis han er veldig full også for da er menn ofte ikke så vanskelige å sjekke opp, man drar på nachspiel og blablabla man gjør kansje ting man ikke skulle gjort hvis man var litt mer edru. Det er vel mulig du ikke drikker når du sjekker, da er jo hele dette ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-majse- Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 1. desember 2008 Jo, men problemet er når jeg ikke treffer den jeg ønsker mer kontakt med til daglig og kan hverken lese eller sende signaler. For å gi et eksempel: jeg treffer en kjekk fyr på byen, vi flørter og snakker litt sammen, men utveksler ikke telefonnummer eller noe. Jeg har en venn som kjenner til vedkommende via andre venner og vet hva han heter. Jeg kan nå lett finne personens navn, telefonnummer, facebook side osv etter et par kjappe søk på nettet. Men bør jeg ta kontakt? Eller vil det bare skremme bort det lille som evt. var av interesse fra hans side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-majse- Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 1. desember 2008 Bare ikke vær fullere enn ham, det er ikke særlig sjarmerende..om du ikke er sikker på at du er ûbersøt når du er full. Litt kjipt hvis han er veldig full også for da er menn ofte ikke så vanskelige å sjekke opp, man drar på nachspiel og blablabla man gjør kansje ting man ikke skulle gjort hvis man var litt mer edru. Det er vel mulig du ikke drikker når du sjekker, da er jo hele dette ikke noe problem. Hvor kommer dette om å være full fra? hehe.. kan ikke huske å ha nevnt noe om det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #7 Del Skrevet 1. desember 2008 Jo, men problemet er når jeg ikke treffer den jeg ønsker mer kontakt med til daglig og kan hverken lese eller sende signaler. For å gi et eksempel: jeg treffer en kjekk fyr på byen, vi flørter og snakker litt sammen, men utveksler ikke telefonnummer eller noe. Jeg har en venn som kjenner til vedkommende via andre venner og vet hva han heter. Jeg kan nå lett finne personens navn, telefonnummer, facebook side osv etter et par kjappe søk på nettet. Men bør jeg ta kontakt? Eller vil det bare skremme bort det lille som evt. var av interesse fra hans side? En friend request på facebook etterfulgt av en kort pm hadde jeg satt pris på Telefonnummer blir kanskje litt nærgående om han ikke har utlevert det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 1. desember 2008 #8 Del Skrevet 1. desember 2008 Herregud, vær så aktiv du vil. Du har ingenting å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. desember 2008 #9 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg tror det kan være lurt å ta litt initiativ fram til du har han på kroken, og så trekke seg litt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-majse- Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 1. desember 2008 En friend request på facebook etterfulgt av en kort pm hadde jeg satt pris på Telefonnummer blir kanskje litt nærgående om han ikke har utlevert det selv... Ja, lurer på å sende han en melding på facebook. Enig at telefon er for drøyt.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #11 Del Skrevet 2. desember 2008 Fortell oss hvordan det gikk a : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 2. desember 2008 #12 Del Skrevet 2. desember 2008 En friend request på facebook etterfulgt av en kort pm hadde jeg satt pris på Telefonnummer blir kanskje litt nærgående om han ikke har utlevert det selv... Så dersom man ikke har facebook er man sjangseløs, når man liker en fyr? Mange er ikke komfortable med hverken sms eller e-post/facebook, så derfor bruker jeg alltid telefon frem til jeg har blitt godt nok kjent med en fyr til å vite hva slags kommunikasjon han foretrekker. Og det har alltid fungert helt fint. Helt ærlig, dersom en fyr er så puslete at han ikke tåler at jeg er aktiv og viser interesse, så er han heller ikke aktuell som partner for meg. Egentlig koker det hele ned til hva slags menn man ønsker å bli sammen med. Liker man menn som spiller Spillet må man selvsagt innrette seg etter det, men er man en aktiv og initiativrik jente er sjansen stor for at man ikke passer sammen med slike uansett, og da er det en fordel å få avklart det i starten. Det kan også være greit å huske at menn som foretrekker å spille sjekkespillet også som regel fortsetter med det i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #13 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor lar du mannen sette opp reglene for hva du skal gjøre? :klø: Spør i stedet deg selv: Hva slags type mann ønsker DU? En som er tilhenger av likestilling, og som liker kvinner som har mot til å være den som tar initiativet? Eller ønsker du deg en konservativ mann som mener kvinners rolle er den passive husmoren, som sitter pent med hendene i fanget til mannen kommer og erobrer henne? Litt satt på spissen, men du tar vel poenget håper jeg... Gjør du som vil, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #14 Del Skrevet 2. desember 2008 Så dersom man ikke har facebook er man sjangseløs, når man liker en fyr? Nei, men om hun kan velge bør hun gå for det mest diskré alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #15 Del Skrevet 2. desember 2008 Jo, men problemet er når jeg ikke treffer den jeg ønsker mer kontakt med til daglig og kan hverken lese eller sende signaler. For å gi et eksempel: jeg treffer en kjekk fyr på byen, vi flørter og snakker litt sammen, men utveksler ikke telefonnummer eller noe. Jeg har en venn som kjenner til vedkommende via andre venner og vet hva han heter. Jeg kan nå lett finne personens navn, telefonnummer, facebook side osv etter et par kjappe søk på nettet. Men bør jeg ta kontakt? Eller vil det bare skremme bort det lille som evt. var av interesse fra hans side? hvis du er av typen som tar kontakt med folk, bør du gjøre det her også. Du vil ikke ha en fyr som ikke liker deg sånn som du er. Jeg har f.eks funnet ut at jeg har nok venner som aldri tar kontakt, men venter at andre skal gjøre det - så for meg blir det å gjøre oppmerksom på at jeg eksisterer (jeg er jo en initiativrik person og ser ingen grunn til å skjule det)- deretter la naturlig seleksjon avgjøre hvem av dem som går videre. De som ikke tar kontakt er ute. Jeg tenker som så at dersom han ikke viser litt initiativ nu, så vil han heller ikke ta noen initiativ senere - og da er jeg ikke interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #16 Del Skrevet 2. desember 2008 hvis du er av typen som tar kontakt med folk, bør du gjøre det her også. Du vil ikke ha en fyr som ikke liker deg sånn som du er. Det er jeg enig i, sånn burde alle være, men sett fra et egoistisk perspektiv må man bruke det riktige agnet for å få den fisken man vil ha. Mennesker blir kjent med hverandre i ulikt tempo, men det er bare i innledningsfasen og det utelukker ikke at TS og hennes utkårede kan være en god match på andre områder. Dessuten er de fleste personligheter fleksible i forhold til hvilke mennesker de omgås, og således blir "sånn man er" et nokså vagt uttrykk for å beskrive et menneske. Det er nærmest den enkeltes opplevelse av personen man beskriver i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-majse- Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 2. desember 2008 Fortell oss hvordan det gikk a : ) Jeg har ikke foretatt meg noe ennå. Ble litt distrahert og stressa siden to gamle flammer har tatt kontakt med meg i dag (uavhengig av hverandre selvfølgelig), sånn helt ut av det blå.. puhh.. må se hvordan dette utvikler seg. Skal holde dere oppdatert :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå