Idnar Skrevet 5. desember 2008 #61 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk smarties og en mus på skrapekalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. desember 2008 #62 Del Skrevet 5. desember 2008 I dag fikk jeg boka Banksy - Wall and Piece Og et dikt, som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. desember 2008 #63 Del Skrevet 5. desember 2008 Idag fikk jeg en Mega Drumstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 5. desember 2008 #64 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg og mannen min gir og får annenhver dag, i dag var det jeg som ga.. Skriver likevel inn her, siden jeg var såå fornøyd med gaven selv I dag fikk mannen min et selvlaget gavekort som gir han ferdigsmurte matpakker en hel uke.. Altså smurt av meg. Han syns det var skikkelig stas! (Også helt gratis; enda bedre!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 5. desember 2008 #65 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk en eske smurf!! Det er stor stas for meg Å et flax lodd. Vant ingen ting i dag heller, lykken må snu snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 5. desember 2008 #66 Del Skrevet 5. desember 2008 en vaskeklut som man "lager" selv ved å vanne den ut, og en såpe med innebygd sprettball. fancy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 5. desember 2008 #67 Del Skrevet 5. desember 2008 Happy hippo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 5. desember 2008 #68 Del Skrevet 5. desember 2008 En karamell med appelsinsmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. desember 2008 #69 Del Skrevet 5. desember 2008 1. des : Kalendern i seg selv med hyggelig beskjed (visste ikke at mannen hadde laget kalender til meg ) 2. des: En flaske rødvin 3. des: Julemarspian 4. des: Kameraveske 5. des: Flexikort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 5. desember 2008 #70 Del Skrevet 5. desember 2008 Idag fikk jeg silikongrytekluter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 5. desember 2008 #71 Del Skrevet 5. desember 2008 I dag fikk jeg reisetannbørste siden jeg ALLTID glemmer av tannbørsten min hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 5. desember 2008 #72 Del Skrevet 5. desember 2008 Åå.. Jeg får ikke kalender jeg.. Men jeg har gitt (de dagene jeg har husket det!). Spray deo, stor sjokolade og dusjsåpe. Har visst bare kommet så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søs Skrevet 5. desember 2008 #73 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi har en "what to do" kalender. Og i dag var det å spise pepperkaker og gløgg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #74 Del Skrevet 6. desember 2008 1. des - veske 2. des - bodylotion 3. des - 2 hjertesjokolader 4. des - nissesjokolade 5. des - bordpynt (tørkete blomster) 6. des - tomatsuppe m/makaroni Også fikk jeg noe av mamma og. En dvd boks med 3 forskjellige filmer! Da har jeg noe å se på i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. desember 2008 #75 Del Skrevet 6. desember 2008 I dag, som alle de andre dagene, tenner jeg et stearinlys fra boksen. Det sees at det er færre der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 6. desember 2008 #76 Del Skrevet 6. desember 2008 2. Hårstrikk 4. Sånn klump med klips på - bildeholder 6. Juno på DVD, pakket inn i en t-skjorte så jeg ikke skulle se hva det var ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #77 Del Skrevet 6. desember 2008 Costume. Han er jo så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 6. desember 2008 #78 Del Skrevet 6. desember 2008 Armbånd, øredommer og ring, i strass^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 6. desember 2008 #79 Del Skrevet 6. desember 2008 Lohengrin Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. desember 2008 #80 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå