Gå til innhold

Når bør man fortelle en ny mann

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

synes det er helt nydelig å kunne oppleve det jeg gjør nå, fikk en kjemi som jeg ikke har hatt på lenge, men gikk fort og har ikke fortalt at jeg har en 9 år gammel datter fra tidligere forhold / deler på ansvaret

bør vel fortelle deg så raskt som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, absolutt. Lønner seg ikke å vente med slikt.

off tragisk, klart man skal fortelle det men av og til er alt så sinnsykt vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var single var det alltid noe av det første jeg fortalte, -og jeg har 3 stykker! Det er ikke vanskelig. :) Bare pakk det inn på en naturlig måte når du forteller om deg selv. I mitt tilfelle var det gjerne f.eks. - da jeg og de to største ungene var ute på ridetur så ..... eller: - i går da minstemann og jeg var på butikken sa han noe jeg ble skikkelig flau over, eventuelt: Pc'en min ble faktisk veldig rimelig, siden sønnen min på 15 bygger datamaskiner osv.

Lykke til! :)

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da mister jeg den jeg virkelig virkelig virkelig likte... men skal selvfølgelig fortelle det, har ikke gått lange stunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette bør fortelles umiddelbart ja. Jeg hadde følt meg lurt om jeg hadde møtt noen flere ganger og de ikke hadde fortalt meg noe sånt. Date nummer 2, max 3, er det seneste, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Jeg møtte en gang en mann jeg hadde super kjemi med, vi datet nesten hver helg i 4 mnd og ble virkelig forelsket, så kasta han på meg at han har en sønn på 8 år.. Jeg gikk fra ham der og da, for i begynnelsen hadde vi en avtale om å være ærlig om alt, jeg gikk fra ham pga løgnen, ikke ungen.

Syns absolutt det er slikt du må få frem med en eneste gang, så folk vet hva de har å forholde seg til. Har hørt folk si at barn betyr ingenting, men det kan umulig stemme. Å være sammen med en som har barn fra tidligere forhold er ikke det samme som å være sammen med noen som er alene, så folk bør få lov til å tenke seg om og vurdere saken de også. Bare si det så fort som mulig du, så går det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel slikt er ting man bør fortelle før man begynner å "date" jeg da. Skjønner ikke vitsen med å vente - enten synes han det er helt greit, eller så kaster du bort tiden din på å "date" en fyr du ikke har noen fremtid med uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi her...

er bare ikke vant til dette, hvordan kunne jeg vite at det ville bli slike følelser? vi har ikke datet en gang men holdt kontakten andre måter, ville aldri gjort noe for å lure ham, det bare utviklet seg, skal selvfølgelig gi beskjed, så får jeg se hvilken mann dette er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi her...

er bare ikke vant til dette, hvordan kunne jeg vite at det ville bli slike følelser? vi har ikke datet en gang men holdt kontakten andre måter, ville aldri gjort noe for å lure ham, det bare utviklet seg, skal selvfølgelig gi beskjed, så får jeg se hvilken mann dette er..

Dersom dere har holdt kontakten over lengre tid (og det er for annet enn bare sex), er det naturlig å si dette VELDIG tidlig.

Og hva mener du med at du får se hvilken mann dette er? Er han en dårligere mann dersom han ikke synes noe om at du har holdt tilbake denne informasjonen fra ham? Eller dersom han faktisk ikke ønsker å være sammen med noen som har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere har holdt kontakten over lengre tid (og det er for annet enn bare sex), er det naturlig å si dette VELDIG tidlig.

Og hva mener du med at du får se hvilken mann dette er? Er han en dårligere mann dersom han ikke synes noe om at du har holdt tilbake denne informasjonen fra ham? Eller dersom han faktisk ikke ønsker å være sammen med noen som har barn?

Nei, han er ingen dårlig mann..har ikke det så ok nå så trenger vel ikke kjeft, jeg respekterer ham uansett og kommer til å savne ham!

skrev bare det siste fordi jeg da på en måte får ett svar..tror egentlig ikke han blir så sur på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er helt nydelig å kunne oppleve det jeg gjør nå, fikk en kjemi som jeg ikke har hatt på lenge, men gikk fort og har ikke fortalt at jeg har en 9 år gammel datter fra tidligere forhold / deler på ansvaret

bør vel fortelle deg så raskt som mulig?

Pleier alltid å få sånt på bordet lenge før jeg bestemmer meg for om jeg er interessert i et menneske.

Man bare gjør det til en vane å spørre alle man treffer om de har barn, hva de heter og sånt. Det regnes som høflig i de fleste kulturer.

Litt alderssensitivt da.

Ikke alltid like relevant hvis folk er 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...