Fiola Skrevet 23. juni 2003 #21 Del Skrevet 23. juni 2003 Tusenfryd :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 25. juni 2003 #22 Del Skrevet 25. juni 2003 Selvfølgelig må være åpne for at det å skulle sove sammen hver eneste natt ikke er kanskje det beste for enhver person. tenker på en artikkel jeg leste om en dame som i flere tiår ble regelrett tvunget i seng av sin ektemann fordi det var kvinnens plass i et ekteskap å sove ved hans side uansett. For meg blir det for dumt. Denne dama klarte faktisk ikke å sove skikkelig pga ektemannens uroligheter om natta. f.eks. kjenner jeg jo meg selv igjen at det kan bli for varm, ergo kan to dyner være løsningen. Men, det er heller ikke noe som heter at hvis jeg er syk, så skal kjæresten ligge ved siden av meg... nei nei nei... Trenger du en gang i blant noe annet, så trenger du det, og da må dere komme til enighet i hvordan dere skal gjøre ting og tang. værre er det vel ikke? jeg ville vel selv blitt litt furtete hvis kjæresten plutselig ville begynne å sove i et annet rom enn meg annen hver natt, siden jeg liker å sove sammen med kjærestene mine. det er ikke noe som er bedre enn å våkne opp rett ved siden av den man er så utrolig glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. juni 2003 #23 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg har seriøse problemer med å få sove dersom ikke jeg og mannen min ligger tett sammen, den ene med armene rundt den andre. Noen ganger er det så varmt at det ikke er mulig, og det er litt krise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 25. juni 2003 #24 Del Skrevet 25. juni 2003 Noen ganger er det så varmt at det ikke er mulig, og det er litt krise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #25 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg kunne ikke tenke meg eget soverom. Synes ikke det er noen ulemper ved å ha felles soverom heller. Kanskje det blir anderledes når vi blir gamle? Det er i hvertfall ei på jobben som ligger på eget soverom fordi mannen hennes snorker mye. Men på en måte så synes jeg liksom at det blir rart å ikke dele soverom når man bor sammen..vet ikke om jeg klarer å forklarer helt hvorfor jeg synes det, men det blir på en måte litt upersonlig selv om det selvfølgelig ikke trenger å ha noe med om man har det bra sammen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå